دیجی اسکریپت

ملاحظات برای مقیاس بزرگ AWS مهاجرت – باران وب | دیجی اسکریپت

ملاحظات برای مقیاس بزرگ AWS مهاجرت – باران وب
[ad_1]

مدیریت آن ارائه دهندگان خدمات توصیه مجازی سازی نه به دلیل آن است که یک کسب و کار روند که هر کس به سادگی باید سوار, اما به دلیل آن است که کاملا هوشمند راه خود را به مدیریت این منابع است. هر روز بیشتر و بیشتر سازمان های مهاجرت به Amazon Web Services ابر عمومی است. با وجود cloud’s مزایای مقیاس پذیری و چابکی و بهره وری آنها کشف مجموعه ای جدید از چالش های است که نیاز به بر طرف شود.

گارتنر تخمین می زند که بیش از ۵۰ درصد از شرکت های خواهد شد که به تصویب رسید hybrid cloud رویکرد این سال است. انتقال از یک سنتی در قضیه زیرساخت های آن به یک ابر عمومی می تواند طاقت فرسا و موفقیت نیاز به یک طرز فکر های مختلف و طیف وسیعی از مهارت های. در اینجا چند نکته است که شما باید در نظر بگیرید هنگامی که در حال حرکت به AWS cloud.

۱٫ آماده سازی برای مهاجرت: برخی از نقاط است که شما نیاز به در نظر گرفتن زمانی که آماده برای مقیاس بزرگ مهاجرت هستند – اگر هر کس در درون سازمان در هیئت مدیره با این عمده حرکت می کند ؟ آیا کارکنان خود را به اندازه کافی مجهز به دانش در مورد ابر ؟ و از آنجا در مقیاس بزرگ نقل و انتقالات شامل داده های خود را در چارچوب امنیتی قادر به مقابله با تهدیدات امنیتی بالقوه در طول انتقال? می توانید شرکت خود را رسیدگی به هزینه های اجتناب ناپذیر می رود که با سرمایه گذاری در ابر ؟

۲٫ دلایل مهاجرت: شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید درک روشنی از دلیل برای مهاجرت به ابر و اهمیت آن است. قانع کننده ترین دلیل است که نیاز به ملاقات کسب و کار خود و’s افزایش تقاضا برای بهره وری است که می تواند منجر به سودآوری بیشتر. دلایل دیگر می تواند شامل تغییر سازمانی را رهبری و یا تغییر در ساختار کسب و کار است که نیازمند ذخیره سازی recalibration.

۳٫ ابر منابع مالی: سازمان های مختلف باید متفاوت مالی روش و انتخاب خود را از زیرساخت های آن منعکس کننده این واقعیت است. برای برخی از این پیش فرض روش ساخت بزرگ و چشمگیر هزینه های سرمایه برای خرید زیرساخت و سپس سرمایه گذاری سرمایه گذاری در طول زمان ممکن است گزینه مطلوب چرا که آنها ترجیح می دهند برای حفظ کنترل کامل بر خود آن محیط زیست است. اما برای دیگران سنگین هزینه اولیه ایده آل نیست بنابراین یک ابر رویکرد تنها با جاری عملیاتی هزینه های اتصالات تر است. این گزینه ممکن است به خصوص مناسب برای سازمان ها با نوسان نیاز به صورت ماهانه به عنوان یک محل مرکز داده نمی خواهد آنها را ارائه می دهد انعطاف پذیری آنها نیاز است. بدون در نظر گرفتن این رویکرد مهم است که به مقایسه هزینه های مربوطه قبل از تصمیم گیری است که یکی از مناسب ترین است. بهترین گزینه ممکن است به ترکیب هر دو فرض و ابر برای ایجاد ترکیبی ابر محیط زیست است. این اجازه خواهد داد که به صورت مداوم حجم کار نگه داشته می شود در حالی که در محل انفجار در تقاضا را می توان پردازش توسط یک تقاضا ابر عمومی است.

۴٫ امنیت و در دسترس بودن: این ایده از توزیع بیش از همه از داده های خود را به یک ابر عمومی ارائه دهنده می تواند دلهره آور به دلیل آشکار امنیت و در دسترس بودن و نگرانی است. اما ابر های عمومی ارائه دهندگان باید پایبند به رعایت پروتکل و می توانید پیاده سازی و حفظ امنیت بسیار بالاتر از سطح پیش فرض تاسیسات چرا که آنها بیشتر از منابع موجود است.

۵٫ مهاجرت مورد نیاز: در حالی که مهاجرت به ابر شما نیاز به هر جزئیات کوچک در جایی که داده های خاص سرور و یا برنامه های کاربردی نیاز به مهاجرت? آیا شرکت شما نیاز به مهاجرت در مقیاس بزرگ و یا می توانید آن را برای زنده ماندن در حال حرکت تنها بخش کوچکی از منابع خود را به ابر ؟ شاید یک فرعی می تواند زنده ماندن بدون نیاز به نقل مکان کرد و به ابر.

۶٫ مراقب باشید از کارکنان دلهره: هر گونه تغییر چشمگیر در این محیط روبرو خواهد شد کارکنان دلهره. شما ممکن است انتظار تغییر به ملاقات با مقاومت از شرکت های بزرگ مدیریت, اما شک و تردید را از خود آن تیم است. پس از کار با فرض زیربنایی برای سال مدیران نخواهد خوش آمدید هر گونه تغییرات آنها فکر می کنم می تواند شغل خود را به خطر اندازد. کمک به تیم خود را در آغوش این تغییر با ساخت مطمئن شوید که آنها دریافت آموزش مناسب به آنها را آماده برای یک مجموعه جدید از چالش است.

۷٫ ورود به سیستم تجزیه و تحلیل متریک مجموعه: سازمانهای در حال حرکت به AWS به طور ناگهانی خود را مدیریت بسیار مقیاس پذیر و بسیار محیط پویا است که نیاز به یک نوع جدید از ورود به سیستم تجزیه و تحلیل متریک و مجموعه است. نیاز به تمرکز داده ها بسیار مهم است در محیط های پویا و چون اغلب شما به خودتان پیدا کنید در تلاش برای رفع یک مشکل در سرور هایی که دیگر وجود داشته باشد.

۸٫ ضربه به کسب و کار: کار افتادگی موقت چیزی است که شما باید آماده برای. شما ممکن است نیاز به زمان بیشتر و یا شما ممکن است نیاز به در نظر گرفتن جایگزین برای وقفه کوتاه است که با مهاجرت و البته بودجه می تواند یک عامل مهم در تصمیم خود را به حرکت می کند. شما می توانید صرفه جویی در کسب و کار خود و از موانع غیر ضروری توسط اولین ارزیابی توانایی خود را برای رسیدگی به این شرایط.

AWS است ترجیح داده شده عمومی (IaaS) ابر انتخاب برای شرکت های امروز, و به نظر می رسد مجموعه ای برای ماندن در این راه. برای رسیدن به یک انتقال موفق در طول مهاجرت از حجم کار و محصولات خود را به AWS مراحل نیاز به دقت برنامه ریزی شده و به اجرا در step-by-step مد است که ثابت خواهد کرد که مزایای این حرکت به تمام صاحبان.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.