دیجی اسکریپت

دانلود افزونه اتصال MailChimp به Ultimate Member نسخه ۲٫۱٫۱ | دیجی اسکریپت

دانلود افزونه اتصال MailChimp به Ultimate Member نسخه ۲٫۱٫۱
[ad_1]

منتشر شده در اسکریپت یاب دات کام

دانلود رایگان افزونه اتصال MailChimp به Ultimate Member نسخه ۲٫۱٫۱ وردپرس: افزونه اتصال MailChimp یکی از افزونه های جانبی و کاربردی افزونه عضویت و پروفایل کاربری Ultimate Member که به وسیله آن میتوانید MailChimp را به آن متصل کنید.

MailChimp یک سرویس پیشرفته می‌باشد که به شما به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید ایمیل های خود را به صورت انبوه ارسال کنید. با نصب و فعالسازی این افزونه شما می‌توانید به کاربرانی که ثبت نام می‌کنند ،این امکان را بدهید تا با عضویت در هنگام عضویت در وبسایت بتوانند در لیست خبرنامه ایمیلی عضو شوند.

افزونه اتصال MailChimp به Ultimate Member در هنگام ثبت نام به کاربر این امکان را می‌دهد تا با انتخاب عضویت در خبرنامه، بتوانید ایمیل های ارسالی را دریافت کند.

با توجه به اتصال وبسایت شما با سرویس ایمیل انبوه MailChimp امکاناتی مختلفی را می‌توانید از این سرویس دهنده در وبسایت خود داشته باشید. کاربران پس عضویت در خبرنامه ایمیلی می‌توانند از پروفایل کاربری خود در صورت تمایل از لیست ایمیل خبرنامه خارج شوند.

 

نکته : افزونه اتصال MailChimp یکی از افزونه های جانبی Ultimate Member می باشد. Ultimate Member افزونه رایگان ایجاد عضویت و پروفایل کاربری وردپرس می باشد که با جستجو در مخزن وردپرس می‌توانید آن را نصب کنید.

قابلیت های کلیدی افزونه اتصال MailChimp به Ultimate Member نسخه ۲٫۱٫۱ :

هنگام ثبت نام کاربر او را به لیست mailchimp اضافه میکند
اجازه می دهد که کاربران هنگام ثبت نام، به عضویت در لیست mailchimp بپردازند.
لیست های مختلف را در فرم های مختلف ثبت نام نشان می دهد.
همگام سازی متا کاربر با لیست mailchimp.
کاربران را قادر به اشتراک / لغو اشتراک از صفحه حساب خود می کنند.
محدود کردن پست ها به نقش های خاص با عضویت
و امکانات دیگر…

نوشته دانلود افزونه اتصال MailChimp به Ultimate Member نسخه ۲٫۱٫۱ اولین بار در اسکریپت یاب : دانلود اسکریپت و افزونه و قالب وردپرس فارسی پدیدار شد.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.