دیجی اسکریپت

دوره جامع کسب‌وکار اینترنتی ثروت ساز | دیجی اسکریپت

دوره جامع کسب‌وکار اینترنتی ثروت ساز
[ad_1]

کسب‌وکار اینترنتی ثروت ساز

بسیاری از افراد فارغ از کسب و کاری که در آن فعالیت می‌‌کنند همیشه دغدغه توسعه فعالیت خودشان را دارند. درصد بالایی از کسانیکه دارای یک کسب و کار سنتی هستند همواره به‌‌دنبال این هستند تا کسب و کار خود را وارد دنیای اینترنتی کنند.

کسب و کارهای سنتی در طول زمان جای خود را به کسب و کارهای اینترنتی واگذار کردند تا جایی که الان می‌‌بینیم کسب درآمد از طریق اینترنت تا حد بسیار بالایی میان اکثر مردم رواج پیدا کرده است. می‌‌توان گفت در واقع کسب‌و‌کارهای اینترنتی توسعه خود را مدیون رواج اینترنت میان افراد است.

دوره ۶ ماهه کسب‌و‌کار اینترنتی ثروت ساز

داشتن یک کسب و کار اینترنتی به شما این امکان را می‌‌دهد تا بتوانید در یک زمان کوتاه درآمد بالاتر از حد تصورتان داشته باشید. یکی از دلایل اصلی محبوبیت بالای کسب و کارهای اینترنتی امکان درآمدزایی بالا می‌‌باشد.

دوره آموزشی را تدارک دیده‌ایم که قطعا با گذراندن آن بسیاری از ناگفته‌های کسب‌و‌کار اینترنتی برای شما روشن خواهد شد. در این ۴ سال با مشکلاتی مواجه شده‌ایم و طبیعتا ضرر‌هایی کرده‌ایم بابت ندانستن! حال شما می‌توانید این تجربیات را در مدت زمان کوتاهی کسب کنید.

کسب و کار اینترنتی چیست؟

ممکن است این سوال برای افرادی که با کسب و کارهای اینترنتی آشنا نیستند پیش بیاید که کسب و کارهای اینترنتی چی هستند؟ برای جواب به این سوال می‌‌توان گفت اگر شما از طریق اینترنت توانستید کسب درآمد کنید در واقع شما دارای یک کسب و کار اینترنتی هستید البته این نکته را فراموش نکنید که میزان این درآمد در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی‌‌کند.

به بیان دیگر به تمامی کسب و کارهایی که به یک طریقی می‌‌توانند از اینترنت کاربر و یا مشتری داشته باشند کسب و کارهای اینترنتی گفته می‌‌شود. البته کسب و کارهای اینترنتی انواع گوناگونی دارند اما به طور کلی اگر شما بتوانید از یک فعالیت از طریق اینترنت درآمدزایی کنید به معنای کسب و کار اینترنتی به‌‌شمار می‌‌آید.

از جمله مهم‌‌ترین کسب و کاراهای اینترنتی فروش کالا، خدمات و یا محتوا است که ممکن است به صورت مستقیم و یا به صورت واسطه‌‌ای صورت گیرد.

کسب و کار اینترنتی راهی برای تحقق رویاهای شما

کسب و کارهای اینترنتی برخلاف نظر برخی از افراد نیازی به سرمایه بالا و یا مهارت بالا و حرفه‌‌ای بودن ندارد تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک آموزش مفید در مورد کسب و کارهای اینترنتی است. اگر شما بتوانید راه صحیح کسب درآمد از اینترنت را یاد بگیرید می‌‌توانید در مدت زمان کوتاهی رویاهای خودتان را به واقعیت تبدیل کنید.

ایده‌‌آل هر فردی رسیدن به رویاها و خواسته‌‌هایش در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن است که این راه توسط اینترنت برای شما فراهم شده است و تنها کافی است ایده خود را روی آن پیاده کنید.

لزوم استفاده از کسب و کارهای اینترنتی

دستگاه‌‌های هوشمند و کامپیوترها به یک قسمت اساسی زندگی همه ما تبدیل شده است تا جایی که ما بسیاری از کارهای روزمره خودمان را هم با استفاده از این ابزار مدیریت می‌‌کنیم.

اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید در واقع مشتری‌‌های شما محدود به زمان و مکان هستند و به اجبار باید در یک زمان مشخص و مکان معیینی از شما خرید انجام دهند. اما شما می‌‌توانید با یک راه‌‌حل اساسی این اجبار را از بین ببرید. استفاده از ایتنرنت برای به فروش رساندن کالا یک راهکار بی‌‌نظیر است که نه تنها امکانات زیادی را در اختیار صاحب کسب و کار قرار می‌‌دهد بلکه رضایت مشتری را هم جلب می‌‌کند.

اگر شما کسب و کار خودتان را به اینترنتی تبدیل کنید می‌‌توانید در زمان استراحت و خواب خود نیز درآمد داشته باشید. علاوه بر این مشتری شما در روش سنتی محدود به محل کار شما هستند اما اگر کسب و کار خود را به اینترنتی تبدیل کنید می‌‌توانید از سراسر دنیا مشتری جذب کنید و محصولات خودتان را به جمعیت زیادی معرفی کنید.

دلایل برتری کسب و کارهای اینترنتی نسبت به سنتی

یکی از مهم‌‌ترین دلایل راه‌‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی امکان توسعه بی‌‌نهایت است یعنی اینکه شما همواره این امکان را دارید که فعالیت خودتان را گسترده کنید و کاربران بیشتری را جذب کنید که این موارد به کسب درآمد بیشتر منجر می‌‌شود.

شما در دنیای اینترنتی می‌‌توانید با کمترین هزینه از کارکردن برای افراد دیگر خلاص و صاحب کسب و کار خودتان باشید. فقط کافیه توانایی‌‌های خودتان را بشناسید و ایده‌‌پردازی کنید تا بتوانید به درآمد بی‌‌نظیر و خودکفایی برسید.

شما می‌‌توانید از کسب و کارهای اینترنتی به‌‌عنوان شغل دوم خودتان استفاده کنید چرا که استفاده از این نوع کسب و کار ساعت مشخصی ندارد و نیازی نیست در مکان مشخصی حضور داشته باشید. کسب و کارهای اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار می‌‌دهند تا به صورت شبانه‌‌‌‌روزی محصولات خودتان را به‌‌فروش برسونید و بتوانید ۲۴ ساعته برای سایت خودتان تبلیغات انجام دهید.

علاوه بر تمامی موارد بالا می‌‌توان گفت که کسب درآمد در اینترنت محدودیت خاصی ندارد و شما به نسبت تلاش و پشتکار خود می‌‌توانید تا چند صد میلیون هم از اینترنت درآمد داشته باشید پس اگر در صدد درآمدزایی با کمترین دردسر و بیشترین درآمد هستید کسب و کارهای اینترنتی گزینه‌‌ی بسیار مناسبی برای شما هستند.

ممکن است کسانیکه کسب و کارهای سنتی دارند نگران این موضوع باشند که با راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی و ورود به دنیای مجازی دیگر نتوانند کسب و کار سنتی خود را ادامه دهند اما این موضوع اصلا درست نیست چرا که شما می‌‌توانید هر دو کسب و کار را در کنار هم مدیریت کنید و درآمد خود را بالا ببرید حتی این امکان برای شما وجود دارد که فعالیت خود را تا حدی توسعه دهید که به یک سایت حرفه‌‌ای تبدیل شوید.

نتیجه‌‌گیری

با توجه به تمامی موارد بالا می‌‌توان گفت که کسب و کارهای اینترنتی به نسبت کسب وکارهای سنتی برتری‌‌های بیشتری دارند و شما می‌‌توانید با استفاده از کسب و کارهای اینترنتی بستری برای پیشرفت خود محیا کنید و در زمان کوتاهی به درآمدزایی برسید. این نکته را فراموش نکنید که داشتن یک کسب و کار موفق ملزم به آگاهی و آموزش صحیح است بنابراین اگر شما فردی مبتدی هستید پیشنهاد می‌‌کنیم اولین قدمتان این باشد که یک آموزش درست و صحیح درباره کسب و کارهای اینترنتی ببینید.

اگر می‌‌خواهید کسب و کار شما رونق پیدا کند و درآمدتان وارد مرحله‌‌ی جدید و بالاتری شود کسب و کار اینترنتی گزینه‌‌ی بسیار مناسبی برای شما است. همه‌‌گیر شدن اینترنت در جوامع امروزی باعث شده تا حجم بالایی از افراد به دنبال راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی باشند.

همچنین با استفاده از اینترنت این امکان برای شما ایجاد می‌‌شود تا کسب و کار خود را بین‌‌المللی کنید.

نظر بیل گیتس در مورد کسب‌و‌کار اینترنتی
کسب و کار اینترنتی

شروع کسب و کار اینترنتی

با توجه به جایگاه ویژه‌‌ای که اینترنت در بین اکثریت مردم پیدا کرده است افراد زیادی هم به سبب این محبوبیت تمایل پیدا کرده‌‌اند تا از طریق کسب و کارهای اینترنتی کسب درآمد داشته باشند تا جایی که امروزه شاهد این هستیم که نه تنها در دنیا بلکه در ایران نیز افراد زیادی به کسب وکارهای اینترنتی جذب شده‌‌اند و توانسته‌‌اند درآمدهای بسیار بالایی را از این طریق کسب کنند.

