دیجی اسکریپت

نمایش آمار گوگل آنالیتیکس در مدیریت وردپرس با MonsterInsights | دیجی اسکریپت

نمایش آمار گوگل آنالیتیکس در مدیریت وردپرس با MonsterInsights
[ad_1]

نمایش آمار گوگل آنالیتیکس در مدیریت وردپرس

نمایش آمار گوگل آنالیتیکس در مدیریت وردپرس

امروز می خواهیم نحوه اضافه کردن آمار گوگل آنالیتیکس در پنل مدیریت سایت وردپرس را به شما آموزش دهیم. این افزونه به شما کمک می کند تا بدانید چه تعداد افراد از سایت شما بازدید کرده اند. و جایگاه وبسایت خود را در مقایسه با رقیبان بیابید. شما می توانید با استفاده از گوگل آنالیتیکس به سرعت آمار وبسایت خود را مشاهده کنید.

آموزش کامل گوگل آنالیتیکس

راه اندازی افزونه MonsterInsights

مانند همیشه اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعالسازی افزونه MonsterInsights است. پس از فعال شدن، شما باید وارد صفحه «Insights» صفحه تنظیمات شوید. وارد سایت MonsterInsights شوید. ابتدا یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس یک کد تایید دریافت کنید. سپس شما باید وب سایت خود را به حساب Google Analytics متصل کنید. میتوانید این کار را با مراجعه به صفحه «Insights» تنظیمات و کلیک روی «تأیید اعتبار با حساب Google خود» انجام دهید.

با این کار ایمیل شما را به گوگل وصل می کند، در این صورت از شما می خواهد ایمیل خود را وارد کنید. برای ادامه می بایست دکمه next را انتخاب کنید. پس از این لازم است به کاربری خود در MonsterInsights خود دسترسی داشته باشید. پس از این افزونه MonsterInsights می تواند تمام گزارشات را به داشبورد وردپرس شما بازگرداند.

در ادامه بر روی دکمه “Allow” کلیک کنید. در مرحله بعد وب سایت خود را اتخاب کرده و سپس بر روی ‘تأیید اعتبار کامل’ کلیک کنید تا ادامه یابد.

اکنون وارد سایت خود می شوید و آمار خود را مشاهده می کنید. این عملیات با موفقیت انجام شد. اگر قبلا گوگل آنالیتیکس را در این وب سایت خود نصب نکرده اید، حتما این کار را انجام دهید. اکنون که Google Analytics را با استفاده از MonsterInsights راه اندازی کرده اید، می توانید آمار وردپرس خود را با استفاده از صفحه گزارش ها “Insights” مشاهده کنید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.