دیجی اسکریپت

قصد مبتنی بر شبکه و چرا شما باید مراقبت از – باران وب | دیجی اسکریپت

قصد مبتنی بر شبکه و چرا شما باید مراقبت از – باران وب
[ad_1]

وجود دارد’s همیشه یک “چیز بزرگ بعدی” در شبکه … پنج سال پیش از آن بود اترنت پارچه در مرکز داده ها و سپس آمد SDN و در حال حاضر آن است که SD-WAN. به عنوان SD-WAN تصویب رشد می کند و تغییرات از خونریزی به لبه پیشرو از چیز بزرگ بعدی در شبکه افق وعده به قصد مبتنی بر شبکه. این که آیا شما’ve شنیده در مورد مفهوم “قصد مبتنی بر شبکه” و یا نه این روش این است که یکی از ما بدون شک خواهد بود شنیدن خیلی بیشتر در مورد در ماه های آینده و سال. بیش از فقط یک تکنولوژی خاص آن’s جام مقدس از شبکه. به شدت رویکرد جدید را قادر می سازد که شبکه به طور مداوم تراز خود را به نامتجانس مطالبات از سازمان است. این گرد هم می آورد همه آخرین شبکه های نوآوری از جمله SDN مجازی سازی ماشین, آموزش مدل های مبتنی بر رابط های برنامه کاربردی و بسیاری از اوراق بهادار مرتبط با خلاقیت و نوآوری به یک حلقه بسته سیستم قادر به شناسایی پیش بینی و پاسخ به نیازهای کسب و کار. قصد مبتنی بر شبکه این سیستم شامل چهار چیز است:

ترجمه و روان سنجی – سیستم طول می کشد به یک سطح بالاتر سیاست کسب و کار (چه) به عنوان ورودی از کاربران نهایی و تبدیل آن به لازم پیکربندی شبکه (چگونه). سیستم پس از آن تولید و تایید و در نتیجه طراحی و پیکربندی برای صحت.

خودکار پیاده سازی این سیستم می توانید پیکربندی مناسب شبکه تغییرات (چگونه) در سراسر شبکه های موجود و زیرساخت ها است. این است که به طور معمول از طریق شبکه اتوماسیون و / یا شبکه ارکستراسیون.

آگاهی از وضعیت شبکه سیستم قورت زمان واقعی وضعیت شبکه برای سیستم های خود را تحت کنترل اداری و پروتکل – و حمل و نقل-اگنوستیک.

تضمین و پویا بهینه سازی / بازسازی-سیستم به طور مداوم تایید (در زمان واقعی) که اصلی کسب و کار قصد این سیستم در حال ملاقات و می تواند اقدامات اصلاحی (مانند مسدود کردن ترافیک اصلاح ظرفیت شبکه و یا اطلاع) زمانی مورد نظر قصد ملاقات نکرده است.

منافع چه هستند ؟

قصد مبتنی بر شبکه های وعده به منافع بسیاری را برای سازمان ها از تمام اندازه ها. همه این مدیران می خواهید بهتر کنترل دسترسی گسترده مقیاس پذیری امنیتی و چند فروشنده دستگاه مدیریت و قانع کننده ترین-توانایی مدیریت صدها نفر به هزاران نفر از ناهمگن دستگاه در یک شبکه به عنوان یک کل و انجام این کار با سرعت و اتوماسیون و سادگی.

قصد مبتنی بر شبکه یک تکرار مکررات از نرم افزار تعریف شده از شبکه?

نرم افزار تعریف شبکه و یا SDN یک سری از شبکه اشیاء (سوئیچ, روتر, فایروال) تمام مستقر در بسیار-خودکار به شیوه ای. قصد مبتنی بر شبکه اهرم قابلیت های SDN اما ازدواج آن به هوش.

چه هستند خطرات درگیر است ؟

قصد مبتنی بر شبکه نیاز به یک مقدار عادلانه از دوباره skilling و روند تغییر هستند که بدون خطرات خود را. علاوه بر این همانطور که با هر عمده فن آوری, انتقال, وجود دارد, تکنولوژی و مراحل خطرات مرتبط با پیاده سازی. شما باید به دقت برنامه مهاجرت خود را به طوری که شما می توانید به سرعت درو پاداش بدون تاثیر موجود سطح خدمات.

قصد مبتنی بر شبکه نوپای اما می تواند چیز بزرگ بعدی در شبکه آن را به عنوان وعده به منظور بهبود در دسترس بودن شبکه و چابکی که کلید به عنوان سازمان انتقال به دیجیتال و کسب و کار. I&O رهبران مسئول شبکه نیاز به تعیین اگر و هنگامی که به خلبان این فن آوری است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.