کسب و کار خودتان را تا بی‌‌نهایت توسعه دهید …

همانطور که می‌‌دانید کسب و کارهای اینترنتی محدودیتی برای زمان و مکان ندارند یعنی اینکه شما در ۲۴ ساعت شبانه‌‌روز می‌‌توانید در تمامی نقاط دنیا از روش‌‌های متفاوتی مثل فروش محصولات و یا خدمات درآمدزایی کنید.

علاوه بر این کسب و کارهای اینترنتی این امکان را در اختیار شما قرار می‌‌دهند تا بتوانید فعالیت‌‌های خودتان را تا بی‌‌نهایت توسعه دهید چرا که با استفاده از این نوع کسب و کار شما محدودیتی در مورد موقعیت جغرافیایی یعنی شهر و کشوری که در آن فعالیت می‌‌کنید ندارید و می‌‌توانید خارج از مرز کشور خود فعالیت داشته باشید و صاحب یک سایت بین‌‌المللی باشید.

با توجه به این ویژگی‌‌های کسب و کار اینترنتی شما می‌‌توانید از فعالیت خودتان به یک درآمدزایی باورنکردنی برسید.

در انتخاب هم بنیان‌‌گذار خود دقت کنید!

شاید شما انتخاب یک شریک را در کسب و کارهای اینترنتی بی‌‌دلیل بدانید اما این موضوع وجود دارد که اغلب افراد برای اینکه بتوانند کسب و کارهای اینترنتی خودشان را راه‌‌اندازی کنند نیاز به یک شریک دارند.

انتخاب بنیان‌‌گذار در کسب و کار جزء یکی از مهم‌‌ترین موارد به‌‌حساب می‌‌آید. شما برای اینکه بتوانید یک شریک خوب برای خودتان انتخاب کنید باید به بعضی نکات توجه جدی داشته باشید. به بیان دیگر می‌‌توان گفت که شریک دارای ویژگی‌‌های خاصی است که شما باید آن‌‌ها را شناسایی کنید و بعد یک فرد را به‌‌عنوان شریک خودتان انتخاب کنید.

در این مقاله همه مواردی که به شما کمک می‌‌کند تا یک شریک مناسب داشته باشید به صورت تجربیات تئوری و عملی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با استفاده از راهنمایی‌‌هایی که در این دوره در اختیار شما قرار می‌‌دهیم می‌‌توانید یک شریک خوب برای خود انتخاب کنید.

اهمیت بالای انتخاب نام برند در کسب و کارهای اینترنتی

نام برند شما در آینده‌‌ی کسب و کارتان تاثیر مستقیم دارد در واقع شما با نام برند و دامنه‌‌ای که انتخاب می‌‌کنید می‌‌توانید حرفه‌‌ای بودن خودتان را به رخ بکشید. در رابطه با انتخاب نام برند و دامنه مواردی هستند که باید آن‌‌ها را رعایت کنید تا بتوانید یک اسم متناسب با فعالیت خود پیدا کنید.

به یا داشته باشید اسم برندی که انتخاب می‌‌کنید در تمام عمر همراه شما خواهد بود. درسته که شما می‌‌توانید اسم برند خودتان را تغییر دهید اما این موضوع را فراموش نکنید که با تغییر اسم برند خودتان در واقع دارید بخش عظیمی از کاربران خودتان را به راحتی از دست می‌‌دهید.

بنابراین سعی کنید اسمی را انتخاب کنید که در عین زیبایی بتواند محتوای کسب و کار شما را به افراد برساند. در این دوره آموزشی ما هر آنچه شما نیاز دارید تا بتوانید یک اسم مناسب برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنید را بیان کرده‌‌ایم و شما می‌‌توانید از آن‌‌ها بهره ببرید.

انتخاب برند شخصی یا سازمانی

بسیاری مواقع انتخاب بین برند شخصی و سازمانی برای افراد جزء موارد سخت به‌‌حساب می‌‌آید اما اگر شما تحلیل دقیقی از ویژگی‌‌ها و کاربرد هر یک از این برندها داشته باشید انتخاب راحت‌‌تر و بهتری خواهید داشت.

انتخاب برند شخصی یا سازمانی

برند شخصی

برند شخصی یکی از انواع برندهای کسب و کارهای اینترنتی است. در این برند در واقع کسب و کار به نام یک شخص خاص می‌‌باشد نه یک شرکت و یا سازمان. به‌‌عنوان مثال شما یک برند با نام شخصی خودتان می‌‌سازید و نام خودتان را برای اسم برند خود انتخاب می‌‌کنید در این صورت در واقع شما صاحب یک برند شخصی هستید.

برند سازمانی یا شرکتی

برند شرکتی در واقع نقطه مقابل برند شخصی است. در این برند شما این امکان را ندارید که اسم شخص را به‌‌عنوان برند انتخاب کنید. برند شرکتی برخلاف برند شخصی دارای یک اسم یونیک و ناهمتا است که شما قبلا با آن روبه‌‌رو نشده‌‌اید. به‌‌عنوان مثال میهن وردپرس یک برند شرکتی است.

البته به‌‌جز مواردی که گفته شد همه چیز هم در دنیای کسب و کار اینترنتی آنقدر که فکر می‌‌کنید خوب و عالی نیست. زمانیکه شما می‌‌خواهید یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کنید با یک سری مشکلات مواجه می‌‌شوید و باید بتوانید در مقابل آن‌‌ها دوام بیاورید و راه‌‌حل‌‌هایی برای مقابله با آن‌‌ها پیدا کنید.

در این دوره آموزشی ما هرآنچه شما امکان رویارویی با آن را دارید برای شما به صورت کامل شرح می‌‌دهیم و راه‌‌حل‌‌هایی برای رفع این معضلات را به طور کامل به شما آموزش خواهیم داد.

شرایط کسب و کار در دنیا و ایران

شرایطی که شما یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی می‌‌کنید با فردی که در نقاط دیگر دنیا است به طور کلی متفاوت است. شرایط راه‌‌اندازی کسب و کارها در هر کشوری به یک صورت خاص است. به‌‌عنوان مثال اگر شما قصد راه‌‌اندازی یک فعالیت اینترنتی در کشورهای اروپایی داشته باشید باید این نکته را بدانید که کسب و کارهای اینترنتی در آنجا متحمل مالیات‌‌های سنگین می‌‌شوند. همچنین کسانیکه مدیر یک کسب و کار اینترنتی در کشورهای اروپایی هستند باید هزینه‌‌های زیادی را صرف کسب و کار خود کنند.

برخلاف بسیاری از کشورها شما اگر قصد راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی در ایران را داشته باشید نیازی نیست مالیات زیاد و یا هزینه‌‌های هنگفتی را متحمل شوید. در واقع شما این امکان را دارید که در ایران با هزینه بسیار کم صاحب یک کسب و کار اینترنتی با درآمد بالا شوید.

اما در مقابل مورد بالا که یک ویژگی خوب به‌‌حساب می‌‌آید ایران به نسبت شرایط و تحریم‌‌هایی که دارد در برخی مسائل کار را برای شما سخت می‌‌کند و موانعی را در راه شما قرار می‌‌دهد. این دوره‌‌ی آموزشی راه‌‌حل‌‌هایی جامع برای از بین بردن این موانع در اختیار شما قرار می‌‌دهد که شما با استفاده از این راهنمایی‌‌ها می‌‌توانید به راحتی کسب و کار خودتان را راه‌‌اندازی و مدیریت کنید.

با توجه‌‌ به مواردی که گفته شد می‌‌توان به این نتیجه رسید که کسب و کارهای اینترنتی در تمامی نقاط دنیا معایب و محاسنی دارد و شما باید برای مقابله با مشکلات این کسب و کارها راهنمایی درست دریافت کنید. پس با این دوره آموزشی همراه باشید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی خودتان را با موفقیت راه‌‌اندازی کنید.

روش‌‌های کسب درآمد از وب‌‌سایت

امروزه به دلیل همه‌‌گیر شدن استفاده اینترنت بسیاری از مردم به فکر درآمدزایی از طریق اینترنت هستند. برای درآمدزایی از طریق اینترنت روش‌‌های مختلفی وجود دارد که هر یک از این روش‌‌ها ویژگی‌‌ها و معایب خاص خودشان را دارند. شما با توجه به قابلیت‌‌ها و کارایی خود می‌‌توانید هر یک از این موارد را انتخاب کنید تا از آن درآمد کسب کنید.

شما برای کسب درآمد از اینترنت می‌‌توانید از ۵ روش مختلف استفاده کنید که در زیر هر یک از آن‌‌ها به اختصار توضیح داده‌‌ایم.

کسب درآمد از طریق فروش آموزش

اینترنت این بستر را برای همه آماده کرده تا با روش‌‌های مختلفی امکان درآمدزایی داشته باشند. یکی از این روش‌‌های کسب درآمد فروش آموزش در سایت‌‌های اینترنتی است. در این روش در واقع شما در زمینه‌‌ی فعالیت خودتان مطالب مفیدی را به دیگران آموزش می‌‌دهید و در ازای آن هزینه دریافت می‌‌کنید.

یکی از ویژگی‌‌های خوب در کسب درآمد از طریق فروش آموزش این است که شما حتی می‌‌توانید تجربیات خودتان را در اینترنت به‌‌فروش برسونید. به بیان دیگر اگر شما یک حرفه و کاری بلد هستید می‌‌توانید به راحتی از آن‌‌ها ویدئو بسازید و از آن در اینترنت درآمدزایی کنید.

