دیجی اسکریپت

کارآفرینی و توسعه در نیجریه – باران وب | دیجی اسکریپت

کارآفرینی و توسعه در نیجریه – باران وب
[ad_1]

در حالی که این آمار در جایی باقی ماندن خوبی برای این کشور چشم انداز اقتصادی آنها نیز خدمت به تاکید مجدد بر اهمیت کارآفرینی در توسعه دستیابی به آن بالقوه است.

گذشته تحولات کارآفرینی

مردم از Ibo جامعه در نیجریه به عنوان یکی از قدیمی ترین کارآفرینان در تاریخ تخصص خود کشش و برگشت به دوران قبل از مدرن ارز و تجارت مدل های توسعه یافته در جای دیگر در این سیاره است. در مطلب اخیر نیجریه اقتباس استعدادهای طبیعی خود به تکامل کسب و کار سنتی و صنایع دستی که پایدار ترین کشور فقیر روستایی و شهری برای بخشی بهتر از نیم قرن گذشته. در حالی که روغن بوم از ’۷۰s در آورده میلیاردها دلار از دلارهای نفتی بیشتر از جمعیت کشور دست نخورده باقی مانده توسط جدید پیدا رفاه با تشکر گسترده فساد سیاسی و اقتصادی فاجعه بار سوء مدیریت. از آنجا که از این و دیگر عوامل بانک جهانی تخمین می زند که ۸۰ درصد از درآمد نفت بهره مند فقط ۱% از جمعیت.

بسیاری از نیجریه فعلی گلایه ردیابی بازگشت به تاریخی وابستگی به نفت را به سهل انگاری از همه بخش های دیگر از جمله مرسوم معاملات و کشاورزی است. دهه غیر فراگیر سیاست های بیگانه اکثریت قریب به اتفاق نیجریه غوطه وری در کشور به یک دمه از فقر شدید و ravaging مدنی و سیاسی نزاع. آب و هوا از رکود اقتصادی باعث ماموت اقتصاد غیررسمی است که همچنان به حفظ بخش عمده ای از نیجریه ۱۴۸ میلیون نفر است. این اندازه گیری از نیجریه ذاتی کارآفرینی ظرفیت است که این غیر رسمی unorganised بخش در حال حاضر حساب برای ۶۵ درصد از تولید ناخالص ملی و حساب برای ۹۰ ٪ از تمام مشاغل جدید است.

همه این عوامل ارتباط فوق العاده ای برای نیجریه چشم انداز آینده حتی بیشتر از آن با توجه به میزان رسمی غفلت و عدم کمک و زیرساخت های این کشور بومی کارآفرینان مجبور به غلبه بر. مهار اقتصاد غیررسمی و اعمال نفوذ پتانسیل کامل آن است که یک پیش نیاز برای نیجریه به ظهور از قید آن در جهان سوم میراث.

آینده توسعه کارآفرینی در نیجریه

آن است که اگر نیجریه امیدوار اقتصادی برتری استراحت در فرد خوش بینی و سازمانی به تنهایی. درست پس از بازگشت از دموکراسی در سال ۱۹۹۹ دولت از رئیس جمهور سابق O Obsanjo پرده برداری از برنامه های بلند پروازانه به صحرای ملت به بالا ۲۰ اقتصاد جهان تا سال ۲۰۲۰٫ ابوجا نیز یک امضا به سازمان ملل متحد اعلامیه هزاره در سال ۲۰۰۰ برای دستیابی جهانی حقوق اساسی بشر – مربوط به بهداشت و آموزش و پرورش و سرپناه و امنیت – در یک زمان محدود به شیوه ای ۲۰۱۵٫ هر دو هدف در حال حاضر ماموت چالشهای نیجریه در شرایط معکوس گذشته روند در حال تحول و نوآوری استراتژی پایدار و فراگیر رشد است.

