دیجی اسکریپت

اشتباه-اجتناب – کوتاه حکم ، – باران وب | دیجی اسکریپت

اشتباه-اجتناب – کوتاه حکم ، – باران وب
[ad_1]

مطالعه بزرگ و نه چندان بزرگ

به قول بی نظیر Yogi Berra, شما می توانید تعداد زیادی یاد بگیرند فقط با مطالعه. موجود در زبان/ نوشتن سبک از ارتباط بی حد و حصر هستند راهنمایی که به درستی تجزیه و تحلیل خواهد پرداخت بینش فوق العاده ای به سبک موفق. و برعکس با مطالعه این اشتباهات کمتر-از-بزرگ ارتباط برقرار کنیم همچنین می توانید یاد بگیرید چه کار می کند و چه نمی کند.

نگه داشتن آن کوتاه و ترک زمانی که شما جلوتر

در اینجا نمونه هایی از حالت دوم: عدم تاثیر گذار جملات ادا شده توسط “رهبران” در یک مفهوم کلمه فقط.

در مورد هولوکاست به عنوان مثال معاون دن کویل پاسخ داد: “آن را زشت و ناپسند دوره در تاریخ ملت ما.” یک خبرنگار مداخله پرسیدن اگر کویل به معنای چیزی غیر از “ملت ما.” آقای کویل درک افتتاحیه توضیح داد که او تا به حال به معنای گفتن “در این قرن تاریخ است.” او سپس روشن بیشتر: “همه ما زندگی در این قرن من زندگی نمی کنند در این قرن در این قرن از تاریخ ، ما نمی باید به عنوان یک ماده در واقع, ما, مبارزه, Hitlerism. هولوکاست یک نقطه بحرانی در تاریخ است که ما باید به عنوان یک ملت را درک کنید.”

اگر آنها نمی, شما را در درک آنها احتمالا نمی خواهد به دنبال شما

البته زمانی که درک خود را از نقطه ضروری است کسانی که خود را گوش دادن و یا خواندن مخاطبان آن است که تقریبا غیر ممکن است برای نفوذ در آنها را نسبت به یک دوره از عمل شما تلقی ارزش پیگیری است. نمونه های دیگر را دنبال کنید برای نشان دادن عدم درک چگونه می توانید نفی رهبری است.

آن را ساده نگه دارید بیش از حد

وزیر امور خارجه الکساندر Haig بود (به درستی) به نقل از تعریف خود را از دیپلماسی:

“انجام امور بین المللی است که در اصل دیالکتیک و شما باید یک منحنی سینوسی از نگرش است. ما احساس وجود دارد تا به حال به برخی از پاکسازی هوا.”

“چیزهایی که اتفاق می افتد اغلب در آینده” واشنگتن فرماندار غرفه گاردنر اعلام کرد “از آنها در گذشته است.” اگر شما می خواهم کلامی اشتباهات اتفاق می افتد کمتر در آینده خود را نگه داشتن جمله کوتاه و ساده و… و روشن!

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.