دیجی اسکریپت

شغلی رضایت شغلی – از تردمیل – خروج خود را موش نژاد! – باران وب | دیجی اسکریپت

شغلی رضایت شغلی – از تردمیل – خروج خود را موش نژاد! – باران وب
[ad_1]

دریافت تردمیل – خروج خود را موش نژاد!

ما می تواند همه در یک شیار از زمان به زمان. چه کسی’t به حال یک لحظه در زندگی خود را که در آن شما’ve خواسته خودتان این سوال: “چرا من انجام این کار؟” این که آیا آن’s که که شما’ve تبدیل شدن به کسب و کار شما را در حرفه روابط, که در آن شما زندگی می کنند و یا همه موارد فوق – گاهی اوقات شما متوجه شما’re نه فقط جایی که شما می خواهید – و شما’re هنوز مطمئن شوید که چگونه شما وجود دارد! آن را مطمئن شوید که احساس می کند مانند نسخه خود را از یک موش نژاد هر چند.

اگر جایی که شما می خواهید در زندگی خود است که در آن شما هستند و سپس شاید آن’s زمان برای شما را به رها کردن از خود را بسیار خود را موش نژاد. ما مشروط به اعتقاد به این که ما باید همچنان به تلاش برای گرفتن بیشتر و بیشتر به منظور “موفق”. اما این محدود است و در نهایت خود شکست تعریف. اگر ما تنها می تواند موفق تر توسط چه و چه مقدار می کنیم و سپس ما را خود ما ایجاد تردمیل به اجرا در.

۱٫ دوباره تعریف موفقیت
تعریف جدیدی از موفقیت را برای خودتان می تواند اولین گام در نظر گرفتن یک دیدگاه تازه. سعی کنید این تمرین با تکمیل جمله زیر. “من می دانم که من موفق هنگامی که …….” شما ممکن است کامل کردن جمله با هر چیزی برای انجام با کار یا کالاهای مادی.

در اینجا برخی از نمونه های. من می دانم که من موفق هنگامی که ….
… من خنده هر روز با بچه ها
… من جستن از رختخواب هر روز صبح با شوق و ذوق
… تمام روابط من به من شادی بزرگ
… من الهام بخشیدن به دیگران برای ایجاد تغییرات مثبت

با بازتعریف آنچه ما اعتقاد داریم باعث می شود ما موفق ما شروع به تلاش برای چیزهای مختلف در زندگی ما است. این می تواند ابزاری در کاهش تردمیل به اندازه کافی برای ما به سهام که در آن ما هستند.

۲٫ Springclean ذهن خود را
اگر شما احساس به عنوان اگر شما don’t زمان برای هر چیزی به خصوص فکر کردن در مورد راه هایی برای انجام کارهای متفاوت, it’s زمان برای یک زمان. هنگامی که ما مشغول هستند و اشغال تمام وقت ما معمولا در واکنش به چیزهایی که در اطراف ما به جای اقدام از انتخاب است. بنابراین فعال انتخاب برای استراحت تعطیلات بحث آن را با کسی که به شما اعتماد ضربه کردن بخار انجام آنچه در آن طول می کشد برای دریافت برخی از چشم انداز مورد وضعیت خود را. فقط این مرحله ساده را به شما احساس کنترل بیشتر در, و می تواند کمک به ساده کردن انرژی شما’ll نیاز به تغییرات پیش رو است. ایده این است که نه فقط از خود rat race اما به نسبت به انجام بیشتر راه زندگی

۳٫ واقعی
واقعیت این است که شما می توانید’t تغییر دهید هر کس دیگری’s رفتار اما خود را. پس از آن’s زمان خوبی برای جلوگیری مایل باشد که مردم در عمل متفاوت است به طوری که شما می تواند احساس بهتر است. همچنین, it’s زمان را جایگزین برنامه فقط در صورتی که شما don’t برنده شدن در قرعه کشی و یا افزایش حقوق و دستمزد. این برای تلفن های موبایل سخت اما افرادی که صبر کنید برای چیزهایی اتفاق می افتد به آنها را معمولا انتظار مدت زمان طولانی. Don’t صبر کنید برای شانس یا سرنوشت ، کشف کردن آنچه در آن هزینه خواهد شد (در زمان و انرژی و پول و غیره.) برای ایجاد تغییرات شما می دانید شما نیاز به ایجاد. و سپس کشف کردن آنچه در آن هزینه خواهد شد نیست.

۴٫ بسته نور
وجود دارد’s چیزی بسیار مسهل در مورد در نظر گرفتن زمان برای تمیز کردن همه چیز – خلاص شدن از قدیمی به جدید است. شما می توانید شروع با یک اتاق در خانه خود را, آدرس ایمیل خود را لیست و یا باورهای قدیمی است که’t اضافه کردن مقدار به شما هر بیشتر. در هر وضعیت وجود دارد این است که خوب درس را با شما چیزی از ارزش به نگه داشتن. حتی اگر آن را’s تنها, ‘که’s a place من می دانم که من هرگز می خواهم به دوباره’; چیزی است که ارزش نگه داشتن.