این موضوع را فراموش نکنید که در این روش شما نیاز به یک مهارت و تجربه‌‌ای دارید که برای کاربر جذاب باشد مثلا اگر شما کار با نرم‌‌افزار فتوشاپ را به طور کامل می‌‌دانید می‌‌توانید از روند کار با آن و چگونگی کارکرد فتوشاپ فیلم آموزشی تهیه کنید و آن را در اختیار کاربران سایت قرار دهید و در ازای آن هزینه دریافت کنید.

کسب درآمد از طریق فروش خدمات

یکی دیگر از مواردی که شما با استفاده از آن می‌‌توانید درآمد کسب کنید فروش خدمات است. در این روش ما می‌‌توانید کار یا خدماتی که در آن مهارت دارید را به افراد بفروشید و در عوض هزینه دریافت کنید. به‌‌عنوان مثال اگر شما در زمینه تولید محتوا مهارت دارید می‌‌توانید در ازای تولید محتوا برای سایت‌‌ها و یا شرکت‌‌های دیگر کسب درآمد کنید.

در این روش شما محدود به یک مهارت خاص نیستید در واقع می‌‌توانید در هر زمینه‌‌ای که مهارت دارید فعالیت داشته باشید و به درآمدهای بالایی دست پیدا کنید.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات

در این روش شما در واقع میتوانید محصولات خودتان را به‌‌فروش برسانید. فروش محصول در اینترنت یکی از روش‌‌هایی است که استقبال بالایی از آن شده است. در این روش شما باید محصولاتی که تقاضای بیشتری در بین کاربران دارند را شناسایی کنید و آن‌‌ها را در اختیار افراد قرار دهید.

در دنیای اینترنتی می‌‌توانید فروشگاه اینترنتی خودتان را راه‌‌اندازی کنید و محصولات خود را در آن بدون هیچ واسطه‌‌ای به‌‌فروش برسانید و کالاهای خاص خودتان را به کاربر ارائه دهید. ممکن است شما در این روش تنها یک محصول برای فروش داشته باشید اما این موضوع تاثیر چندانی ندارد شما باید روش کسب درآمد از این طریق را به خوبی بدانید. در این دوره آموزشی به صورت کامل به شما توضیح خواهیم داد کسب درآمد از طریق فروش محصولات به چه صورت می‌‌باشد.

کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیگران

سایت‌‌های بزرگی مثل دیجی کالا توانسته از طریق فروش محصولات دیگران درآمد بالایی را کسب کند. در این روش شما در واقع به‌‌عنوان یک واسطه میان افراد عمل می‌‌کنید و در قبال دریافت هزینه محصول افراد و شرکت‌‌های دیگر را در سایت خود عرضه می‌‌کنید.

برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات دیگران می‌‌توانید با افراد و شرکت‌‌های متعددی مشارکت کنید.

کسب درآمد از روش تبلیغات

برای اینکه بتوانید در دنیای اینترنتی از طریق تبلیغات به درآمد برسید در اولین مرحله نیاز به یه سایت با بازدید بالا دارید. اگر تعداد ترافیک ورودی سایت شما پایین باشد در واقع این امکان را ندارید که از این روش درآمدزایی کنید.

بعد از اینکه شما یک سایت با بازدید بالا را راه‌‌اندازی کردید می‌‌توانید در ازای دریافت هزینه از شرکت‌‌ها و یا افراد برای آن‌‌ها تبلیغات انجام دهید. در واقع در این روش شما با تبلیغ برای یک شرکت باعث می‌‌شوید تعداد بازدیدکنندگان و مشتری‌‌های آن بالاتر رود و آن شرکت در قبال بازدیدکنندگانی که فرستادید به شما هزینه پرداخت می‌‌کند.

تمامی درآمد شما در این روش در گرو میزان بازدیدکنندگان سایت شما است. به بیان دیگر هرچه میزان کاربران سایت شما بیشتر باشد درآمد شما بالاتر می‌‌رود. این روش باعث می‌‌شود در زمان کوتاهی به درآمد بالایی برسید البته شما نیاز دارید که ترفندهای استفاده از این روش را به طور کلی بدانید که ما در این دوره به صورت کامل به شما توضیحاتی در مورد این روش می‌‌دهیم.

یک بخش از این دوره آموزشی به طور کامل به چگونگی کسب درآمد از اینترنت اختصاص یافته است همچنین در این دوره نحوه دقیق انجام کار و روش‌‌های مختلفی برای کسب درآمد از طریق وب‌‌سایت به شما ارائه می‌‌شود که شما با استفاده از آن می‌‌توانید به راحتی یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کنید و اون را به درآمد نزدیک کنید.

سرمایه اولیه برای شروع کار

شما قبل از اینکه به‌‌دنبال راه‌‌اندای یک کسب و کار اینترنتی باشید باید در وهله اولی تمامی جوانب مربوط به کسب و کارهای اینترنی را بسنجید. یکی از مواردی که باید توجه زیادی به آن داشته باشید و اطلاعات زیادی را در مورد آن کسب کنید میزان سرمایه‌‌ی اولیه‌‌ای است که برای شروع کار خودتان به آن نیاز دارید.

سرمایه اولیه برای شروع استارت آپ

تجهیزات مورد نیاز برای راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی هم مانند تمامی کسب و کارها نیاز به یک سری تجهیزات دارند. در واقع شما برای اینکه بتوانید خدمات و امکانات بهتری را در اختیار کاربران خودتان قرار دهید نیاز دارید تا از یک سری تجهیزات استفاده کنید.

داشتن تجهیزات جزء ضرورت‌‌های کسب و کارهای اینترنتی به‌‌حساب می‌‌آید. به طور کلی می‌‌توان گفت هرچه میزان مطلوبیت تجهیزات کسب و کار شما بیشتر باشد درجه رضایت کاربران نیز بالاتر خواهد بود.

اما به این موضوع توجه داشته باشید که امکانات و تجهیزات هر سایت متفاوت است و شما باید اطلاعات دقیقی از تجهیزات مورد نیاز سایت خودتان داشته باشید تا بتوانید آن‌‌ها را برای سایت خودتان محیا کنید. سعی کنید تا قبل از شروع فعالیت سایت خود امکانات مورد نیاز خودتان را شناسایی و آن‌‌ها را فراهم کنید چرا که تجهیزات سایت نقش مهمی در میزان رضایت کاربر نسبت به سایت شما دارد.

برای اینکه بتوانید تجهیزات مورد نیاز سایت خودتان را به صورت کامل شناسایی کنید نیاز به یک سری آموزش دارید تا بتوانید به شما در این مراحل کمک کنند. ما در این دوره آموزشی به صورت جامع به شما توضیح می‌‌دهیم به چه تجهیزاتی برای شروع کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید.

برای شروع یک کسب و کار اینترنتی چه میزان سرمایه نیاز داریم؟

وقتی شما قصد راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی دارید اولین چیزی که ذهن شما را به خود مشغول می‌‌کند میزان سرمایه مورد نیاز شما است. بسیاری از مواقع افراد به دلیل اینکه فکر می‌‌کنند برای راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی به هزینه‌‌ی بسیار زیادی نیاز دارند از قصد خود برای این کار صرف نظر می‌‌کنند.

برخلاف تصور عموم مردم راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی آنچنان هزینه‌‌ی بالایی هم ندارد و شما اگر قصد آن را داشته باشید می‌‌توانید با حداقل هزینه یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کنید. در واقع شما برای اینکه بتوانید یک سایت اینترنتی را مدیریت کنید و از آن درآمدزایی کنید هزینه چندانی نیاز ندارید البته برای این موضوع باید اطلاع دقیقی از هزینه و چگونگی آن داشته باشید. ما در بخشی از این دوره آموزشی به طور اساسی و دقیق به شما تمامی هزینه‌‌های مورد نیازتان را به شما توضیح داده‌‌ایم تا با استفاده از آن بتوانید به راحتی سایت اینترنتی خودتان را راه‌‌اندازی کنید.

از کجا سرمایه دریافت کنیم؟

یکی از دغدغه‌‌های اصلی کسانیکه قصد راه‌‌اندازی کسب و کار اینترنتی دارند این است که هزینه اولیه‌‌ی کار خودشان را از کجا تامین کنند؟ چه بسا که بسیاری از افراد به دلیل نداشتن سرمایه از راه‌‌اندازی کسب و کار اینترنتی صرف نظر کرده‌‌اند. بنابراین شما باید اطلاع دقیقی از این داشته باشید که سرمایه اولیه را از کجا دریافت کنید. برای این موضوع نیاز دارید آموزش صحیحی درباره سرمایه‌‌گذاری و تامین سرمایه داشته باشید.

با استفاده از این دوره آموزشی می‌‌توانید اطلاعات جامعی در مورد سرمایه اولیه راه‌‌اندازی کسب و کار اینترنتی کسب کنید.

سرمایه‌‌گذار ریسک‌‌پذیر کیست؟

در کسب و کار اینترنتی افراد و یا شرکت‌‌هایی هستند که به آن‌‌ها سرمایه‌‌گذار ریسک‌‌پذیر گفته می‌‌شود که این سرمایه‌‌گذاران سرمایه مورد نیاز شما را تامین می‌‌کنند. این سرمایه‌‌گذاران در مواقع ضروری به کمک کسب وکار اینترنتی شما می‌‌آیند و تا حد زیادی به پیشرفت شما کمک می‌‌کنند. این سرمایه‌‌گذار می‌‌تواند به صورت شخص و یا شرکت باشد که در هر دو صورت زمان کمبود نقدینگی شما را همراهی می‌‌کند و کمک‌‌های هوشمندانه‌‌ای را به شما ارائه می‌‌دهد.

