دیجی اسکریپت

راهنمای خرید مودم همراه ۳G و ۴G ایرانسل – باران وب | دیجی اسکریپت

راهنمای خرید مودم همراه ۳G و ۴G ایرانسل – باران وب
[ad_1]

قرار دارند و با فشردن گزینه ی Help می توانید به فایل راهنمایی که شرکت سازنده تهیه نموده دسترسی پیدا کنید و با شکل های مختلف علائم به کار رفته در صفحات آشنا گردید. در این قسمت اپلیکیشن های مختلف اپراتور ایرانسل نظیر برنامه ی کاربردی “ایرانسل من” به شما نشان داده می شود که با کلیک بر روی هر نرم افزار به سایت ایرانسل هدایت خواهید شد تا بتوانید اپلیکیشن مورد نظر را بر روی تلفن همراه یا هر دستگاه دیگری نصب نمایید. در این مقاله به انواع مودم های ایرانسل همراه با قیمت مودم ایرانسل و مشخصات آنها می پردازیم تا کاربران بتوانند نسبت به بودجه خود مودم مورد نظر خود را خریداری نمایند. شما می توانید با قیمت ۵۷۰ هزار تومان مودم E5372 را خریداری نمایید. مودم و وسایل جانبی آن را دور از دسترس اطفال نگهداری نمایید. این روش که از تکامل فناوری TD-SCDMA به وجود آمده است و در آن به جای تقسیم پهنای فرکانسی، دریافت و ارسال را بر روی یک پهنای باند فرکانسی و در بازههای زمانی متفاوت انجام میدهد.

پوشش دهی شبکه در مودم های ایرانسل به ۲ دسته ۴G و TD-LTE تقسیم می شود، که مودم های پشتیبانی کننده شبکه ۴G معمولا هم قابلیت جیبی یا همراه بودن را دارند و هم می توانند از نوع ثابت باشند و به مودم های همراه معروفند. مودم های ایرانسل بسته به نوع کاربرد به ۲ دسته جیبی یا همراه و مودم های ثابت تقسیم می شود. دکمه Reset روی بیشتر مودم های ایرانسل قرار دارد. دارای صفحه نمایش LCD که قابلیت های نمایش میزان سرعت دانلود (Traffic Statistic),وضعیت اتصال بیسیم (Wi-Fi Status),نوع شبکه در حال استفاده (۲G/3G/4G),قدرت سیگنال (Signal Strenghth),وضعیت اتصال به اینترنت (Internet Connection Status),پیام کوتاه و میزان باتری را دارد. در زمان اتصال به شبکه بی سیم و ورود به حساب کاربری مودم، این اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این مودم همراه ایرانسل ۹۲٫۸ در ۶۰ در ۱۴٫۵ میلیمتر است. مودم TK-2510 plus TD-LTE در بسیاری از سایتها به عنوان بهترین مودم ایرانسل شناخته میشود؛ ما با این ادعا هیچ مخالفتی نداریم، اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید؛ نیاز خود شماست، این نیاز شماست که مشخص میکند لقب بهترین لایق کدام مودم است.

همان طور که از نام آن پیداست این قابلیت برای گسترش یک شبکه ی وای فای دیگر است. همچنین پیش شماره ی ۰۹۴۱۱ از سری سرشماره های ایرانسل در شبکه ی TD-LTE به کار می رود. با توجه به نکاتی که گفتیم و جدول مقایسهای که در انتهای مطلب قرار دادیم مطمئنم که میتوانید گزینه مناسب خود را انتخاب و از اتصال به اینترنت در همه حال لذت ببرید. استفاده از محصولات اشخاص ثالث و یا استفاده همزمان از محصولات آنها و در شرایطی که آن نقایص ناشی از استفاده این دستگاه به همراه آن محصولات باشد. نکته ی جالب و خوشحال کننده این است که شما می توانید تعیین کنید که کاربران فقط اطلاعات را بخوانند و یا اجازه ی تغییر دادن آن ها ( حذف فایل های موجود یا اضافه نمودن فایل جدید ) را نیز داشته باشند. یکی از نقاط منفی این مودم همراه را نیز میتوان عدم پشتیبانی از کارت میکرو اس.دی دانست.

با این وجود عدم برخورداری دو مدل از هفت مدل موجود مودمهای همراه ایرانسل از وایفای پاسخ به این سوال را مهم میکند که برخورداری از وایفای چقدر مهم است. از آنجایی که قیمت مودم برای بسیاری از کاربران مهم است، وجود یک مقاله درباره قیمت مودم ایرانسل بسیار ضروری و کاربردی می باشد. در این مقاله درباره مودم ایرانسل E5372، تنظیمات، نحوه اتصال، نحوه مدیریت این مودم با گوشی و دیگر نکات و توضیحات مربوط به این مودم صحبت کردیم. با مطالعه این مقاله می توانید شناخت کامل نسبت به مودم E5372 پیدا کنید و بدون نیاز به نصاب مودم، مودم خود را نصب، راه اندازی و تنظیم نمایید. کاربر از دستورالعمل های شرکت ایرانسل برای نصب، راه اندازی و نگهداری دستگاه پیروی نکرده باشد. در ادامه به معرفی انواع مودم های ایرانسل و قیمت های آنها می پردازیم. روش ریست فکتوری در تمام مودم ها یکسان می باشد، اما محل قرار گیری دکمه ریست در مودم ها با هم متفاوت می باشد.

اما اینترنت ثابت نسل ۴ و ۴٫۵ (TD-LTE) بهترین گزینه موجود برای بهره وری از اینترنت عالی جهت استفاده در سازمانها، مراکز و موسسهها، شرکتهای تجاری و منازل مسکونی یا خانه هاست. مرحله ۶: نرم افزار HUAWEI Mobile WiFi را اجرا کنید و در بارکد مودم را اسکن نمایید. مرحله۱: نرم افزار HUAWEI Mobile WiFi را از طریق نرم افزار Google Play یا بازار روی گوشی خود نصب کنید. کاربرانی که دارای گوشی با سیستم عامل اندروید هستند، می توانند با استفاده از اپلیکیشن HUAWEI Mobile WiFi مودم ایرانسل E5372 را مدیریت کنند. مودم ایرانسل به دستگاهی گفته می شود که کاربر به کمک آن به اینترنت پرسرعت متصل می شود و از آن استفاده می کند. برای مثال کنسول تنظیمات مودم های D-Link و TP-Link اغلب با تایپ کردن ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ در آدرس بار مرورگر قابل دسترسی است ، در خصوص مودم های همراه ایرانسل ، آدرس این صفحه ۱۹۲٫۱۶۸٫۸٫۱ بوده و نام کاربری و رمز عبور آن admin و admin می باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از {شارژ مودم ایرانسل|آموزش شارژ مودم ایرانسل|می خواهم بخوانم|بیشتر بخوانید|کلیک کنید|اینجا|بخوانید|مشاهده|مطالعه بیشتر|بررسی کنید|اینجا کلیک کنید|وارد شوید} دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

در سایت بانک گردشگری شماره حساب خود را وارد فیلد کرده سپس تصویر امنیتی خواسته شده را درج نموده و بعد شماره شبا را دریافت می کنید. البته بانک ملت کاملا به این موضوع بی توجه نبوده و با بخش همراه پلاس (خدمات بدون لاگین) تلاش کرده که به چیزی […]

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.