دیجی اسکریپت

ایجاد نمودار سازمانی در وردپرس با Easy Org Chart | دیجی اسکریپت

ایجاد نمودار سازمانی در وردپرس با Easy Org Chart
[ad_1]

ایجاد نمودار سازمانی در وردپرس با Easy Org Chart

ایجاد نمودار سازمانی در وردپرس

تا به حال دوست داشتید نمودار سازمانی و اعضای تیم را در سایت وردپرسی خود نمایش دهید؟ با افزونه Easy Org Chart این کار صورت می پذیرد و این امر سبب میشود اعضای تیم خود را به کاربران و مشتریان سایت خود معرفی کنید. با ما همراه باشید تا روش کار با افزونه را توضیح دهیم.

چارت سازمانی چیست و چرا مهم است؟

یک نمودار سازمانی ساختار سلسله مراتبی شرکت را بر اساس عنوان و مسئولیت های کاری، از مدیریت ارشد به پایین ارائه می دهد. این نشان دهنده‌ی شخصیت کسب و کار شما در بهبود شهرت نام تجاری شماست. در عین حال، کاربران همچنین می توانند به دنبال یافتن فرصت های کسب و کار، بازخورد، و پیشنهادات خود باشند.

ایجاد یک نمودار سازمانی در وردپرس

اکنون کاری که باید انجام دهید، نصب و فعال سازی افزونه Easy Org Chart است. سپس منو جدیدی به نام Easy Org Chart در پیشخوان وردپرس اضافه می شود. برای ایجاد چارت سازمانی روی افزودن نوشته کلیک کنید. در مرحله اول، یک عنوان برای چارت یا نمودار سازمان/شرکت خود تعیین و سپس عرض و طول چارت را مشخص کنید. و حتی میتوان اندازه سفارشی دلخواه خود را وارد نمایید.

تنظیمات افزونه

سپس در پایین صفحه، مشخصات یا جزئیات اعضای تیم خود را یک به یک همراه با نام، نام خانوادگی، شغل، تصویر وارد کنید و در Upper hierarchy سلسله مراتب سازمان را برای تک تک افراد مشخص کنید. برای افزودن مشخصات اعضای تیم خود روی دکمه add a person کلیک کنید و عملیات بالا را تکرا کرده و آن را منتشر کنید. همچنین میتوان تعیین کرد هر اعضا در کدام ردیف نمایش داده شود.

افزودن اعضای تیم

در آخر روی زیر منو Easy Org Chart کلیک کنید و شورتکد نمودار سازمانی ایجاد شده را کپی و در نوشته و صفحه  و یا سایدبار سایت وردپرسی خود جایگذاری کنید. برخی از افراد فرم تماس با ما را در زیر نمودار شرکت خود به نمایش میگذارند. به همین راحتی میتوانید اعضای تیم خود را به کاربران سایت نمایش دهید.

نمایش نمودار سازمانی در سایت

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.