دیجی اسکریپت

بزرگ اثرات و ایده های جدید – باران وب | دیجی اسکریپت

بزرگ اثرات و ایده های جدید – باران وب
[ad_1]

فرار از هزاره نظریه کسب و کار و trendifying کسب و کار یو پی اس مجموعه جهان مدرن شروع یو پی اس به ارمغان آورده اند تازه لبه و پرنیان مثبت در دنیای کسب و کار. در این گام سریع اقتصادهای رو به مجموعهای از تغییرات و رقابت برش گلو, شروع یو پی اس هموار راه خود را برای زنده ماندن تلاش و موفقیت در پویا و همیشه در حال رشد کسب و کار جهان است.

ردیابی آنها را به عقب اگر ما نگاهی به منشاء آمدن پیدا کنیم که اصطلاح “start-up” به معنی “تازه بدوران رسیده” قدمت آن به ۱۵۵۰٫ در حال حاضر در مفهوم “غنچه شرکت” آن بود که برای اولین بار توسط مجله فوربس در سال ۱۹۷۶٫ وجود دارد به عنوان مثل هیچ مثال خاص از اول راه اندازی از جهان است. اگر شما به عقب نگاه هر شرکت و هنگامی که آن را در مرحله اولیه می تواند به عنوان یک راه اندازی.

Amazon, Apple, Facebook, Addidas, استارباکس ، تمام شرکت های که بازیکنان در بازار امروز اما پس از آن آنها بیش از حد در برخی از نقطه از زمان فقط مبتدیان و یا به عبارت دقیق تر راه اندازی است.

این است ایده خود را متنوع مرتبط & سازنده است ؟

شرکت های بزرگ باید یک گزینه به گیلاس انتخاب چند نفر از کارمندان یک مجموعه ای متنوع در حالی که راه اندازی متنوع گزینه های را انتخاب کنید و کار بر.

کار نمی کند و تقاضای برخی از فوق العاده درخشان مهارت های بسیار بالا و یا فراست همه آن نیاز به یک ایده است. یک ایده است که متنوع مرتبط و مولد. متنوع از لحاظ فکر مربوطه از لحاظ کاربرد و مولد از نظر نتیجه. آنچه در پی بعدی است افکار روند و اجرای ایده است.

تحت تاثیر بهره وری و چشم انداز تازه ای از این شرکت ها دولت هند تصمیم گرفته است برای پرورش آینده استعداد. به انقلابیون این روند یک ابتکار جدید به نام, راه اندازی, هند شروع شده توسط دولت است که با تمرکز به طور کامل در این راه اندازی است. وب سایت, مذاکرات در مورد واجد شرایط بودن در مورد طبقه بندی به عنوان کسب و کار راه اندازی واجد شرایط برای وام های راه اندازی و سایر خدمات ارائه شده توسط دولت (اطلاعات بیشتر را می توان در http://startupindia.gov.in/).

پیشرو این دوره

به عنوان آلبرت کامو می نویسد: “واقعی سخاوت نسبت به آینده شامل دادن همه به آنچه که در حال حاضر است.”

راه اندازی استفاده از این اصل به مطمئن شوید که آنها موفق به خوبی در اهداف خود و آمد تا با نتایج مثبت است. کار رهبری امروز نه تنها پول بلکه به معنی و راه اندازی این روزها بیشتر تمایل به سمت ساخت خود را هدف ایده خود را به یک موفقیت در ابتدا و بعد از در نظر گرفتن پولی از جنبه های.

یکی از عمده دلایل موفقیت این شرکت جوانه زدن است این واقعیت است که آنها بسیار هوشمندانه ترکیب “عقل” از “فیلسوفان بزرگ” از سراسر جهان و اعمال می شود که به درستی در کسب و کار خود را تنظیم معیار و در نتیجه بالا بردن استاندارد برای دیگران.

یکی دیگر از چیزی است که بسیاری از استارتاپ امروز موفق هستند چرا که آنها با استفاده از فرصت مناسب برای قرار دادن آن بهتر از فرصت های بازار و همچنین بهترین شات خود را که منجر آنها را به موفقیت خود را. مدیریت امور مالی و راست برآورد خطرات هستند ۲ مبانی است که باید در ذهن نگه داشته شود قبل از جسارت به کسب و کار.

این مثال واقعی

بیایید نگاهی به عنوان مثال از Reliance Industries Limited, پخش عمده در بازار با کسب و کار خود را گسترش بیش از صنایع مختلف ایجاد ارزش و پول به طور همزمان. گل سرسبد شرکت Reliance Industries Limited, فورچون جهانی ۵۰۰ شرکت و بزرگترین شرکت بخش خصوصی در هند است. Dhirubhai Ambani تاسیس اعتماد به عنوان یک شرکت نساجی و رهبری تکامل خود را به عنوان یک رهبر جهانی در مواد و انرژی در زنجیره ارزش کسب و کار است.

اجازه دهید به این نتیجه

“تغییر که شما می خواهید برای دیدن” به عنوان مهاتما گاندی گفت: امر به این ستاره ها-یو پی اس. برای نتیجه گیری این راه اندازی این دنیای مدرن که چشمها را ببین مفید فضائل آینده است.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.