دیجی اسکریپت

اتصال گوگل آنالیتیکس به وردپرس با Google Analytics by MonsterInsights | دیجی اسکریپت

اتصال گوگل آنالیتیکس به وردپرس با Google Analytics by MonsterInsights
[ad_1]

اتصال گوگل آنالیتیکس به وردپرس

اتصال گوگل آنالیتیکس به وردپرس

امروز می خواهیم آموزش Google Analytics و اتصال آن به وردپرس را به شما ارائه دهیم. Google Analytics به ما این امکان را می دهد که چگونه بفهمیم کاربران ما از چه مطالبی و محتوایی بیشتر خوششان می آید. و یا اینکه چگونه می توان محتوا و مطالب بهتری را در سایت خود قرار دهیم. و جواب همه ی این سوالات را با استفاده از Google Analytics می توان دریافت کرد.

ابتدا باید در این سرویس پیشرفته ثبت نام کرده و سپس با استفاده از افزونه ای که امروز به شما آموزش می دهیم این سیستم را برای سایت خود راه اندازی کنید.

آموزش کار با گوگل آنالیتیکس و افزایش فروش

در نظر داشته باشید که برخی از قسمت های این افزونه فارسی می باشد و به راحتی می توان تنظیمات مختلف افزونه را انجام داد.

نحوه کار با افزونه Google Analytics by MonsterInsights

مانند همیشه ابتدا افزونه را نصب و فعال می کنیم. پس از فعالسازی افزونه، وارد تنظیمات افزونه مورد نظر می شویم.

پس از اینکه وارد پنل تنظیمات افزونه شدید، ابتدا می بایست کد UA را اعمال کنید. برای این امر کد را از ایمیل خود می توانید دریافت کنید، به این روش که در شکل نشان داده شده است. در ابتدا باید تیک وارد کردن دستی کد را بزنیم سپس مرحله ۲ را همان طور که در شکل نشان داده شده است اجرا می کنیم. پس از این بخش وارد ایمیل خود می شوید.

 

و با این مرحله مواجه می شوید. در اینجا دکمه ALLOW را انتخاب کرده و به مرحله بعد وارد می شویم.

 

در این مرحله کد را دریافت میکنیم کافیست این کد را در افزونه مربوطه وارد کنیم. و دکمه ذخیره کردن کد تعیین هویت را انتخاب کنیم.

 

حال به مرحله بعد می رویم در مرحله بعد فارسی می باشد و به راحتی می توان تنظیمات را انجام داد.

 

اکنون به تنظیمات Advanced می رویم. در این قسمت تنظیمات کلی افزونه را انجام می دهیم. در ردگیری دانلودها، دو بخش به عنوان رویداد و بازدید صفحه، وجود دارد که به این معنی می باشد، آمار ها بصورت بازدید از سایت نشان داده شود و یا هر آمار بصورت یک رویداد نشان داده شود. در بخش بعد فرمت فایل هایی که از گوگل دانلود می شود را می توان تعیین کرد. قسمت بعد تعیین می کند که محتواهایی که مربوط به آدرس اصلی سایت می باشد توسط این سرویس دنبال می شود.

با تیک زدن گزینه پیوند های برچسب در خوراک RSS تعیین می شود که لینک های موجود در اخبار سایت در نتیجه آمار افزونه نمایش داده می شود.

این افزونه به مدیران سایت ها کمک می کند تا آمار بازدیدکنندگان را مدیریت کند. این امر یکی از مهمترین قسمت های مدیریت یک سایت می باشد.

موفق و پیروز باشید

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.