هر وضعیت و درک خود را از آن بخشی است که شما هستند. شناسایی و به طور خاص آنچه در آن است شما می خواهید به نگه دارید و آنچه شما’ll پشت سر بگذارید. بود ، شما حتی ممکن است از دست برخی از چیزهایی که شما را انتخاب کنید به ترک پشت – که’s همه بخشی از این روند است. آنچه شما را پیدا خواهد کرد این است که تجدید انرژی برای چیزهای جدید است که شما می خواهید در زندگی خود را – یک شروع عالی برای خروج خود را موش نژاد و آغاز در یک سفر جدید.

۵٫ ایجاد یک نقشه
هنگامی که آخرین بار شما را در مورد که در آن شما می خواستم در ۵ یا ۱۰ سال ؟ ما تا “انجام” همه چیز برای کسب و کار, برای کار, برای دیگران – چیزهایی که ما فکر می کنم ما باید انجام شود که ما هیچ وقت به در نظر گرفتن آنچه ما واقعا می خواهید. فراموش نکنید که این مسابقه است. فکر می کنم سفر.

نگاهی هم به فکر می کنم در مورد خودتان و که در آن شما خواهد بود. هیچ کس دیگری’s نقشه را در اینجا انجام دهید -it’s زمان برای انجام برخی از سخت به فکر خودتان باشید. چه ارزش های اصلی است که شما’d خواهم به پایه زندگی خود را در اطراف ؟ آیا شما عشق را به انجام و یا می شود ؟ چه به شما می دهد یک حس از هدف است ؟ آنچه شما برای ایستادن ؟ چه می تواند شما را نمی توان منصرف از اعتقاد مهم نیست که چه ؟ اگر شما تا به حال یک زندگی به زندگی در این دور زمان آنچه را که شما با آن انجام دهید ؟

این سوالات سخت و پاسخ های خود را بخشی از سفر است. Don’t دمدمی مزاجی و یا احساس گناه اگر شما don’t می دانم که پاسخ مستقیم به دور است. برای بی تاب و کمال مردم در خواندن این است که یک آزمون وجود دارد که با تصویب و یا شکست است. بنابراین don’t درمان آن را مانند یک. بیشتر شما در مورد خودتان بیشتر شما قادر خواهید بود برای شروع طراحی نقشه های خود را.

۶٫ سر زندگی! (نه زندگی)
آیا می دانید چه تفاوتی است بین داشتن یک زندگی و حفظ یک شیوه زندگی? یک شیوه زندگی چیزی است که ما در حال گفت: ما باید در جامعه تبلیغ و پدر و مادر. زندگی’s تجملات هر چند به خوبی می تواند گران مالی و انرژی صرف گرفتن آنها. شاید این انرژی صرف حفظ یک شیوه زندگی ممکن است بهتر است با استفاده از تبدیل زندگی خود را به یک بیان که شما هستند. یک شیوه زندگی خرید راحتی. یک زندگی خرید رضایت و قناعت. بهترین بستر در جهان تنها باعث می شود راحت در شب بی خوابی اگر شما عدم قناعت. اگر شیوه زندگی خود شما مانع بودن که شما هستند و سپس تخلیه آن است.

۷٫ برای شما ایده آل
اگر آن را معلوم است که شما رها کردن خود rat race و به زندگی ایده آل خود را به شما حتی آن را می دانم ؟ ایجاد یک چشم انداز که در آن از آن خواهد بود که شما’re با آنچه شما’re انجام می دهند. طراحی آن را در اطراف خود احساسات, اعتقادات, ارزش و دوست دارد. به یاد داشته باشید درست مثل صرف پول خود را اگر شما don’t می دانم آنچه شما می خواهید از زندگی خود را وجود دارد’s مقدار زیادی از مردم در اطراف چه کسی خواهد بود تنها بیش از حد خوشحالم که به شما بگویم.

۸٫ نگاه کردن خشن بیت است.
انتخاب به زندگی می کنند زندگی خود را در راه خود را سخت تر از ماندن در موش نژاد. مردم شما می دانید ممکن است درک و یا بی اعتقاد و برنده’t دریغ به شما نظر خود را. وسوسه فراوان خواهد شد برای چند دور دور, پیر دور مسابقه زمانی که رفتن سخت می شود. ما پیر راحتی مناطق تله انتظار برای فریب ما بازگشت به روش های قدیمی ما. با آگاه بودن از این و برنامه ریزی برای چگونه شما’ll مقابله شما را از طریق دریافت کنید. چیزی متفاوت می تواند ترسناک. اما آن را نیز می تواند سرگرم کننده بیش از حد!

۹٫ از سفر لذت ببرید!
You’ve شناخته شده که در آن شما don’t می خواهید به هر گونه دیگر و شناسایی که در آن شما انجام دهد. در حال حاضر زندگی می کنند که در آن شما هستند. یادگیری از گذشته و حرکت می کند. برنامه ریزی برای آینده اما در حال زندگی می کنند. شما می توانید’t انجام هر چیزی در مورد دیروز پس از متوقف کردن نگرانی در مورد آن. اگر شما صرف هر لحظه فکر می کنم فردا پس شما’ll هرگز لذت بردن از امروز. و که’s که در آن تمام عمل است!

۱۰٫ برو برای آن.
هیچ بهانه ای. چیزی بیشتر برای گفتن دارد. فقط آن را انجام دهید.

گاهی اوقات تنها راه برای “برنده شدن” یک مسابقه که در آن وجود دارد می تواند بدون برنده – است به توقف در حال اجرا است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.