این دوره آموزشی که مربوط به کسب و کارهای اینترنتی می‌‌باشد ما به طور کامل توضیح دقیقی از چیستی این سرمایه‌‌گذاران به شما خواهیم داد. همچنین موضوعاتی مانند اینکه شما از کجا می‌‌توانید این سرمایه‌‌گذار ریسک‌‌پذیر را پیدا کنید یا اینکه این شرکت‌‌ها و یا افراد چه ویژگی‌‌هایی دارند را برای شما شرح می‌‌دهیم. پس برای اینکه بدانید این افراد چه کسانی هستند و بتوانید شناخت دقیقی از سرمایه‌‌گذار ریسک‌‌پذیر داشته باشید می‌‌توانید این دوره آموزشی را دنبال کنید.

شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه

شروع کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه شاید از نظر بسیاری از افراد یک شوخی به نظر برسد اما در دنیای اینترنتی هر چیزی امکان عملی شدن دارد پس از این موضوع به سادگی گذر نکنید. شما از طریق کسب و کار اینترنتی حتی اگر اندکی هزینه هم پرداخت کنید می‌‌توانید همان هزینه را در مدت زمان بسیار کوتاهی تولید کنید.

در این دوره آموزشی به شما خواهیم گفت چگونه بدون هیچ هزینه‌‌ای و از صفر یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کنید. آموزشی در رابطه با کسب و کارهای اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت با این محتوا که چگونه بعد از مدت کوتاهی به نقطه سر به سر و یا حتی سود برسید یعنی اینکه نه تنها هزینه‌‌ی پرداختی شما با هزینه‌‌ی دریافتی یکی شود بلکه بتوانید درآمد خودتان را تا حدی بالا ببرید که بتوانید سود داشته باشید.

ساخت مکان کسب و کار اینترنتی

یکی از مباحث دیگری که ممکن است ذهن شما را به خودش مشغول کند این است که کجا باید کسب و کار اینترنتی خود را شروع کنید و یا اینکه اصلا به مکانی برای راه‌‌اندازی کسب و کار اینترنتی خود نیاز دارید یا نه؟

کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟

این موضوع ممکن است اول ساده و پیش‌‌پا افتاده به ‌‌نظر برسد اما اگر شما اطلاعات و شناخت دقیقی از آن نداشته باشید می‌‌تواند به راحتی به کسب و کار شما لطمه وارد کند. پس شما قبل از اینکه سایت خودتان را به درآمد برسانید نیاز دارید که اطلاعاتی در مورد محل کسب و کار خود کسب کنید. قسمتی از این دوره قسمتی به آموزش دقیقی در رابطه با انتخاب درست محل کسب و کار اختصاص یافته است که شما با تکیه بر آن می‌‌توانید انتخاب درستی داشته باشید.

کسب و کار اینترنتی در خانه یا دفتر کار؟

دغدغه بسیاری از شما این است که باید بین گزینه‌‌های محل کسب و کار اینترنتی کدام را انتخاب کنید. کسب و کار اینترنتی این امکان را به شما می‌‌دهد که حتی از خانه خودتان هم بتوانید فعالیت‌‌ها و سایت را کنترل کنید. البته برخی مواقع شما به یک دفتر کار نیاز دارید تا بتوانید کسب و کار خودتان را گسترش دهید.

به‌‌عنوان مثال ما در میهن وردپرس به‌‌عنوان یک کسب و کار اینترنتی هم به صورت کار در خانه و هم در دفتر کار فعالیت داشتیم پس شما نیازی ندارید بین این گزینه‌‌ها یکی را انتخاب کنید. پس اگر نمی‌‌دانید بین این گزینه‌‌ها کدام را انتخاب کنید با این دوره آموزشی همراه باشید. شما با مدیریت صحیح می‌‌توانید کسب و کار خودتان را در خانه و دفتر کار انجام دهید. در این دوره ما شما را با معایب و محاسن هر یک از این گزینه‌‌ها آشنا می‌‌کنیم.

این دوره آموزشی تاثیر زیادی در تصمیم‌‌گیری شما در خصوص اجاره کردن و یا نکردن مکان برای کسب وکارهای اینترنتی دارد پس به شما توصیه می‌‌کنیم راهنمایی ما را در این دوره دنبال کنید.

امکانات محل کاری که می‌‌خواهید انتخاب کنید.

محل کار شما فارغ از اینکه چه نوع فعالیتی دارید باید یک سری امکانات و ویژگی‌‌ها داشته باشد. برای اینکه کسب وکار اینترنتی شما از موفقیت بالایی برخوردار شود شما باید برای محلی که به‌‌عنوان کسب و کار انتخاب می‌‌کنید یک سری امکانات در نظر بگیرید. انتخاب محل کار می‌‌تواند باعث پیشرفت کسب و کار اینترنتی شما شود.

قبل از اینکه بخواهید یک مکان را برای کسب و کار خود اجاره کنید باید ویژگی‌‌های مورد نیاز کسب و کار خودتان را بشناسید و بررسی کنید که آیا آن مکان ویژگی‌‌های مد نظر شما را دارد یا خیر.

در این دوره تمامی خصوصیت‌‌ها و امکاناتی که یک محل کسب و کار باید داشته باشد را به‌‌صورت جامع برای شما شرح خواهیم داد و شما بعد از اتمام این دوره قادر خواهید بود مکان مناسبی را برای کسب و کار خود انتخاب کنید. در واقع این دوره به انتخاب شما بین گزینه‌‌های مختلفی که برای محل کسب و کار خود در نظر گرفته‌‌اید کمک زیادی می‌‌کند و انتخاب را برای شما بسیار ساده می‌‌سازد.

یک روش برای اجاره‌‌ی دفتر کار و منشی با کمترین هزینه

مسلما شما زمانیکه قصد راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی را دارید می‌‌خواهید هزینه‌‌ی کمتری را متحمل شوید. برای اینکه بتوانید کار خودتان را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی راه‌‌اندازی کنید نیاز دارید یک سری آموزش مفید در این‌‌باره ببینید. این دوره‌‌ی آموزشی اطلاعات دقیقی در مورد اجاره‌‌ی دفتر کار و منشی با کمترین هزینه به شما می‌‌دهد.

چطوری به صورت ساعتی برای جلسات و قرارها دفتر داشته باشیم؟

برخی مواقع شما نیازی ندارید به صورت تمام وقت یک دفتر اجاره کنید در واقع جلساتی که مربوط به کار شما می‌‌شود ممکن است تعداد بسیار کمی داشته باشد و برای شما به‌‌صرفه نباشد که بخواهید یک دفتر را به صورت کامل اجاره کنید. در اینطور مواقع اجاره ساعتی دفتر برای قرار ملاقات‌‌ها به کمک شما می‌‌آیند در واقع شما با استفاده از این دفاتر تا حد زیادی هزینه‌‌های خودتان را کاهش می‌‌دهید.

اما به این نکته توجه داشته باشید که اجاره دفتر به صورت ساعتی نیز نکات و قوانین مختص به خودش را دارد که باید آن‌‌ها را رعایت کنید در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهید شد.

نکاتی که باید زمان عقد قرارداد اجاره دفتر کار مد نظر داشته باشیم.

عقد قرار داد اجاره دفتر کار دارای قوانین مختص به خودش است و شما بدون رعایت این قوانین می‌‌توانید با مشکلات جدی و اساسی روبه‌‌رو شوید. رعایت قوانین هنگام عقد قرار داد می‌‌تواند موانع زیادی را از سر راه شما بردارد.

ممکن است بسیاری از شما آگاهی کاملی از نحوه قرارداد و قوانینی که باید هنگام عقد قرارداد رعایت شود نداشته باشید به همین دلیل در این موارد نیاز دارید تا اطلاعات دقیقی از این قوانین کسب کنید. زمان عقد قرارداد ممکن است تخلفات زیادی صورت گیرد که شما برای اینکه بتوانید از این تخلفات جلوگیری کنید باید بر روی یک سری قوانین و مقررات احاطه داشته باشید. بنابراین پیشنهاد می‌‌کنیم این دوره آموزشی رو مشاهده کنید و از راهنمایی‌‌های این دوره نهایت استفاده را ببرید.

عدم رعایت برخی موارد در تنظیم قرارداد دفتر کار می‌‌تواند باعث شود شما متحمل ضررهای چند میلیونی شوید که برای جلوگیری از این ضرر ما به شما نکات مفیدی را خواهیم گفت.

شما باید نظارت داشته باشید تا مواردی ضروری در قرارداد اجاره دفترکار ذکر شده باشد . در این دوره آموزشی کاربردی‌‌ترین و با اهمیت‌‌ترین مواردی که شما باید هنگام تنظیم قرارداد رعایت کنید برای شما توضیح داده شده است. می‌‌توانید مطمئن باشید با رعایت نکات گفته شده در این دوره آموزشی هیچ‌‌گونه مشکلی برای شما بعد از عقد قرارداد دفتر کار پیش نخواهد آمد.

