دیجی اسکریپت

۸ طلایی اسرار موفقیت کسب و کارهای کوچک – باران وب | دیجی اسکریپت

۸ طلایی اسرار موفقیت کسب و کارهای کوچک – باران وب
[ad_1]

در حال اجرا یک کسب و کار کوچک است که به عنوان چالش به عنوان کوه پیمایی به کوه. اورست بدون اکسیژن سیلندر قبل از عمل و معتبر راهنمای نقشه. این چالش ها تنها به دلیل وجود قوانین معتبر است که می تواند منجر به یک کسب و کار کوچک به سوی موفقیت در حالی که دیگر موانع عمده شامل: کم بودجه محدود نیروی انسانی و عدم کارآمد منابع است. اما به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک شما باید مشغول به passcodes است که به شما کمک رمزگشایی راز الگوهای عامل موفقیت راه اندازی و یا کسب و کار کوچک. آن را نه تنها به شما کمک می کند تا خود را به حفظ رشد فعلی بلکه اکسل خود را برنامه ریزی کسب و کار’s برای رسیدن به اهداف بالاتر. وجود دارد چند پیشنهاد بر اساس تجربه در دنیای واقعی است که می تواند کمک به شما برای ضربه زدن گاو نر’s چشم.

۱ – استفاده از قدرت رسانه های اجتماعی:

امروزه تمام جهان حول محور رسانه های اجتماعی و اگر شما قادر به استفاده از پتانسیل کامل آن را بلافاصله می تواند به شما کمک کند افزایش فروش شما و شهرت نام تجاری با حداقل منابع و تلاش است. سایتهای شبکه های اجتماعی مانند Facebook, Twitter و LinkedIn کمک به شما را در ارتباط با مقیاس بزرگ از کاربران که در آن شما می توانید به طور مستقیم ارتباط برقرار کردن با آنها را اجازه می دهد اجازه می دهد شما را به آنها را تبدیل به مشتریان بالقوه خود را. آن را به شکل دو طرفه کانال که نه تنها اجازه می دهد تا شما را به قرار دادن پیام خود را در سراسر بلکه گوش دادن به آنچه که مخاطبان هدف خود را می خواهید که در نهایت می رود راه طولانی در بهبود و رشد کسب و کار شما.

۲ – تحقیق و تجزیه و تحلیل رقابت:

یک کسب و کار تبدیل می شود به موفقیت تنها در صورتی آن را اجرا می کند در برخی از ریز خندیدی آمار و ارقام. و رقابت تجزیه و تحلیل یکی از مهم ترین عناصر این فرآیند است. تجزیه و تحلیل مسابقه به شما می گوید که قدرت شما نیاز به ایجاد نام تجاری خود را در بازار به عنوان به خوبی به عنوان این کمک می کند تا برای آماده سازی کسب و کار خود و برنامه ریزی به اندازه کافی به طوری که شما می توانید جلوگیری از احتمال شکست کسب و کار. سود اضافی از رقابت تحقیقات است که آن را اجازه می دهد تا برای طراحی و توسعه بیشتر عملی و کاربر محور محصولات که در نهایت کمک به شما در رسیدن به یک مزیت رقابتی در بازار است.

۳ – کار به عنوان در هر برنامه شما باشد اما انعطاف پذیر بیش از حد:

کارآمد برنامه ریزی یک نقشه راه است که همواره خود را کسب و کار به بالا در دراز مدت با مسیرهای از پیش تعریف شده. آن است که همیشه توصیه به چوب با برنامه ریزی ما حتی اگر ما چند موانع در حالی که در حال اجرا کسب و کار ما با توجه به این که استراتژی های طراحی شده پس از تجزیه و تحلیل عمیق. و روز به روز چالش ها باید شیب شما را به تغییر هر آنچه که شما برنامه ریزی شده است. برندگان همیشه پشت کسب و کار خود را plansnings بدون در نظر گرفتن سفت چالش اما از طرف دیگر یک کسب و کار موفق نیاز مالک به اندازه کافی انعطاف پذیر به آغوش تغییرات جدید. تطبیق ایده های جدید و مفاهیم نه تنها باعث می شود یک صاحب کسب و کار را به تصمیم گیری هوشمند اما نیز نگه می دارد و هسته ای خود را برنامه ریزی دست نخورده و تازه است.

