دیجی اسکریپت

خودکار کردن کارهای سایت با چند روش ساده اما کاربردی | دیجی اسکریپت

خودکار کردن کارهای سایت با چند روش ساده اما کاربردی
[ad_1]

خودکار کردن کارهای سایت
خودکار کردن کارهای سایت

ازآنجاکه شما در کسب‌وکارهای اینترنتی نمی‌توانید با مشتری خود به‌صورت حضوری در ارتباط باشید پس شما مجبور هستید از طریق ایمیل، تلفن و غیره با آن‌ها در ارتباط باشید. اما با خودکار کردن کارهای سایت می‌توانید در وقت خودتان صرفه جویی کنید.

البته اینکه شما بخواهید با تک‌تک کاربران در ارتباط باشید ممکن است زمان بسیار زیادی از شما بگیرد که معمولاً افراد یک کارمند برای پاسخگویی به کاربران خود استخدام می‌کنند. اگر می‌خواهید به‌راحتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران کسب‌وکار اینترنتی خودتان باشید می‌توانید از سیستم اتوماسیون و انجام کار خودکار استفاده کنید.

این سیستم به شما این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی فعالیت خودتان را مدیریت کنید. ازاین‌رو به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً برای سایت خودتان از یک سیستم اتوماسیون استفاده کنید.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

خودکار کردن کارهای سایت

داشتن یک سیستم اتوماسیون و انجام خودکار کارها، نه تنها در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند بلکه باعث می‌شود شما متحمل هزینه‌های اضافی نیز برای استخدام نشوید. اگر شما مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره خواهیم کرد را رعایت کنید نه تنها روند ارتباط با کاربران خود را ساده‌تر کنید بلکه می‌توانید باعث پیشرفت کسب‌وکار خودتان شوید.

اتوماسیون سازی فقط مختص به سیستم پشتیبانی از کاربران نیست. شما این امکان را دارید که بخش‌های مختلف سایت خود را اتوماسیون سازی کنید. اتوماسیون سازی بخش‌های مختلف سایت فواید بسیار زیادی برای مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی دارد. درواقع این افراد با این ویژگی می‌توانند زمان کمتری را صرف مدیریت جزءبه‌جزء سایت کنند و می‌توانند زمان خود را صرف موارد دیگری کنند.

شما می‌توانید بسیاری از بخش‌های سایت و خدماتی که ارائه می‌کنید را اتوماسیون سازی کنید و در وقت و انرژی خود صرفه‌جویی نمایید. درواقع اگر به دنبال این هستید که عملکرد قسمت‌های مختلف سایت خودتان را خودکار کنید؛ می‌توانید از اتوماسیون‌سازی بخش‌های مختلف سایت استفاده کنید.

فروش خودکار محصول و ارائه خدمات به مشتری

همه ما از این موضوع باخبر هستیم که فروش محصول از طریق اینترنت دردسرهای بسیار زیادی دارد. این دردسرها شامل نحوه ارائه محصول و چگونگی فروش یک محصول از طریق اینترنت به افراد است. ممکن است شما نخواهید موارد گفته‌شده را به‌صورت شخصی انجام دهید.

به این دیگر شما نباید زمان خودتان را صرف این‌گونه مسائل کنید. همچنین درگیری‌هایی که صاحب یک کسب‌وکار اینترنتی بعد از فروش یک محصول با آن روبه‌رو می‌شود بسیار زیاد است و شاید شما نخواهید این درگیری‌ها را داشته باشید.

راه‌حل تمامی این موارد، فروش خودکار و ارائه محصول خودکار به مشتری می‌باشد. درواقع در این روش محصول فروخته‌شده به‌صورت خودکار برای کاربر ارسال می‌شود و شما دغدغه‌ای برای این موضوع نخواهید داشت؛ یعنی تمامی درگیری‌های شما از بین خواهد رفت.

