دیجی اسکریپت

تغییر تصویر پروفایل کاربر در وردپرس با User Profile Picture | دیجی اسکریپت

تغییر تصویر پروفایل کاربر در وردپرس با User Profile Picture
[ad_1]

تنظیم یا حذف یک تصویر آواتار سفارشی برای کاربر با استفاده از ابزار استاندارد آپلود رسانه وردپرس٬ به راحتی با افزونه User Profile Picture امکان پذیر است. شما باید نقش های کاربری برای کاربران و نویسندگان و مشترکین و غیره را مشخص کنید و به آنها اجازه دهید تونایی آپلود تصاویر را داشته باشند و بتوانند تصویر پروفایل کاربری خود را تغییر دهند. (با استفاده از افزونه User Role Editor میتوانید نقش های کاربری مشترکین و نویسندگان را تغییر دهید یا اضافه کنید.)

 همچنین می توانید تگ قالب <?php mt_profile_img() ?> و آرگومانهایی که در زیر گفته می شود را استفاده کرده و قابلیت تغییر تصاویر پروفایل کاربران را در وب سایت خود در بخش شناسنامه ی من فعال کنید. و حتی میتوانید با گزینه “Override Avatar” آواتار پیش فرض کاربران را تغییر دهید.

تابع mt_profile_img داخلی از تابع get_the_post_thumbnail برای بازیابی تصویر نمایه یا پروفایل استفاده می کند. به صورت اختیاری، اگر شما عملکرد “Override Avatar” را انتخاب کنید، می توانید از get_avatar برای نمایش تصویر آواتار استفاده کنید.
اگر تیک گزینه “Override Avatar” را فعال کردید کد زیر را در فایل functions.php قالب خود کپی و جایگذاری کنید.

همچنین برای مخفی کردن چک باکس “Override Avatar” از فیلتر زیر استفاده کنید.

نحوه کار با افزونه User Profile Picture

طبق روال همیشگی افزونه را نصب و راه اندازی کنید، پس ار فعال سازی افزونه به بخش کاربران> شناسنامه شما بروید و در قسمت Profile Image روی تصویر آواتار کلیک و تصویر مورد نظر را انتخاب نمایید. سپس روی ذخیره تغییرات در پایین صفحه کلیک کنید.

انتخاب تصویر پروفایل کاربر

به همین راحتی تصویر پروفایل را مانند زیر تغییر دادید و دیگر نیازی به رفتن به سایت gravatar.com نمی باشد.

نمایش پروفایل کاربر در سایت

موفق و پیروز باشید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.