۴ – استفاده از مواد آموزنده برای ایجاد اعتماد و وفاداری:

اینترنت بهترین وسیله برای رسیدن به مخاطبان بزرگ با تلاش کمتر, اما شما باید این واقعیت را در نظر داشته باشید که در حال حاضر وجود دارد یک جریان سنگین تبلیغات و نظرات خود را در سراسر وب. آنچه می تواند یک راه موثر برای ایجاد حضور ما با یک تاثیر قابل توجهی?

قطعا وجود دارد برخی از راه های بهتر برای انجام آن مانند استفاده از آموزنده آنلاین مواد مانند خوب نوشته شده و وبلاگ ها به خوبی طراحی infographics, فیلم انیمیشن نشان دادن برخی از مجموعه ای از مهارت ها و ارائه ورق و غیره. پس از چنین شیوه های جذب یک توده بزرگ به پلت فرم ما به یادگیری و تعامل با آمریکا می دهد که یک حس اعتماد و در نهایت تبدیل آنها به مشتریان طولانی مدت.

۵ – استخدام و نقاط ضعف خود را:

یک کسب و کار کوچک متشکل از یک تیم محدود حرفه ای اختصاص داده شده داشتن مهارت های مختلف مجموعه ای از تمام گوشه و کنار به مقابله با بسیاری از کسب و کار مورد نیاز است. کسب و کارهای کوچک, گاهی, مصالحه در برخی مناطق مهم از آنها می’t استخدام افراد خاص با توجه به کمبود بودجه است. به کسب و کار خود را می چرخاند به بالا لطفا don’t خرس خود را با ناکارآمد منطقه است. با عجله به استخدام حرفه ای با تجربه (ع) به طوری که تمام قطعات از کسب و کار خود و آتش با همان شدت.

۶ – آماده برای ترکیب و ادغام:

حتی پس از کار با پتانسیل کامل خود را, شما ممکن است تولید نیروی کافی برای رقابت با رقبا پیشرو. دیگر کسب و کارهای کوچک با همان مفهوم ممکن است در همان شرایط است. فقط آنها را پیدا کنید و با عضویت در این مذاکرات به بررسی امکانات ادغام و به صورت یک ترکیب نیروی است که می تواند مورد نیاز سرعت و قدرت برای رسیدن به مشترک اهداف کسب و کار. ادغام یک تاریخ غنی و طولانی از تولید کسب و کار موفق, بنابراین همین’t خجالتی و دور با آن. به طور مشابه, خرید کسب و کار در حال نجیب ایده برای تزریق قدرت بیشتر به کسب و کار ما اگر بودجه اجازه می دهد تا ما را به انجام این کار.

۷ – حفظ کیفیت خدمات همیشه در:

خدمات با کیفیت است که مهم ترین منبع نگه می دارد که مشتری خود را برای یک دوره طولانی تر از زمان و گسترش آن بزرگ بازخورد مثبت در جرم رانندگی در تعداد زیادی از مشتریان جدید است. شده اند وجود دارد بیش از فقط چند کسب و کار رسیدن به بالا فقط بر پایه خدمات عالی و حتی بدون صرف یک بمب در تبلیغات و تبلیغات کسب و کار. در حالی که کسب و کارهای دیگر که باید به سختی شکست خوردند چون از هیچ اهمیت به کیفیت خدمات آنها ارائه شده است. همه در همه, داشتن کیفیت صدای محصولات / خدمات کلیدی برای موفقیت در امروز’s رقابت بریده گلو.

۸ – Don’t give up:

در حال اجرا یک کسب و کار موفق است نه یک کودک’s بازی پس از آن نیاز به مقدار زیادی از جرات و شجاعت و ریسک پذیری قابلیت های. آن گاه می لرزد جاه طلبی های خود را هنگامی که رفتن را از طریق برخی از تکه های خشن و شما نیاز به سوزاندن خواسته در درون شما به زنده نگه داشتن آن. نگه داشتن صبر و شکیبایی نیز یک شخصیت مهم است که صاحب کسب و کار کوچک باید به عنوان شکل گیری یک کسب و کار و بالا رفتن از نردبان موفقیت, خواستار صبر برای مدت زمان طولانی. به عنوان یک صاحب کسب و کار شما نیاز به القای هرگز نگرش به دیدن رویاهای خود را به حقیقت می پیوندند !!

جمع آن را هر چند در بالا ذکر شد نقاط به طور کامل وشکست اما بله پس این نکات قطعا کمک خواهد کرد که شما را به تبدیل شدن به یک smart صاحب کسب و کار کوچک است که می تواند سرپیچی از تمام چالش ها و در بالای این رقابت است. البته شانس موفقیت یا شکست کسب و کار خود را به طور کامل بستگی به خود برنامه ریزی و اجرای.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.