دیجی اسکریپت

معرفی محبوب ترین افزونه های وردپرسی | دیجی اسکریپت

معرفی محبوب ترین افزونه های وردپرسی
[ad_1]

معرفی محبوب ترین افزونه های وردپرسی

افزونه ها در طراحی سایت انجام کارهای مختلفی را بر عهده دارند، برخی از آنها امور مربوط به امنیت را بر عهده دارند، برخی بازدید ها را رصد می کنند، برخی دیگر بهینه سازی های مختلف را انجام داده و موجب افزایش سرعت لود وب سایت می شوند. در این مقاله شما را با فرم ساز ۷، یواست سئو و نقشه ساز گوگل به عنوان محبوب ترین افزونه های وردپرسی آشنا می کنیم تا در صورتی که شما نیز قصد دارید تا وب سایت خود را به کمک سیستم وردپرس راه اندازی نمایید بتوانید با استفاده از این افزونه ها امکانات بیشتری را به وب سایت خود افزایید.

https://uupload.ir/files/augl_best-wordpress-plugins-780x350.png

فرم ساز ۷

همه افرادی که وارد دنیای وردپرس می شوند و قالب وب سایت خود را از سیستم مدیریت محتوای وردپرس دریافت می کنند به دنبال یک راه حل ساده برای ایجاد فرم های مختلف در صفحات وب سایت خود هستند. وردپرس افزونه های مختلفی را برای ایجاد فرم های متفاوت در اختیار افراد قرار می دهد که به افزونه های فرم ساز معروف هستند.

یکی از مهمترین افزونه های ورد پرسی contact form 7 نام دارد و برای ایجاد فرم تماس و یا ایجاد هر گونه فرمی در وب سایت از آن استفاده می شود. افزونه فرم ساز هفت این امکان را به مدیران وب سایت ها می دهد تا فیلدهای مورد نظر خود را در فرم های مخصوص چیده و از طریق شورت کدی که این افزونه در اختیار آن ها قرار می دهد فرم تماس را در صفحه ای از وب سایت خود قرار دهند.

بسیاری از سایت های گردشگری که تور چهار روزه مشهد را ارائه میدهند ثبت نام تورهای خود را به کمک این فرم ساز انجام میدهند و به کمک آن می تواند اطلاعات مشتریان تور خود را به صورت یکجا دریافت کنند.

یواست سئو

Yoaset seo یک افزونه وردپرسی است که از سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را در امر سئو و بهینه سازی موتورهای جست و جو آغاز نمود و توانست در مدت زمان اندکی به محبوبیت بالایی دست یابد. این افزونه قادر است مواردی که از دیدگاه موتورهای جستجو حائز اهمیت هستند را بررسی کرده و باتوجه به درخواست کاربر، صفحات مناسب را در اختیار وی قرار می دهد.

استفاده از یواست سئو برای کسانی که دارای وب سایت هستند اما اطلاعات کافی راجع به سئو را ندارند و نمی دانند چگونه صفحات خود را بهینه سازی کنند ارزش خاصی دارد. این افراد می توانند پلاگین یوست سئو را نصب کرده و دستورالعمل های مربوط به آن را دنبال کنند. البته نباید انتظار داشته باشید که در عرض یک هفته سایت شما بهینه شده و به رتبه اول برسد بلکه بهینه سازی سایت کار زمانبری بوده و نیاز به تلاش و صبر و حوصله فراوان دارد.

https://uupload.ir/files/8e7m_yoast-seo.png

نقشه ساز گوگول ( google site map xml )

نقشه سازهای گوکل انواع مختلفی دارند اما این گزینه یکی از بهترین افزونه های وردپرسی است که قصد معرفی آن را داریم. نقشه سازهای گوگل کمک می کنند تا صفحات وب سایت شما همانند کوچه پس کوچه های یک شهر شناسایی شده و ربات های گوگل بتوانند کاربران را به صفحات مورد نظر هدایت کنند. در واقع نقشه ساز گوگل یک فایل XMI است که نقشه و راه های موجود در وب سایت شما را به گوگل معرفی می کند.

https://uupload.ir/files/b2d8_sitemap-xml-768x505.jpg

افزونه نقشه ساز گوگول google site map xml بیش از نه سال است که به عنوان بهترین افزونه وردپرس انتخاب می شود. نصب این افزونه بر روی وب سایت کار بسیار راحتی خواهد و استفاده از آن هم به مراتب راحت تر است. بنابراین اگر می خواهید با هزینه ای اندک یک نقشه ساز مناسب را بر روی وب سایت خود پیاده کنید قطعا google site map xml بهترین گزینه ممکن خواهد بود.

نوشته معرفی محبوب ترین افزونه های وردپرسی اولین بار در پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.