دیجی اسکریپت

در امان ماندن از جعلی تلفن همراه نرم افزار شرکت با رعایت این ۱۱ نکته – باران وب | دیجی اسکریپت

در امان ماندن از جعلی تلفن همراه نرم افزار شرکت با رعایت این ۱۱ نکته – باران وب
[ad_1]

توسعه نرم افزار تلفن همراه پدید آمده است به عنوان یک برنامه به طور بالقوه سودآور کسب و کار. با کیفیت بالا و کاربر پسند برنامه های منتشر شده تحت نام خود را می توانید لذت بردن از خوش تیپ چهره دانلود در Google Play Store و/یا iTunes – کمک به شما را بسیار مناسب و معقول سود. پیدا کردن و استخدام یک شرکت شخص ثالث برای توسعه برنامه شما نیاز است که به سختی به سختی بپرسید یا – با تشکر از حضور آنها تقریبا در همه جا. نه همه از این نرم افزار تلفن همراه شرکت هستند به همان اندازه صادقانه و کارآمد هر چند, و شما باید با احتیاط از این زیر استاندارد سازمان. نکات زیر می تواند اثبات مفید در این زمینه:

۱٫ بررسی سابقه این شرکت در – در این وب سایت از هر گونه مناسب توسعه نرم افزار تلفن همراه شرکت, شما می توانید اطلاعات در مورد تعداد سال آن را عامل شده است تعدادی از برنامه های کاربردی آن در حال حاضر ایجاد شده و جزئیات دیگر مربوط. جلوگیری از انتخاب یک شرکت راه اندازی و رفتن برای یک با حداقل پنج/شش سال سابقه موفق. آن است که یک شرکت جدید نمی تواند کارآمد – اما یک شرکت با تجربه تر است به احتمال زیاد به رسیدگی خود پروژه برنامه بهتر است. چرا شانس ؟

۲٫ درخواست برای رایگان نقل قول – در صورت وجود چنین مقررات شروع به دنبال یک شرکت دیگر. متاسفانه شرکت وجود دارد که مسئول هزینه های نسبتا بالا – به سادگی به ارائه قیمت نقل و برآورد سفارشی برنامه های تلفن همراه. هدایت و روشنی از آنها را اگر شما نمی خواهید به بی ارزش اضافه کردن به برنامه هزینه های توسعه (که در هر صورت نمی توان بیش از حد کم!). مطمئن شوید که شما دریافت رایگان نقل قول در عرض چند روز (حداکثر).

۳٫ بررسی جزئیات تماس – آن است که همیشه ایده خوبی است به پرداخت مراجعه به دفتر برنامه توسعه شرکت است که شما در حال برنامه ریزی برای استخدام. که ممکن است همیشه نمی شود ممکن است (شما ممکن است انتخاب یک شرکت از دیگر شهر/کشور) – و این دقیقا جایی که اهمیت داشتن تمام اطلاعات تماس با به تصویر می آید. به غیر از آدرس پستی شرکت شما را انتخاب کنید همچنین باید آن تلفن و شماره فکس(ع) آدرس ایمیل(es) و اسکایپ id (اگر موجود باشد) در حال حاضر بر روی وب سایت خود را. بهتر خواهد بود اگر شما جای یک آزمون تماس و ارسال یک ایمیل آزمون – فقط به بررسی کنید که اطلاعات ارائه شده است که در واقع معتبر است.

۴٫ پرس و جو در مورد نمونه کارها – آن است که همیشه بیشتر بهتر است برای انتخاب یک شرکت است که دارای تخصص در کراس پلت فرم توسعه نرم افزار تلفن همراه – به جای یکی که متخصص در ایجاد برنامه های کاربردی برای یک پلت فرم تلفن همراه (به عنوان مثال iOS). البته اگر شما نیاز به سفارشی برنامه های کاربردی برای دو یا چند سیستم عامل به دنبال شرکت های مختلف برای همان خواهد بود یک اتلاف وقت است. یک شرکت است که به طور منظم توسعه آی فون, شاه توت و برنامه های اندروید خود را تبدیل به بلند مدت کسب و کار شریک زندگی بیش از حد.

۵٫ اتمام مشتریان نظرها و انتقادات و پیشنهادات – شما می توانید آن را در دو روش. بررسی وب سایت این شرکت است که, گیر افتاد, فانتزی خود را و رفتن را از طریق توصیفات مشتری منتشر شده بر روی آن (عملا هر تلفن همراه شرکت ‘مشتریان’ صفحه). اگر شما در پیدا کردن مشتریان تصویری, گوش دادن به آنها را با دقت. با دادن بازاریابی آنلاین نیست غیر معمول که آن را نیز حس می کند به خواندن نظرات برخی از شرکت ها برنامه های سمت چپ در فروشگاه های آنلاین. به یاد داشته باشید یک شرکت همیشه می توانید انتشار جعلی بازخورد در وب سایت خود را – بررسی از iTunes و فروشگاه بازی احتمالا خیلی بیشتر معتبر.