ساخت تیم و مدیریت افراد سازمان

زمانیکه ما یک کسب و کار اینترنتی را راه‌‌اندازی می‌‌کنیم ممکن است در وهله‌‌ی اول بتوانیم به تنهایی از عهده کارها بر بیایم اما اگر ما قصد این را داشته باشیم که کسب و کار خود را توسعه دهیم نیاز به یک سری افراد داریم تا به ما در این راستا کمک کنند.

باید توجه داشته باشیم که ساخت یک تیم برای کسب وکار به دقت زیادی نیاز دارد. افرادی که تیم کاری ما را تشکیل می‌‌دهند می‌‌توانند باعث پیشرفت کسب و کار ما شوند و یا اینکه به کسب و کار ما لطمه وارد کنند. هنگام ساخت تیم خود باید کسانی را انتخاب کنیم که از خلاقیت و پشتکار زیادی برخوردار هستند. خلاقیت افراد تیم ما نه تنها کار ما را ساده‌‌تر می‌‌کند بلکه باعث حرفه‌‌ای‌‌تر شدن کسب و کار ما می‌‌شود.

متخصص بودن افراد تیم یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کرد. تخصص افراد تیم باید مکمل یکدیگر باشد و هر یک از آن‌‌ها باید بتوانند در یک زمینه خاص کسب و کار ما را همراهی کنند چرا که ممکن است شما در تمامی زمینه‌‌ها زمان کافی برای نظارت و یا انجام کار نداشته باشید.

مدیریت اعضای تیم

افراد تیم کاری ما باید دارای خصوصیات و ویژگی‌‌های خاصی باشند که در این مقاله توضیح دقیقی در مورد ساخت یک تیم کاری مجرب و چگونگی مدیریت افراد سازمان آورده شده است. همچنین نکاتی که باید زمان استخدام تیم رعایت شود به صورت کامل شرح داده شده است. اگر با ساخت تیم برای کسب و کار خود با مشکل مواجه هستیم و یا اینکه اطلاعاتی در خصوص مدیریت افراد سازمان نیاز داریم این دوره آموزشی کمک زیادی به ما خواهد کرد و اطلاعات دقیقی در اختیار ما می‌‌گذارد.

روش‌‌هایی برای داشتن تیم قوی‌‌تر

افراد تیم ما در آینده کاری ما نیز تاثیر به‌‌سزایی دارند از این رو انتخاب این افراد جزء یکی از مهم‌‌ترین تصمیماتی است که ما در حیطه کاری خود می‌‌گیریم. پس به یاد داشته باشیم که باید تیمی برای خود انتخاب کنیم که باعث پیشرفت و توسعه کسب و کار ما شوند.

برای اینکه ما بتوانیم یک تیم کاری قوی و مجرب داشته باشیم روش‌‌های مختلفی وجود دارد. اگر ما بر روی این روش‌‌ها شناخت کافی داشته باشیم می‌‌توانیم به راحتی یک تیم قدرتمند برای کسب و کار خودمان بسازیم.

برای داشتن یک تیم قوی با کیفیت بالا با این دوره آموزشی همراه باشید چرا که در این دوره آموزشی نکات دقیقی در مورد روش‌‌های داشتن یک تیم قوی‌‌تر به شما توضیح خواهد داده شد و چگونگی داشتن یک تیم مجرب به طور کامل شرح داده می‌‌شود.

ساخت یک سیستم مدیریت وظایف برای کارمندان

همیشه تمامی کارمندان به نحو احسنت از عهده کاری که به آن‌‌ها واگذار می‌‌شود بر نمی‌‌آیند برخی مواقع ممکن است کارمندانی در تیم کاری ما وجود داشته باشند که کار خودشان را به درستی انجام نمی‌‌دهند از این رو ما باید یک سری راهکار رو در پیش بگیریم تا میزان کارکرد مفید هر کارمند را مشخص کنیم.

در این دوره آموزشی به صورت دقیق توضیحاتی در خصوص روش‌‌ها و سیستم‌‌هایی که می‌‌توانید از آن‌‌ها برای مدیریت وظایف کارمندان بهره ببرید آورده شده است. ما در این دوره آموزشی روش‌‌ها و سیستم‌‌هایی را به شما معرفی می‌‌کنیم که بتوانید تایم کاری مفید و میزان کارکرد هر شخص را به صورت دقیق تشخیص دهید.

جلوگیری از سوء استفاده احتمالی هم تیمی‌‌ها

تمامی کسب و کارها دارای یک سری منابع و امکانات هستند. برخی مواقع افراد تیم ما ممکن است بخواهند از این منابع و امکاناتی که در اختیارش قرار داده شده است سوء استفاده کند از این رو ما باید از سوء‌‌استفاده این افراد جلوگیری کنیم.

بخشی از این دوره آموزشی به راه‌‌های جلوگیری از سوء‌‌استفاده احتمالی هم‌‌تیمی‌‌های شما اختصاص یافته است که شما با رعایت موارد گفته شده در این آموزش می‌‌توانید راه‌‌های احتمالی سوء‌‌استفاده افراد را از بین ببرید.

آنقدر‌‌ها هم که فکر می‌‌کنید دوست‌‌داشتنی نیستید!

میزان محبوبیت مدیر یک کسب و کار از جمله عواملی است که در روند کارکرد تیم تاثیر به‌‌سزایی دارد. اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید باید به این نکته توجه کنید که بالا بودن میزان محبوبیت شما باعث می‌‌شود کارمندان شما کارایی بالاتری داشته باشند.

هرچه شما از دید تیم خود دوست‌‌داشتنی‌‌تر باشید کارمندان شما ارزش بیشتری برای شما قائل می‌‌شوند. اکثر مدیرها این تفکر رو دارند که از نظر هم‌‌تیمی‌‌های خودشان همیشه عالی و دوست‌‌داشتنی به نظر می‌‌رسند. اما برخی مواقع این مورد صحیح نیست و شما باید برای اطمینان از میزان محبوبیت خودتان یک سری تست انجام دهید.

در این دوره آموزشی ما شما را با روش‌‌ها و تست‌‌هایی آشنا می‌‌کنیم که با استفاده از آن‌‌ها بتوانید میزان دوست‌‌داشتنی بودن خودتان در نظر کارمندان خودتان را بسنجید و متوجه شوید که همیشه هم آنطور که شما فکر می‌‌کنید نیست و ممکن است میزان محبوبیتتان از تصور شما کمتر باشد.

پورسانت‌‌دهی به اعضای تیم

ممکن است شما قصد داشته باشید برای اعضای تیم خودتان پورسانت در نظر بگیرید که در این مورد به‌‌خصوص باید نکاتی را رعایت کنید.

پورسانت‌‌دهی به اعضای تیم دارای معایب و مزایایی می‌‌باشد که شما باید تمامی این موارد را شناسایی کنید و پس از اینکه اطلاعات دقیقی درباره آن کسب کردید اقدام به پورسانت‌‌دهی کنید. بعد از شناخت مزایا و معایب شما باید راهی را پیدا کنید که منافع کسب و کارتان را با مشکل جدی مواجه نکند.

در این دوره‌‌ی مربوط به کسب و کارهای اینترنتی ما به شما آموزش دقیقی در مورد پورسانت‌‌دهی به اعضای تیم کاری و مزایا و معایب آن به شما خواهیم داد و به شما کمک خواهیم کرد روشی را پیدا کنید که منافع و اهداف شرکتتان را با مشکل مواجه نکند.

واگذاری سهام به اعضای تیم

شما این امکان را دارید که قسمتی از سهام را به هم‌‌تیمی خودتان واگذار کنید. وگذاری سهام به اعضای تیم دارای یک سری قوانین خاص است که شما باید آن‌‌ها را رعایت کنید. به طور کلی این واگذاری سهام دارای معایب و مزایایی است که شما باید هر دو این موارد را بسنجید و بعد از اینکه اطلاعات دقیقی از این موارد کسب کردید اقدام به واگذاری کنید.

ممکن است شما تجربه کافی در واگذاری سهام و یا قوانین مربوط به آن را نداشته باشید پس نیاز دارید آموزشی در خصوص واگذاری سهام به اعضای تیم ببینید از این رو ما به شما پیشنهاد می‌‌کنیم این دوره آموزشی را که در آن اطلاعات جامعی در خصوص معایب و مزایای واگذاری سهام کسب و کارتان به اعضای تیم است حتما دنبال کنید تا بتوانید بدون هیچ دردسری این واگذاری را انجام دهید . همچنین در این دوره توصیه‌‌هایی در همین خصوص به شما می‌‌شود که می‌‌تواند کمک شایان اهمیتی برای شما باشد.

دلایل ناکامی و استعفاء کارمندان

رضایت کامندان شما یکی دیگر از مواردی است که شما باید دقت فراوانی در آن داشته باشید. هر چه میزان رضایت کارمند بیشتر باشد کسب و کار شما رونق بهتری پیدا می‌‌کند و به طور کلی جو کاری بهتری را تجربه خواهید کرد.

برای اینکه بتوانید رضایت کارمندان خودتان را جلب کنید باید یک سری موارد را رعایت و از انجام برخی کارها خودداری کنید. شما باید بر روی تمامی مواردی که در جلب رضایت کارمندان تاثیر دارد احاطه داشته باشید و بتوانید با درایت و پیشگیری یک سری موارد از نارضایتی تیم خود جلوگیری کنید.

نکاتی که در این دوره آموزشی برای شما شرح خواهیم داد به صورت کلی دلایل اصلی استعفاء کارمندان و نارضایتی را بیان می‌‌کند. همچنین در این دوره به شما خواهیم گفت چه زمانی با استعفاء کارمندان خود موافقت و چه زمان مخالفت کنید.

