دیجی اسکریپت

چرا شما به تخریب موفقیت خود را? – باران وب | دیجی اسکریپت

چرا شما به تخریب موفقیت خود را? – باران وب
[ad_1]

در یک مقیاس از ۱ تا ۱۰ چه اندازه موفق خواهد به شما می گویند شما هستند ؟ اول از همه, شما چگونه تعریف ‘موفقیت’? آیا شما شامل تمام زمینه های زندگی خود را? برخی از تقسیم زندگی به چهار ربع: جسمی و روانی و عاطفی و معنوی. آیا این کار برای شما? من ترجیح می دهم به تعریف موفقیت از نظر پوشش تمام سطوح در سلسله مراتب مزلو نیازهای فیزیکی و ایمنی و امنیت بین فردی, عزت نفس, فکری, فرهنگی, خلاق و معنوی. چگونه شما در حال انجام در تمام این مناطق ؟ آیا شما می خواهید به تجدید نظر و موقعیت خود را در “موفقیت” مقیاس در حال حاضر ؟ در اینجا می آید zinger: اگر شما دارای رتبه خود را در زیر ‘۷’ در موفقیت کلی لطفا با نوشتن یک یا دو جمله به توضیح چرا ؟

اگر شما سعی کردم به توضیح نارضایتی خود را با که در آن شما در زندگی با استفاده از هر یک از این عبارات: “من نمی توانم “”من به” من نیاز به’, ‘من باید’, ‘من باید به’, ‘من باید’, ‘من می توانم’ یا ‘من’ شما در حال دروغ گفتن به خودتان. شما ایجاد کرده اید یک روانی, دنیای فانتزی به توضیح امتناع خود را به مسئولیت تصمیمات خود را. در این دنیای فانتزی شما نقش ابدی قربانیناتوان قبل از دشمنان خود را که شما مانع از برآورده ساختن نیازهای خود را.

تنها گزینه های سمت چپ به شما برای تبدیل شدن به خشم و رنجش به اخم کردن و پیدا کردن آرامش در سرزنش خود زیاده روی (‘من سزاوار این پس از همه من قرار داده شده است از طریق) عقلانیت (‘شما می خواهم به انجام همان چیزی که اگر شما می خواهم به حال زندگی من’) و شکایت (‘آن را تنها عادلانه نیست!’). شما می توانید انتخاب کنید به باقی می ماند به خود جذب نوزاد حزب ستم خود را کمی شخصی اپرا صابون و یا شما می توانید انتخاب کنید به انگشت شست خود را از دهان خارج می شود و مسئولیت بیماری خود را.

اولین حرکت در جهت بهبود خود را “موفقیت” امتیاز است که به تغییر زبان خود را. به جای گفتن “من/ما می توانیم’ می گویند ‘من/ما نمی‘. به جای گفتن “من/ما را به” بگو: من/ما می خواهم به’. این اولین گام در این فرایند طولانی برای خلاص شدن از همه شما بهانه و توضیحات. تا زمانی که شما احساس می کنید نیاز برای خود توجیه شما نمی توانید وارد در پذیرش خود است که شرط لازم برای تعامل معنی دار در زندگی خود را. خود توجیه معنی است که شما فاقد قدردانی به صورت بالقوه خود را و بالقوه است که شما قادر به نقاشی کردن از هر وضعیت مهم نیست که چگونه از جان گذشته آن ممکن است به نظر می رسد.

یکی از آخرین قطعه از مشاوره در مورد تغییر زبان خود را در جهت زندگی خود را تغییر دهید: هدایت و روشنی از سوال ‘چرا؟’ فکر می کنم در مورد آن: هنگامی که مردم بپرسید ‘چرا؟’, چه هستند آنها به دنبال? آیا واقعا می خواهید به دانستن علت از چیزی ؟ یا آنها خواستار یک منطق یا توجیهی برای چیزی ؟ بدیهی است که این دومی; در غیر این صورت آنها می شود پرسیدن “چه اتفاقی افتاده است ؟” یا ” چگونه است که اتفاق می افتد؟’ اگر شما می خواهید برای دریافت کسی را بهترین بهانه برای چیزی فقط از آنها بخواهید ‘چرا؟’ و اگر شما می خواهید به ماندن قفل شده است و در دنیای عقلانی فقط شیرجه رفتن خود را به بهترین توضیح در زمانی که دیگران از شما سوال ‘چرا ؟’ سوال. از سوی دیگر اگر شما می خواهید برای شکستن قربانی قالب و به طور چشمگیری بهبود خود را “موفقیت”, امتیاز, شروع, نه بهانه ای برای خودتان.

با شیوع و گسترش گسترده کرونا در ایالت‌های مختلف آمریکا، تعداد مبتلایان افزایش یافته و مردم با ماندن در خانه‌های خود سعی در شکستن زنجیره انتقال این ویروس را دارند. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.