دیجی اسکریپت

معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایران | دیجی اسکریپت

معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایران
[ad_1]

یکی از مهمترین مسائلی که مدیران وب سایت ها باید نسبت به آن اشراف کامل داشته باشند انتخاب بهترین هاست ممکن و سفارش آن از طریق بهرین شرکت های هاستینگ در ایران است. این مسئله بخصوص برای استارت آپ ها از اهمیت بسزایی برخوردار است.

https://uupload.ir/files/u5pq_best-web-hosting-main.jpg

شرکت ایران سرور

ایران سرور یکی از باتجربه ترین شرکت های هاستینگ ایران است که در شهر مشهد قرار دارد و بیش از ۱۷ سال سابقه فعالیت دارد. بسیاری از مسئولین و مدیران وب سایت ها اعتقاد دارند که ایران سرور یکی از بهترین و قابل قبول ترین پشتیبانی های ممکن را در زمینه خرید هاست و مدیریت آن ارائه می کند اما قیمت هاست های این شرکت از سطح متوسط آغاز شده و به سمت قیمت های بسیار بالا می رود که البته با توجه به اینکه برای وب سایت های حرفه ای همچون وب سایت های گردشگری فعال در زمینه ارائه تور لحظه ارمنستان طراحی شده اند منطقی به نظر می رسد.

https://uupload.ir/files/harc_iranserver-logo-background.png

شرکت میهن وب هاست

این شرکت هم یکی از متعهدترین شرکت های ایرانی در زمینه ارائه هاست است که در شهر رشت مستقر شده و برای کسانی که به دنبال هاست های ارزان هستند مناسب خواهد بود. کیفیت هاست های شرکت میهن وب هاست همانند هاست های شرکت ایران سرور نیست اما در مقایسه با قیمت پرداخت شده می توان گفت یکی از باکیفیت ترین هاست های ممکن را در اختیار مدیران وب سایت ها قرار می دهد. همچنین کسانی که می خواهند یک دامنه ir داشته باشند می توانند به شرکت میهن وب هاست مراجعه کنند.

https://uupload.ir/files/l603_unname11111111d.jpg

شرکت سون هاست

بیش از ده سال است که شرکت سون هاست در شهر شیراز خدمات خود را در حوزه هاستینگ به کاربران و مدیران وب سایت ها ارائه می کند. نکته جالب توجه اینکه خدمات شرکت سون هاست به دو بخش هاست های اقتصادی و هاست های حرفه ای تقسیم می شود. به این معنا که اگر شما صاحب یک وب سایت عادی هستید یا به علت استارت آپ بودن نمی توانید هزینه های بالایی برای وبسایت پرداخت کنید می توانید از هاست های اقتصادی استفاده نمایید و اگر هم صاحب یک وب سایت حرفه ای هستید بهتر است به سمت هاست های گران تر با کیفیت بالاتر بروید.

https://uupload.ir/files/9y17_index.png

بنابراین می توان این گونه استدلال کرد که شرکت سون هاست برنامه ای را تنظیم کرده است تا یک کاربر از دوران استارت آپی تا زمان حرفه ای شدن تحت پشتیبانی شرکت قرار گیرد. همچنین این شرکت به کسانی که سرویس های خود را به صورت سالیانه خریداری می کنند یک دامنه ir به صورت رایگان هدیه می دهد.

The post معرفی بهترین شرکت های هاستینگ ایران appeared first on ایکس اسکریپت.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.