قراردادهای کاری

قراردادهای کاری برای تمامی کسب و کارها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است از این رو اگر شما بخواهید یک مدیر تمام عیار باشید باید تمامی نکات ریز قوانین مربوط به قراردادهای کاری را بدانید و از آن‌‌ها آگاهی کامل داشته باشید. 

یک سری نکات مرتبط با قراردادهای کاری وجود دارد که شما ملزم به رعایت آن‌‌ها می‌‌باشید در غیر این صورت ممکن است با مشتریان کسب وکار خود با مشکلات جدی مواجه شوید که این موضوع از اعتبار کسب و کار شما می‌‌کاهد و باعث کاهش مشتریان شما نیز می‌‌شود.

اگر  روی نکات مربوط به قراردادهای کاری تسلط کافی ندارید پیشنهاد می‌‌کنیم از این دوره آموزشی استفاده کنید چرا که در خصوص قراردادهای کاری و قوانین آن نکات مهم و کاربردی را به صورت واضح برای شما شرح داده شده است.

بیمه افراد فعال در کسب و کار اینترنتی

مدیران کسب و کارهای اینترنتی باید افراد تیم خودشون را تحت پوشش بیمه قرار دهند. شما باید تمامی افرادی که در کسب و کارتان فعال هستند را بیمه کنید. به یاد داشته باشید که بیمه کردن تیم کاری شما دارای یک سری نکات است که بایستی به آن‌‌ها توجه نمود. در این دوره آموزشی توضیحات دقیقی در خصوص بیمه کردن افراد در کسب و کارهای اینترنتی در اختیار شما قرار خواهد داده شد.

حقوق و مزایای افراد فعال در کسب و کارهای اینترنتی

تمامی افرادی که به یک صورتی در کسب و کار شما فعالیت دارند دارای یک سری حقوق هستند که شما ملزم به رعایت همه آن‌‌ها هستید. شما باید به مزایایی که به کارمندانتان تعلق می‌‌گیرد نیز توجه جدی داشته باشید. در این دوره آموزشی ما مواردی را برای شما شرح خواهیم داد که با رعایت آن‌‌ها در خصوص حقوق و مزایای تیم کاری خود با مشکلی مواجه نخواهید شد.

درجه‌‌های سازمانی در شرکت‌‌های استارتاپی

ممکن است شما از این موضوع که شرکت‌‌های استارتاپی دارای درجه‌‌بندی هستند اطلاع دقیقی نداشته باشید. در این مورد باید بیان کرد که شرکت‌‌های استارتاپی دقیقا مانند سازمان‌‌های نظامی یا آموزشی دارای درجه‌‌های مختلف برای افراد هستند. اگر شما صاحب یک شرکت استارتاپی هستید باید این نکته را بدانید که تمامی کارمندانتان دارای یک درجه مشخص می‌‌باشند. راه‌‌هایی وجود دارد که شما با استفاده از آن‌‌ها می‌‌توانید درجه کارمندان شرکت خود را مشخص کنید. در این دوره آموزشی به شما به صورت دقیق آموزش خواهیم داد که چطور می‌‌توانید درجه تمامی کارمندان خود را مشخص کنید.

مسائل حقوقی کسب و کارهای اینترنتی

کسب و کارهای اینترنتی هم مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر دارای یک سری مسائل حقوقی هستند که همه صاحبان کسب و کارها باید بر روی این قوانین احاطه کامل داشته باشند. اگر شما یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کرده‌‌اید و از مسائل حقوقی مربوط به کسب و کارهای اینترنتی اطلاعات دقیقی ندارید باید در این باره آموزش ببینید تا بتوانید با مسائل مربوط به کسب و کارتان به راحتی روبه‌‌رو شوید.

مجوزهای مورد نیاز برای راه‌‌اندازی سایت

راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی ملزم به گرفتن برخی مجوزهای مربوطه است. مجوزهایی که شما برای کسب و کار اینترنتی خود دریافت می‌‌کنید برای سایت شما بسیار مفید هستند و شما ملزم به داشتن یک سری مجوز رسمی می‌‌باشد. تمامی کسب و کارها برای شروع نیاز به مجوز دارند و کسب و کارهای اینترنتی نیز از این موضوع مستثنی نیستند. شما در هر حوزه‌‌ای که فعالیت می‌‌کنید به مجوز نیاز دارید که این مجوزها باید توسط مدیر سایت گرفته شوند.

برای اینکه بتوانید با مجوزهای مورد نیاز برای راه‌‌اندازی یک سایت آشنا شوید باید از یک فرد متخصص کمک بگیرید و یا آموزش مفیدی در این باره ببینید. این دوره آموزشی با ارائه مطالب مفید در خصوص مجوزهای مورد نیاز شما برای راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی می‌‌تواند کمک زیادی به شما کند. همچنین در این دوره ما برای شما توضیح خواهیم داد که برای راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی به چه مجوزهایی نیاز دارید و چگونه می‌‌توانید این مجوزها را بگیرید.

مالیات کسب و کارهای اینترنتی

مقوله‌‌ی مالیات در کسب و کارهای اینترنتی برای بسیاری از شما سوالات بسیاری ایجاد می‌‌کند. برخی مواقع شما به‌‌دلیل نداشتن آگاهی کامل از نحوه پرداخت مالیات و شرایط آن با مشکل مواجه می‌‌شوید. در این دوره آموزشی تمامی بایدها و نبایدهای مالیات کسب و کارهای اینترنتی به صورت کامل توضیح داده شده است. 

مالیات کسب و کارهای اینترنتی

این دوره آموزشی پاسخی است به تمامی سوالات شما در خصوص مالیات‌‌ کسب و کارهای اینترنتی. پس اگر در پرداخت مالیات و قوانین مربوط با کسب و کار خود مشکل دارید این دوره آموزشی کمک زیادی به شما می‌‌کند.

پرداخت نکردن مالیات از روش کاملا قانونی

اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و می‌‌خواهید توسط یک روش کاملا قانونی از پرداخت مالیات مصون شوید این دوره آموزشی گزینه‌‌ی بسیار مناسبی برای شما است.

در این دوره ما روش‌‌هایی را به شما معرفی خواهیم کرد که شما بتوانید با استفاده از آن‌‌ها به صورت کاملا قانونی مالیات پرداخت نکنید. این نکته را به یاد داشته باشید که روشی که ما برای شما ذکر خواهیم کرد فرار از مالیات نیست و کاملا قانونی است.

اینماد چیست؟

اگر شما با نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد آشنایی داشته باشید می‌‌دانید که این نماد برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی از ضرورات به‌‌حساب می‌‌آید. این نماد باعث می‌‌شود اعتماد کاربران نسبت به سایت شما بیشتر شود و اعتماد خاطر بیشتری نسبت به سایت شما داشته باشند از این رو شما اگر در حال راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی هستید ملزم به گرفتن این نماد می‌‌باشید.

این دوره آموزشی به شما توضیح دقیقی در خصوص چگونگی دریافت اینماد خواهد داد. همچنین ما در این بخش از این دوره به شما خواهیم گفت چگونه در سریع‌‌ترین زمان ممکن بتوانید اینماد را دریافت کنید. به بیان دیگر هر آنچه در خصوص اینماد نمی‌‌دانید و یا مواردی که ملزم به دانستن آن هستید را در این دوره به شما آموزش خواهیم داد.

آموزش دریافت اینماد به صورت عملی

ممکن است شما اطلاع دقیقی در خصوص مدارک مورد نیاز برای گرفتن اینماد نداشته باشید از این رو نیاز به یک سری راهنمایی در این خصوص دارید. در این دوره از صفر تا صد دریافت اینماد را توضیح خواهیم داد. همچنین تمامی مدارک مورد نیاز شما به‌‌صورت عملی و کامل برای شما شرح داده شده است. آموزش عملی این دوره به شما در راستای گرفتن اینماد برای سایت شما کمک خواهد کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی

روند عقد قرارداد هم بنیان‌‌گذاران

عقد قرارداد بین دو یا چند بنیان‌‌گذار نیز دارای یک سری قوانین و مقررات است که بسیاری از افراد هنگام راه‌‌اندازی کسب و کار اینترنتی از آن بی‌‌خبر هستند و این بی اطلاعی آن‌‌ها باعث مشکلات بسیار زیادی در آینده خواهد شد.

شما با رعایت قوانین هنگام عقد قرارداد می‌‌توانید از مشکلاتی که ممکن است در آینده برای شما پیش بیاید جلوگیری کنید. بنابراین پیشنهاد می‌‌کنیم  این دوره آموزشی که به صورت کامل روند عقد قرارداد میان هم بنیان‌‌گذاران را شرح می‌‌دهد را ببینید.

درگاه‌‌های پرداخت

مسلما شما پس از راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی نیاز به یک سری ابزار دارید تا کاربرانتان به راحتی بتوانند از شما خرید کنند. یکی از مهم‌‌ترین این ابزارها درگاه‌‌های پرداخت است که نمی‌‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

درگاه‌‌های پرداخت انواع مختلفی دارند که شما باید آن‌‌ها را به خوبی بشناسید و از ویژگی‌‌ها و کاربردهای هر یک از آن‌‌ها آگاهی داشته باشید. در این دوره آموزشی ما در خصوص درگاه‌‌های پرداخت واسط و درگاه پرداخت بدون اینماد صحبت خواهیم کرد و اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. همچنین در این دوره آموزشی جهت دریافت درگاه پرداخت به صورت مستقیم از بانک‌‌ها قرار داده شده است که به صورت کامل برای شما این موارد را شرح داده است.