دریافت خدمات با پیامک توسط مشتری

روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما بتوانید در کسب‌وکار اینترنتی خود از طریق پیامک باعث افزایش فروش خود شوید. شما این امکان را دارید که بعد از اتمام روند خرید هر کاربر، برای آن‌ها پیامک ارسال کنید. این موضوع باعث رضایت بیشتر کاربران و آگاهی آن‌ها نسبت به خریدی که از سایت شما داشته‌اند می‌شود.

انتشار خودکار مطالب سایت در شبکه‌‌های اجتماعی

یکی از مواردی که در اینجا به آن اشاره خواهید کرد، انتشار خودکار مطالب سایت در شبکه‌های اجتماعی است. مسلماً همه شما از میزان اهمیت شبکه‌های اجتماعی باخبر هستید و می‌دانید که هرچه شما در این شبکه‌ها فعالیت بیشتری داشته باشید، به همان میزان پیشرفت کاری خواهید داشت.

 انتشار خودکار مطالب سایت در شبکه‌‌های اجتماعی
انتشار خودکار مطالب سایت در شبکه‌‌های اجتماعی

همان‌طور که می‌دانید شبکه‌های اجتماعی در طول روز، میزبان تعداد بسیار زیادی بازدیدکننده می‌باشد، به همین دلیل این شبکه‌ها بستری را برای شما فراهم خواهد کرد تا افراد بیشتری را با کسب‌وکار خود آشنا کنید. به‌بیان‌دیگر شما این امکان را دارید که بدون هیچ هزینه‌ای، از طریق شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکار خودتان را تبلیغ کنید.

منتشر کردن مطالب و پست‌های جدید سایت شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف ممکن است زمان‌بر و هزینه‌بر باشد. ازاین‌رو شما برای انتشار مطالب خودتان نیاز به یک راه‌حل برای انتشار خودکار مطالب سایت دارید. در اینجا ما روشی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می‌توانید تمامی پست‌ها و مطالب سایت خودتان را به‌صورت خودکار در شبکه‌های اجتماعی به نمایش دربیاورید. اشتراک گذاری مطالب وردپرس در شبکه‌های اجتماعی با Super Socializer

سیستم پشتیبانی مقرون به صرفه

تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی فارغ از نوع کسب‌وکارشان باید به کاربران خودشان پشتیبانی ارائه دهند. اگر شما یک کسب‌وکار اینترنتی را مدیریت می‌کنید پس موظف هستید که برای مشتری‌های خودتان یک سیستم پشتیبانی در نظر بگیرید.

پشتیبانی کاربران محدودیت ندارد. یعنی اینکه شما فارغ از رسته‌ای که در آن فعالیت دارید باید به‌صورت مداوم از کاربران سایت خود پشتیبانی کنید. درواقع مبنای اصلی تمامی کسب‌وکارهای اینترنتی کاربران هستند. این کاربران سایت‌ شما هستند که میزان موفقیت و درآمد شما را تعیین می‌کنند. بنابراین ارائه پشتیانی به این افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اینکه شما برای کاربران خود سیستم پشتیبانی قرار دهید به معنای این است که شما برای آن‌ها ارزش قائل هستید. درست است که سیستم پشتیبانی از جهات زیادی برای شما مفید است؛ اما ممکن است زمان زیادی از شما بگیرد و شما مجبور خواهید بد زمان خودتان را صرف پشتیبانی از کاربران خود کنید.

اما شما این امکان را خواهید داشت که ضمن ارائه یک پشتیبانی عالی بتوانید در زمان خود نیز تا حد زیادی ذخیره کنید. راه‌حلی که در این رابطه مطرح است، اتوماسیون‌سازی سیستم پشتیبانی کاربران می‌باشد. به این صورت که شما می‌توانید از سیستم خودکار پشتیبانی کاربران استفاده کنید. شما این امکان را دارید که پشتیبانی از کاربران خود را به‌صورت خودکار توسط ساخت یک سیستم پشتیبانی اتوماتیک انجام دهید. بهترین افزونه پشتیبانی وردپرس Awesome Support هست.