۶٫ جلوگیری از سقوط برای شرکت هایی که درخواست سنگین در صف مقابل پرداخت – ساخت بلند ادعا می کند هزینه نیست یک چیز وجود دارد کلاهبرداران در lookout برای تحت تاثیر قرار دادن مشتریان با وعده عجیب و سپس استخراج بزرگ پیش پرداخت از آنها. آیا انتخاب یک شرکت است که می پرسد برای حتی رمز مقدار قبل از آنها شروع به کار بر روی پروژه خود را. پرداخت یا باید دنبال یک مرحله-حکیم برنامه و یا ساخته شده پس از برنامه توسعه داده شده است. روشن کردن همه جزئیات در مورد این موضوع در ابتدا بسیار.

۷٫ سوال در مورد حقوق معنوی – جدا از دقیقهای خواندن “شرایط و ضوابط” صفحه خود را انتخاب وب سایت شرکت شما باید درخواست نمایندگان خود را در این مورد بیش از حد. هنگامی که برنامه شما نیاز به ایجاد شده و تحویل شما باید با حفظ مالکیت و حقوق مالکیت فکری در همان. این نرم افزار تلفن همراه توسعه دهندگان شما استخدام کرده بود باید حفظ بدون ادعا در این برنامه پس از نهایی پرداخت شده است.

۸٫ درخواست برای یک قرارداد کتبی – در حالی که انجام کسب و کار با هر کسی اعتماد-عامل قطعا مهم است. اما کلامی وعده و اطمینان شمارش برای هیچ چیز در جهان حرفه ای. هنگامی که شما صفر در یک برنامه گوشی های هوشمند شرکت درخواست مقامات بیش از وجود دارد به شما ارائه یک کپی از قرارداد برای پروژه خود را. پیدا کردن اینکه آیا نام این نرم افزار ابزار توسعه مورد استفاده قرار گیرد هزینه فرایند توسعه و دیگر general/مشخصات فنی ذکر شده به وضوح. شما نمی خواهید برای دریافت به دور از اشتباه haggling بعد!

۹٫ اقامت در تماس مداوم – حتی اگر شما لازم نیست که مقدار (یا هر!) دانش در مورد جنبه های فنی از توسعه نرم افزار تلفن همراه شما باید یک ایده در مورد چگونه این شرکت است که در مورد پروژه خود را. مسئول موبایل شرکت خواهد به صورت دوره ای نشان می دهد شما wireframes و mockups خود نرم افزار آنها را تایید و سپس اقدام به توسعه نهایی نمونه. اگر ممکن است نشان می دهد wireframes به آگاه شخص ثالث متخصص – مطمئن شوید که این برنامه در واقع در راه شما می خواهید.

۱۰٫ مطمئن شوید که برنامه های تست شده – بیشتر دقت تلفن همراه نرم افزار مرحله تست انجام شده است بالاتر می شود شانس خود را از گرفتن تایید در فروشگاه های آنلاین. دور ماندن از شرکت هایی که وعده به ارائه برنامه های کاربردی در معرض کوتاه مهلت و غفلت تست بخشی به زندگی می کنند تا ادعای خود را. پیدا کردن اینکه آیا برنامه تست شده بر روی ابر شبکه و همچنین در یک گروه تمرکز و قبل از پرداخت پول برای آن. دریافت برنامه نصب شده در خود گوشی و فعال کردن آن به صورت آزمایشی اجرا شود. که به طور خودکار نشان دهد که آیا وجود اشکالات در حال حاضر یا نه.

۱۱٫ خدمات پس از فروش امور – فقط به خاطر یک برنامه سقوط می کند در چند بار اول لزوما به این معنی نیست که آن را نمی خواهد به توسعه ویژگی های مبادله کردند. مطمئن شوید که شما می توانید تماس با توسعه دهندگان نرم افزار را بلافاصله اگر و هنگامی که چنین مشکلاتی در واقع محصول تا. اگر شما را انتخاب کرده اند قابل اعتماد و پیشرفته نرم افزار تلفن همراه, آژانس آن را اختصاص داده شده به صفحات رسانه های اجتماعی در کانال های مانند Facebook و Twitter. شما می توانید انتقال نوع به کمک شما نیاز به از طریق این سیستم عامل بیش از حد. تماس و یا ارسال ایمیل برای عیب یابی است البته بهترین گزینه است.

آیا نمی توانید برنامه خود را توسعه پروژه به هر شرکت که نماینده وظیفه خود را به دیگری مبهم شخص ثالث شرکت است. در حالت ایده آل خود را انتخاب تیم از توسعه دهندگان نرم افزار باید قادر به کمک به ترویج برنامه های خود را در iTunes و فروشگاه بازی بیش از حد. از آن آسان است برای آماده سازی یک لیست کوتاه از شرکت های تلفن همراه است که به نظر می رسد قابل اعتماد – تعهد است که شما را به پیدا کردن که یکی می خواهد بهترین راه حل مناسب به تهیه کردن به نیازهای خود را.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.