دیجی اسکریپت

افزونه ایجاد پیشنهاد شگفت انگیز در ووکامرسYITH WooCommerce Product Countdown Premium | دیجی اسکریپت

افزونه ایجاد پیشنهاد شگفت انگیز در ووکامرسYITH WooCommerce Product Countdown Premium
[ad_1]

شما هم محصولاتی فوق العاده دارید که می خواید به مدت چند روز یا چند سایت و یا… تخفیف بدید و به کاربرانتان پیشنهاد کنید که این محصول یک محصول فوق العاده است. همانند وب سایت دی جی کالا که همیشه در صفحه اصلی اینکار را انجام میدهد و برخی محصولات رو به عنوان پیشنهاد شگفت انگیز تا حدود چند روز تخفیف میدهد.

این افزونه یکی از افزونه های شرکت YiThemes است که توسط تیم بیگ تم به صورت کامل فارسی سازی شده و شما می توانید روی سایت های وردپرسی از این افزونه استفاده کنید، این افزونه تنها بر بستر فروشگاه ساز ووکامرس فعالیت می کند.

حال احتمالا از خودتان بپرسید چگونه باید در وب سایت فروشگاهی ام چنین سیستم پیشنهاد شگفت انگیزی راه اندازی کنم؟برای اینکار ما افزونه پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس YITH WooCommerce Product Countdown نسخه Premium را برای شما آماده کردیم که می توانید از آن استفاده کنید. این افزونه همانند افزونه های شمارش معکوس عمل می کند.نسخه ای که ما از افزونه پیشنهاد شگفت انگیز ووکامرس برای شما قرار دادیم نسخه ارجینال می باشد و دسترسی کامل افزونه را در اختیارتون می گذارد. در ادامه به برخی دیگر از امکانات این افزونه به صورت کلی نیز اشاره می کنیم

 

برخی از ویژگی های افزونه YITH WooCommerce Product Countdown Premium :

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.