دردسرهای خرید فیشینگ

متاسفانه در دنیای اینترنت کلاهبرداری‌‌های زیادی صورت می‌‌گیرد و شما اگر به تازگی قصد راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی را دارید باید با موارد بسیار مهمی مانند خرید فیشینگ و دردسرهای آن آشنایی داشته باشید. در واقع خرید فیشینگ به این صورت است که یک سری افراد کلاهبردار با دزدی اطلاعات کارت بانکی سایر افراد و جعل هویت اقدام به خرید از سایت اینترنتی شما می‌‌کنند که در این مورد به‌‌خصوص صاحب درگاه پرداخت یعنی شما به‌‌عنوان مجرم شناخته می‌‌شوید.

مورد ذکر شده سابقه کیفری خواهد داشت و ممکن است کسب و کار شما را برای همیشه نابود کند بنابراین شما باید راه‌‌های مقابله با این نوع خرید را بدانید و با آگاهی کامل با این موارد روبه‌‌رو شوید. صد البته که روش‌‌های زیادی برای حل این معضل وجود دارد که تمامی آن‌‌ها در این دوره آموزشی جمع‌‌آوری شده و به صورت کامل برای شما شرح داده شده است.

نحوه عقد قراردادهای کاری با مشتری

عقد قرارداد کاری با مشتری نیز مانند دیگر قراردادهای کاری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و شما باید زمانیکه می‌‌خواهید با مشتری خودتان قرارداد بنویسید قوانینی را رعایت کنید و موارد خاصی را در آن ذکر کنید. ما در این دوره تمامی نکاتی که ممکن است هنگام عقد قرارداد کاری با مشتری به آن نیاز داشته باشید را برای شما به صورت کامل توضیح داده‌‌ایم.

مسائل فنی کسب و کارهای اینترنتی

اگر شما قصد راه‌‌اندازی یک کسب و کار را دارید باید با تمامی جوانب آن آشنا باشید و در خصوص تمامی جنبه‌‌های آن کسب و کار آگاهی داشته باشید. کسب و کارهای اینترنتی نیز مانند بسیاری از کسب و کارهای دیگر دارای مسایل گوناگونی است که شما باید قبل از راه‌‌اندازی یک سایت اینترنتی تسلط کافی بر روی همه آن‌‌ها داشته باشید.

مسایل فنی در کسب و کارهای اینترنتی جزء آن دسته از مسایلی است که می‌‌تواند در تمامی بخش‌‌های کسب و کار شما تاثیر مستقیم داشته باشد. اینکه شما آموزش مناسبی در راستای مسایل فنی کسب و کارهای اینترنتی ببینید نه تنها باعث پیشرفت و توسعه کسب و کار شما می‌‌شود بلکه باعث می‌‌شود درآمد شما تا حد زیادی افزایش پیدا کند. افراد زیادی تصمیم به راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی داشته‌‌اند اما به‌‌دلیل عدم آگاهی و مهارت لازم در خصوص مسایل فنی یا از فعالیت خود منصرف شده‌‌اند یا با شکست مواجه شده‌‌اند. بنابراین شما با آگاهی در این خصوص می‌‌توانید باعث رشد کسب و کار خود شوید.

با توجه به مواردی که ذکر شد لزوم راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی دانش کافی در مورد مسایل فنی است. این قسمت از این دوره‌‌‌ی آموزشی به بررسی و آموزش در خصوص مسایل فنی کسب و کارهای اینترنتی اختصاص یافته است. هر آنچه شما برای راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی در رابطه با مسایل فنی به آن نیاز دارید در این دوره گنجانده شده است. اگر به‌‌دنبال این هستید که آموزش دقیقی در خصوص مسایل فنی کسب و کارهای اینترنتی ببینید این دوره آموزشی انتخاب کاملا صحیحی برای شما است.

voip چیست؟

همانطور که می‌‌دانید شناخت ابزارهای فنی در کسب و کارهای اینترنتی از مواردی است که می‌‌تواند تاثیر مثبت یا منفی داشته باشد پس شما باید اطلاعاتی را در خصوص این ابزارهای داشته باشید. یکی از این ابزارها سیستم Voip است. Voip در واقع ابزاری است که به شما این امکان را می‌‌دهد تا با کاربران خود به صورت صوت و یا تصویر ارتباط برقرار کنید.

این سیستم شما را از داشتن سیستم‌‌های دیگر و سخت‌‌افزارهای گوناگون بی‌‌نیاز می‌‌کند. اگر کسب و کار شما رو به توسعه است و کاربران شما روز‌‌به‌‌روز بیشتر می‌‌شوند پس به سیستمی نیاز دارید تا بتوانید با کاربران خود به سادگی ارتباط برقرار کنید.

این سیستم به شما این امکان را می‌‌دهد تا با چند کلیلک بتوانید با کمترین هزینه با تمامی کاربران خودتان ارتباط برقرار کنید.

تفاوت Voip با سانترال

شما برای اینکه بتوانید یک سیستم تلفن گویای مناسب برای کسب و کار خود انتخاب کنید باید با گزینه‌‌های مختلفی که برای شما وجود دارند آشنا شوید تا بتوانید تشخیص دهید کدام سیستم برای شما و کسب و کارتان مناسب است. 

سیستم ویپ و سانترال هر دو سیستم‌‌های تلفن گویا هستند بنابراین شما باید ویژگی‌‌های هر یک را به‌‌صورت جداگانه بدانید تا بتوانید انتخاب درستی برای کسب و کارتان داشته باشید.

محبوبیت سیستم ویپ در این چند سال در بین مدیران کسب و کارهای اینترنتی بسیار افزایش پیدا کرده است تا جایی که درصد بالایی از افراد این سیستم را به‌‌عنوان تلفن‌‌گویای خود انتخاب کرده‌‌اند.

نصب آسان

سیستم ویپ به نسبت سانترال از پیچیدگی خاصی برخوردار نیست و راه‌‌اندازی این سیستم بسیار ساده است و شما این امکان را دارید تا تغییرات مورد نیاز خودتان را بدون نیاز به نرم‌‌افزار خاصی اعمال کنید در صورتیکه انجام هر تغییری در سانترال نیازمند یک نرم‌‌افزار خاص می‌‌باشد.

به‌‌صرفه بودن ویپ به دلیل هزینه 

یکی دیگر از برتری‌‌های ویپ نسبت به سانترال میزان هزینه‌‌ برای راه‌‌اندازی است. شما با استفاده از سیستم ویپ متحمل هزینه کمتری خواهید شد. این به‌‌صرفه بودن به دلیل این است که شما با استفاده از سیستم ویپ این امکان را دارید که تماس‌‌ها و ارتباطات بین‌‌شهری و بین‌‌المللی را از طریق اینترنت برقرار کنید در صورتیکه این امکان در سیستم سانترال وجود ندارد.

عدم نیاز به سیم‌‌کشی در ویپ

شما در سیستم سانترال نیاز دارید برای هر یک از داخلی‌‌ها یک سیم تلفن بکشید در صورتیکه سیستم ویپ شما را از هر سیم‌‌کشی بی‌‌نیاز می‌‌کند. در واقع شما با استفاده از سیستم ویپ می‌‌توانید تلفن‌‌های نرم‌‌افزاری خودتان را بر روی سیستم کامپیوتر خود نصب کنید و از آن بدون نیاز به هیچگونه سیم‌‌کشی برای تعداد زیادی کاربر استفاده کنید.

انعطاف‌‌پذیری

سیستم ویپ در خصوص تعدا مشترکین از انعطاف بسیار بالایی برخوردار است به این صورت که شما می‌‌توانید با این سیستم هر تعداد کاربر را پشتیبانی کنید. بدون اینکه نیاز به هزینه‌‌های اضافی داشته باشید می‌‌توانید تعداد خطوط خودتان را بدون در نظر گرفتن هیچ محدودیتی بالا ببرید. برخلاف سیستم ویپ شما در سانترال اضافه کردن خطوط هزینه در بر دارد و شما برای اضافه کردن خطوط تلفنی به سخت‌‌افزار و یا در بعضی موارد خاص به یک سیستم تلفنی کاملا مجزا نیاز خواهید داشت.

امکان تعیین صف انتظار در تماس‌‌های ورودی

در سیستم‌‌های سانترال این امکان برای شما وجود ندارد که کاربران خود را در صف انتظار قرار دهید و اگر یک فرد هم‌‌زمان با فرد دیگری با شما ارتباط تلفنی برقرار کند ناگریز تماس فرد دوم از بین خواهد رفت. اما در سیستم ویپ شما این امکان را خواهید داشت که کاربران را در یک صف انتظار قرار دهید تا ارتباطی را از دست ندهید.

البته سیستم ویپ تفاوت‌‌های زیادی با سانترال دارد که ما تمامی این موارد را در این مقاله برای شما به صورت کامل شرح داده‌‌ایم تا شما بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. پس برای شناخت هر یک از این سیستم‌‌ها و آشنایی با تفاوت‌‌های آن‌‌ها این دوره آموزشی را دنبال کنید. همچنین در این دوره آموزشی ما دلایل برتری هر یک از این سیستم‌‌ها را برای شما شرح خواهیم داد.

