دیجی اسکریپت

مخفی کردن هشدارها و به روز رسانی افزونه در وردپرس | دیجی اسکریپت

مخفی کردن هشدارها و به روز رسانی افزونه در وردپرس
[ad_1]

مخفی کردن هشدارها و به روز رسانی افزونه در وردپرس

مخفی کردن هشدارها و به روز رسانی افزونه در وردپرس

 همیشه در پیشخوان وردپرس هشدارهایی و اعلان هایی برای به روز رسانی افرونه های نصب شده مشاهده می کنید. حال گاهی اوقات نیاز داشتید این اعلان و هشدارها را از پیشخوان وردپرس خود مخفی کنید. پس با ما همراه باشید تا روش آن را بازگو کنم.

با افزونه ای که از مخزن وردپرس به شما عزیزان معرفی میکنم میتوانید این عمل را در سایت خود برقرار کنید. و اعلان های افزونه و هشدارهای درون خطی در پنل مدیریت وردپرس را غیرفعال و یا مخفی کنید.

نحوه کار با افزونه WP Hide Plugin Updates and Warnings

همانند همیشه افزونه را نصب و فعال کنید، پس از فعال سازی افزونه منو جدیدی به نام MENU_ITEM در پیشخوان وردپرس اضافه می شود. وارد صفحه شده و تمام افزونه های نصب شده یا برخی از آنها را فعال و روی دکمه OPTIONS_SAVE_BUTTON کلیک کنید.

اگر مانند شکل زیر فقط گزینه OPTION_WARNINGS_HEADING را فعال کنید، تنها هشدارهای درون خطی در پیشخوان وردپرس مخفی و نمایش داده نمی شود.

غیر فعال کردن به روز رسانی افزونه های وردپرس

حال اگر قصد دارید اعلان به روز رسانی تمامی افزونه ها را غیر فعال کنید گزینه دوم را انتخاب کرده، حال تمامی افزونه ها انتخاب شده اند.

مخفی کردن اعلان تمامی افزونه های وردپرس

اکنون پس از وارد شدن به صفحه افزونه ها دیگر اعلان و هشدارهای به روز رسانی افزونه ها نمایش داده نمی شوند. حتی می توانید افزونه های دلخواه خود را انتخاب و تنها آنها را مخفی کنید. و پیام به روز رسانی بقیه موارد در سایت نمایش داده شود.

موفق باشید و وردپرسی

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.