دیجی اسکریپت

» جدیدترین ترین حرفه در جهان – باران وب

جدیدترین ترین حرفه در جهان – باران وب
[ad_1]

اطلاعات علمی است که اساسا استفاده از ترکیبی از ریاضی و آماری و تحلیلی و مهارت های برنامه نویسی برای مجموعه سازمان و تفسیر داده ها اجازه می دهد تا موثر و مدیریت مناسب از کسب و کار است که اطلاعات در آن است.

این کار از جمله یک دانشمند است که روند در سراسر جهان است. تقاضا برای چنین دانشمندان بزرگ است بیش از تعداد موجود نامزدها. یک گزارش اخیر توضیح داد که تقاضا برای این دانشمندان به افزایش بیش از ۵۰ درصد از سال گذشته است.

این دانشمندان اغلب به عنوان داده های بزرگ wranglers یک ترکیب کامل از ریاضیدان و دانشمند علوم کامپیوتر است.

چه اطلاعات دانشمندان انجام دهید ؟

آنها از تحلیلگران که انجام داده علم است. کار خود را نگران است با انجام تحقیقات و تجزیه و تحلیل داده ها به منظور استخراج بینش مفید از خام اعداد و ارقام و سپس ترجمه بینش به اطلاعات مفید برای کمک به این سازمان پیش بینی رشد و توسعه است. آنها کمک به سازمان ها در پیدا کردن راه حل برای مشکلات کسب و کار و مسائل مربوط به تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از مهارت ها و تخصص.

که می تواند یک دانشمند داده?

داده دانشمند کسی است که می تواند انجام بسیاری از جنبه های مختلف از داده های خرد اما نه لزوما یک متخصص در هر یک از آنها که در کوتاه نامیده می شوند به عنوان یک ‘jack-of-all-trades’. کسی که می خواهد برای تبدیل شدن به یک دانشمند داده باید دارای مهارت های ریاضی آماری مهارت ها و مهارت های برنامه نویسی و نیاز به یک درک دقیق از همه آنها. این فرد همچنین باید قوی, دانش کسب و کار به طوری که او/او می تواند از طریق این مشکلات کسب و کار به طور کامل می توانید به ساخت قوی استراتژی های کسب و کار برای آینده است. تنها پس از آن شما قادر خواهید بود به درخواست مهارت های خود را به طور موثر در سازمان است که در آن شما خواهد شد.

برترین شرکت ها استخدام دانشمندان داده

شرکت های برتر و همچنین راه اندازی نیاز به اطلاعات دانشمندان به دلیل مقدار زیادی از داده های جریان در سازمان’ پایگاه های داده. بالا کسب و کار و نگرانی های شامل Flipkart, آمازون و LinkedIn و راه اندازی شامل Accenture های Heckyln و DataWeave.

آنها در تقاضا ذکر شده در بالا شرکت و راه اندازی است. حقوق و دستمزد و چشم انداز بالا در محدوده بین ۵ lakhs به ۱ کرور. بزرگ تقاضا نشان می دهد که چگونه نقش خود را تبدیل سازمان به یک موفق تر و سود آور یکی. این دانشمندان (بزرگ داده wranglers) کمک به سازمان در ساخت هوشمند و تصمیم گیری منطقی افزایش سودآوری کسب و کار و کمک به آنها برای سفر در مسیر رشد و توسعه است.

حرف آخر

موقعیت شغلی به عنوان یک دانشمند داده می شود کامل در تحول برای یک فرد در شغل خود. یک حرفه ای در زمینه تجزیه و تحلیل داده های بسیار امیدوار کننده میدان خواهد شد و در نتیجه به چالش کشیدن حرفه ای پاداش. داده دانشمند حرفه داغترین گزینه های حرفه ای در طول عمر خود را. آن را دنبال و تقویت حرفه ای شما.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.