دیجی اسکریپت

تغییر فونت پیش فرض در وردپرس با Mw Font Changer | دیجی اسکریپت

تغییر فونت پیش فرض در وردپرس با Mw Font Changer
[ad_1]

تغییر فونت پیش فرض در وردپرس با Mw Font Changer

تغییر فونت پیش فرض در وردپرس

همه ی ما اولین چیزی که در نگاه اول برای وبسایت مورد نظرمان اهمیت دارد یک فونت زیبا است. فوت مهمترین اصل در زیبایی سایت می باشد. همانطور که می دانید در وردپرس فونت ها بصورت پیش فرض قرار گرفته اند. در صورتی که بخواهیم آنها را تغییر دهیم می بایست با استفاده از کد نویسی و css فونت را تغییر دهیم. امروز می خواهیم افزونه ای را به شما معرفی کنیم که به راحتی بتوانید فونت دلخواه خود را در قالب های وردپرسی خود قرار دهید. با استفاده از افزونه Mw Font Changer یک فونت دلخواه و زیبا در قالب وردپرس داشته باشید.

اجرای افزونه Mw Font Changer:

در نظر داشته باشید که این افزونه فارسی است و به راحتی می توان تنظیمات آن را انجام داد. در ابتدا مانند همیشه افزونه را نصب و فعال می کنیم. پس از نصب پنل تنظیمات افزونه، به قسمت تنظیمات یک گزینه اضاف شده است تحت عنوان فونت ماندگار (فونت ماندگار پوسته) که می توان از آنجا تنظیمات برای قالب را انجام داد. و همچنین در قسمت (فونت ماندگار- پیشخوان)  می توان تنظیمات فونت را برای پنل پیشخوان انجام داد.

در ابتدا وارد فونت ماندگار پوسته می شویم تا تنظیمات فونت را برای قالب انجام دهیم. همان طور که قبلاً گفتیم این افزونه فارسی است و تغییرات را به راحتی می توانیم انجام دهیم. و اینکه برای قسمت های مختلف و یا صفحات مختلف فونت های متفاوتی را انتخاب کنیم. همچنین در قسمت عناوین دلخواه می توانیم نام کلاس هایی که در برنامه نویسی قالب انجام گرفته است را به آن بدهیم و فونت آنها را از لیست فونت ها انتخاب کنیم. و در انتها دکمه ذخیره تغییرات را میزنیم تا تغییرات مورد نظر در قالب صورت گیرد.

تنظیمات فونت

 

و اما تغییر فونت با فونت ماندگار-  پیشخوان برای تغییر فونت پیشخوان فقط شامل یک گزینه از اتخاب فونت مورد نظر می باشد. و با انتخاب فونت و در آخر ذخیره تغییرات می توانید مشاهده فونت دلخواه در پنل پیشخوان خود باشید. افزودن فونت

 

امیدواریم که از این آموزش استفاده لازم را برده باشید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.