بک‌‌آپ گیری خودکار از اطلاعات

اطلاعات یک سایت مهم‌ترین دارایی هر سایتی می‌باشد. بسیاری از مدیران کسب‌وکارهای اینترنتی از میزان اهمیت بک‌آپ بی‌اطلاع هستند و به فرآیند بک‌آپ‌گیری توجه زیادی ندارند.

اطلاعات هر سایت باید در امنیت کامل باشد تا زمان بروز مشکل با دردسر روبه‌رو نشوید. عدم آگاهی مدیران سایت‌ها از اهمیت بک‌آپ‌گیری اطلاعات می‌تواند برخی مواقع برای آن‌ها تهدید به‌حساب بیاید. اگر شما از اطلاعات سایت خود بک‌آپ نگیرید و به‌صورت ناگهانی سایت شما دچار مشکل شود، تمامی اطلاعات سایت شما از بین خواهد رفت و با یک مشکل جدی روبه‌رو خواهید شد.

درواقع تمام زحماتی که شما برای درست کردن سایت خود صرف کرده‌اید در کمتر از چند دقیقه از بین خواهد رفت. پس با توجه به مواردی که گفته شد می‌توان به اهمیت بالای بک‌آپ‌گیری پی برد. بنابراین اکیداً به شما توصیه می‌کنیم از اطلاعات سایت خودتان به‌صورت خودکار، نسخه پشتیبانی تهیه کنید. بک‌آپ‌گیری از وردپرس به‌صورت خودکار

ارسال خبرنامه ایمیلی به‌‌صورت خودکار

شما نیاز دارید که کاربران خود را همیشه به‌عنوان دنبال کننده‌ی سایت و خدمات خود قرار دهید. درواقع این کاری است که بزرگ‌ترین کسب‌وکارهای دنیا انجام می‌دهند.

برای اینکه بتوانید کاربران خود را دائمی کنید و آن‌ها را به‌صورت دنبال کننده نگه‌دارید؛ باید از روش‌های مؤثری استفاده کنید. برای اینکه بتوانید بدون صرف وقت برای کاربران خود خبرنامه ایمیلی ارسال کنید باید سیستم ایمیلی خودتان را اتوماسیون کنید.

ارسال خودکار مطالب وردپرس در تلگرام

همان‌طور که در قسمت‌های قبلی فرایند خودکار کردن کارهای سایت به اهمیت بالای شبکه‌های اجتماعی در کسب‌وکارها اشاره کردیم؛ باید گفت که یکی از مهم‌ترین آن‌ها تلگرام است. درواقع ارسال پست در تلگرام از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تلگرام یکی از برنامه‌هایی است که در ایران توجه زیادی از طرف کاربران خود دریافت کرده و تعداد زیادی کاربر را به خود جذب کرده است.

بالا بودن تعداد کاربران این شبکه باعث شده تا ارسال مطالب در آن نیز اهمیت بالایی داشته باشد. بنابراین شما باید مطالب سایت خودتان را در تلگرام نیز منتشر کنید. افزونه شبکه اجتماعی تلگرام برای وردپرس – WP Telegram

خودکار سازی فعالیت‌های اینستاگرام شما

اینستاگرام نیز مانند تلگرام در ایران محبوبیت بالایی دارد و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند ازاین‌رو انتشار مطالب سایت شما در این شبکه نیز بسیار مورد اهمیت می‌باشد.

شما برای اینکه بتوانید کسب‌وکار خودتان را توسعه دهید و بتوانید کاربران بیشتری را به سایت خود هدایت کنید باید به اینستاگرام نیز توجه بسیار ویژه‌ای داشته باشید.

داشتن لایک و فالوور بیشتر در اینستاگرام به معنای داشتن بازدیدکننده بیشتر و درنهایت پیشرفت بیشتر می‌باشد. بنابراین شما باید نهایت تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید از این طریق به اهداف سایت خود کمک کنید.

امیدواریم با این مقاله بتوانید خودکار کردن کارهای سایت را انجام دهید و در زمان خود صرفه جویی کنید. موفق و پیروز باشید. 🙂

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.