تمرکز اصلی Obasanjo سیاست های محور توسعه شتاب از طریق کارآفرینی آموزش و پرورش (که او ساخته شده اجباری برای دانشجویان تمام رشته ها) و ایجاد شرایط مطلوب برای یک کسب و کار جدید رژیم ساخته شده بر روی نوآوری و سازگاری. دولت فدرال پس از آغاز پی در پی برنامه ها با هدف ترویج شرکت از طریق استفاده گسترده از فن آوری و اجتماعی مربوط به مدل های کسب و کار. میزان موفقیت این اقدامات و دیگر, اما هنوز هم یک بحث مهم است.

با توجه به سال ۲۰۰۷ گالوپ نظرسنجی ۶۹ درصد از پاسخ دهندگان برنامه ریزی کسب و کار جدید به هیچ وجه قصد ثبت نام عملیات خود را نشان می دهد آنها هنوز هم ترجیح می دهند به بخشی از اقتصاد غیررسمی. در نور نیجریه اهداف بلند مدت این است که قطعا خبر بد.

موانع توسعه سرمایه گذاری

سردی در اقتصاد رسمی نشان دهنده وضعیت نیجریه و سیاست های مالیاتی رژیم که به مدت طولانی تلقی شده است مخل به رشد مناسب شرکت. حتی بیشتر نگران کننده است این واقعیت است که این ادامه می یابد با وجود این انرژی اصلاحات روند آغاز و پس از بازگشت از دموکراسی است. آن است که بیش از آشکار است که تکه تکه اقدامات نابرابر به جلسه چالش های است که نیجریه خود را تنظیم کرده است تا به.

در زیر مهم ترین موانع رو سریع توسعه کارآفرینی:

o عدم وجود یک فعال محیط نظارتی را تشویق می کند که نوآوری سازمانی توسعه در سطح توده مردم.

o مهم زیربنایی کسری (به خصوص با توجه به جاده و برق) و سیستمیک بی نظمی های معاند برای کسب و کارهای کوچک.

o حضور اداری و موانع تجاری است که محدود کردن ظرفیت سازی و مهار دسترسی به پشتیبانی فنی.

o عدم وجود مکانیسم های نظارتی برای نظارت موثر از سرمایه گذاری در طرح های توسعه به خصوص کسانی که در MSME فضا.

o دسترسی ضعیف به فنی و حرفه ای و مهارت-توسعه آموزش های روستایی و شهری اسرائیلی درگیر در اقتصاد غیررسمی.

o شایع سیاسی و فساد اداری همراه با فقدان اجماع اجتماعی مهم اقتصاد کلان مسائل مربوط به سیاست.

بیش از ۷۳ درصد از نیجریه شامل در نظرسنجی گالوپ اذعان دسترسی به امور مالی واحد-مهم ترین مانع در راه به راه اندازی موفق شرکت. بیشتر گفتن این واقعیت است که حدود ۶۰ درصد از پاسخ دهندگان ادعا کرد که سیاست های کنونی با وجود دولت را تمرکز بر توسعه سرمایه گذاری نمی کند آن را آسان برای شروع یک کسب و کار در نیجریه.

برخی از عوامل دیگر را در نظر بگیرید

مجله فوربس به تازگی نشستم با لاگوس مدرسه کسب و کار پیتر Bamkole به بحث فعلی موانع رو مشتاق نیجریه کارآفرینان. این مصاحبه به تشریح سه مشکل عمده:

* محدود کردن دسترسی به بازارهای محلی و بین المللی است که, شیرین کاری های کارآفرینی گسترش و تکثیر.

* شدید زیرساخت های کسری (عمدتا از قدرت و برق) که همسترینگ هر دو موجود و جدید کسب و کار.

* دسترسی ناکافی به منابع مالی و عدم وجود یک سیاست اعتباری که پاسخگوی نیازهای خاص شرکت.

جاده به نیجریه ظهور به عنوان یک ابرقدرت اقتصادی است گل آلود و خائنانه است. بیش از خوش بینی آن را خواستار هوشمندانه اقتصادی آژیتاسیون است که کمک خواهد کرد که به نوبه خود این کشور و اقبال در اطراف برای خوب است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.