آموزش عملی راه اندازی سیستم ویپ

آموزش راه‌‌اندازی VOIP به‌‌صورت عملی 

در این بخش ما برای شما سیستم تلفن گویا یا ویپ را  به‌‌صورت عملی توضیح داده‌‌ایم. راه‌‌اندازی این سیستم به صورت گام به گام برای شما شرح داده شده است. پس اگر قصد دارید برای کسب و کار اینترنتی خود سیستم ویپ راه‌‌اندازی کنید این آموزش به شما کمک خواهد کرد.

تمامی مراحلی که شما باید برای را‌‌ه‌‌اندازی سیستم تلفن گویا طی کنید به صورت کامل در این آموزش موجود است و شما پس از مشاهده آن به‌‌راحتی قادر خواهید بود یک سیستم ویپ برای کسب و کار خود راه‌‌اندازی نمایید.

راه‌‌ دیگری نیز برای راه‌‌اندازی این سیستم وجود دارد. در این روش شما از یک شرکت ویپ برای راه‌‌اندازی کار خود کمک می‌‌گیرید که معمولا تا ۲ میلیون تومان برای شما هزینه در پی خواهد داشت در صورتیکه با دیدن این دوره آموزشی و اطلاعاتی که در اختیار شما قرار خواهد گرفت می‌‌توانید با این سیستم را با هزینه‌‌ی بسیار کمتری راه‌‌اندازی کنید. پس اگر می‌‌خواهید برای کسب و کار خود با کمترین هزینه یک سیستم تلفن گویا راه‌‌اندازی کنید با این آموزش همراه باشید.

سپردن راه‌‌اندازی سیستم ویپ به دست شرکت‌‌های ویپ ممکن است برای شما مشکلاتی به همراه داشته باشد که یکی از مهم‌‌ترین آن‌‌ها مشکلات امنیتی است که ممکن است برای سایت اینترنتی شما پیش بیاید.

به‌‌عنوان مثال شرکت خود ما نیز چند سال پیش با این مشکل مواجه شد چرا که راه‌‌اندازی سیستم ویپ خود را به یک شرکت واگذار کردیم و چندین بار مشکل امنیتی برای ما پیش آمد و هکرها به سیستم ما نفوذ کردند و چندین بار تلفن‌‌های ما هک شد و ما متحمل هزینه‌‌های بسیار بالایی شدیم که این هزینه‌‌ها به‌‌دلیل تماس هکرها با خارج از کشور بود. بنابراین اگر شما می‌‌خواهید یک تلفن گویا با امنیت بالا داشته باشید می‌‌توانید از این آموزش بهره ببرید.

نکاتی هنگام خرید هاست و دامنه

هاست و دامنه دو تا از مواردی است که به طور حتم برای راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی ضروری است. انتخاب هاست و دامنه از اهمیت بالایی برخوردار است و شما هنگام انتخاب هر یک از این موارد باید یک سری نکات را رعایت کنید. که این نکات برای شما در این دوره‌‌ی آموزشی توضیح خواهد داده شد.

انتخاب هاست و دامنه

اهمیت هاست

شما هنگام راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز دارید تا از یک شرکت ایرانی یا خارجی هاست بخرید. هاست به ما این امکان را می‌‌دهد تا اطلاعات سایت اینترنتی خودمان را ذخیره کنیم و داده‌‌های خود را پردازش کنیم و پس از آن این اطلاعات بین کاربر و سایت به‌‌ اشتراک گذاشته شود. هاست فضای میزبانی است که در یک سرور برای سایت شما اختصاص می‌‌یابد.

به بیان دیگر ما برای داده‌‌ها و فایل‌‌های سایت خودمان به یک فضا نیاز داریم که هاست این فضا را در اختیار ما قرار می‌‌دهد. هنگام خرید هاست شما باید یک سری موارد را مانند فضای هاست، پهنای باند، امنیت و غیره در نظر بگیرید.

می‌دانید میهن وردپرس از چه روشی برای خرید هاست و دامنه استفاده می‌کند؟! همه این‌ها را با ذکر نکات فنی دقیق توضیح خواهیم داد.

هاست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر هاست انتخابی شما پشتیبانی خوبی به شما ارائه ندهد ممکن است کسب و کار شما با مشکلات جدی روبه‌‌رو شود. همانطور که ذکر شد کل اطلاعات سایت شما بر روی فضای هاست بارگذاری و ذخیره می‌‌شود پس اگر هاست انتخابی شما از عهده موارد بالا بر نیاید تمامی اطلاعات سایت شما نابود خواهد شد بنابراین شما باید هنگام انتخاب هاست برای سایت خودتان دقت زیادی داشته باشید.

به‌‌دلیل اینکه اطلاعات سایت شما بر روی فضای هاست ذخیره می‌‌شود شما باید از سیستمی برای این موضوع استفاده کنید که امنیت بالایی داشته باشد. تمامی این موارد و بسیاری موارد دیگر در خصوص هاست و انواع آن در این دوره وجود دارد و شما پس از دیدن این دوره آموزشی می‌‌توانید تصمیم درستی در خصوص هاست سایت اینترنتی خودتان داشته باشید. 

دامنه سایت

دامنه سایت در واقع همان آدرس اینترنتی سایت شما است. دامنه از قسمت‌‌های مختلفی تشکیل شده است. شما اگر قصد راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی دارید باید به طور کامل اطلاعاتی در خصوص دامنه سایت و اهمیت آن داشته باشید.

دامنه سایت شما هویت سایت شما را به‌‌ نمایش در می‌‌آورد، شما با انتخاب یک دامنه‌‌ی مناسب می‌‌توانید در کسب و کار خود حرفه‌‌ای به‌‌نظر برسید.

دامنه دارای پیشوند و پسوند است که برای انتخاب این موارد باید دقت کنید و برخی نکات را رعایت کنید. تمامی مواردی که شما باید برای انتخاب یک دامنه‌‌ برای سایت خود رعایت کنید در این دوره آموزشی به‌‌طور کامل توضیح داده شده است و شما با دیدن این دوره آموزشی تمامی نکات مربوط به انتخاب یک دامین مناسب را آموزش خواهید دید.

دامنه از این نظر مورد اهمیت است که شما باید آینده کاری خودتان را با اسمی که انتخاب می‌‌کنید بگذرانید. البته شما این امکان را دارید که دامنه سایت خودتان را تغییر دهید اما این موضوع ممکن است باعث شود تعداد زیادی از کاربران خود را از دست بدهید .

هاست ایران یا خارج کشور

یکی از مهم‌‌ترین موارد در انتخاب یک هاست مناسب مکان خرید هاست است. شما می‌‌توانید هاست داخلی و یا خارجی را برای سایت خود انتخاب کنید که هر یک از این موارد معایب و محاسنی دارد و شما باید آگاهی کاملی نسبت به ویژگی‌‌های هر یک از هاست‌‌های خارجی و داخلی کسب کنید و پس از آن اقدام به خرید هاست کنید. شما باید پس از شناخت ویژگی‌‌ها و به نسبت نیاز خودتان یک هاست ایرانی و یا خارجی را انتخاب کنید.

هاست‌‌ها باید از نظر قدرت، سرعت، امنیت، سئو و غیره مورد بررسی قرار گیرند و پس از آن با توجه به برتری هر یک از این هاست‌‌ها یکی را انتخاب کرد. در این دوره آموزشی ما به شما کمک خواهیم کرد که هاست مناسبی برای کسب و کار اینترنتی خود انتخاب کنید. مواردی که در این دوره به شما آموزش خواهد داده شد به شما کمک خواهد کرد بتوانید بهترین گزینه را برای سایت خود انتخاب کنید. در این دوره در خصوص هاست ایرانی و خارجی به طور کامل توضیح داده شده است و اطلاعات دقیقی در رابطه با این دو مورد در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

سرور مجازی و مزایای آن برای کسب و کارهای اینترنتی

سرورهای مجازی شباهت زیادی با سرورهای اختصاصی دارند البته سرور مجازی به نسبت سرورهای اختصاصی هزینه‌‌های کمتری را در پی دارد و به‌‌صرفه‌‌تر خواهد بود. سرور مجازی یا همان virtual private server می‌‌تواند یک فضای خصوصی برای کاربر خود ایجاد کند. این سرورها مزایایی برای کسب و کار اینترنتی شما خواهند داشت به‌‌عنوان مثال سرورهای مجازی سرعت شما را چند برابر می‌‌کند همچنین این سرور مشکلات شما را به خوبی حل می‌‌کند. علاوه بر این موارد گفته شده سرورهای مجازی دارای ویژگی‌‌های بیشتری نیز هستند که تمامی این موارد را در این دوره آموزشی جمع‌‌آوری کرده‌‌ایم و برای شما به نمایش در خواهیم آورد.

اگر می‌‌خواهید اطلاعات دقیقی از سرور مجازی و مزایای آن کسب کنید پس با این دوره آموزشی همراه باشید چرا که این دوره اطلاعات دقیق و کاملی به شما ارائه خواهد کرد و آگاهی شما را در این خصوص افزایش خواهد داد.

انتخاب بهترین زیرساخت اینترنتی برای محل کار

ممکن است شما در کسب و کار اینترنتی خودتان با مشکلاتی مواجه باشید. عمده مشکلات این کسب و کارها مربوط به اینترنت و یا زیرساخت‌‌ها می‌‌باشد. شما به‌‌عنوان مدیر یک کسب و کار اینترنتی موظف هستید تا مشکلات را برطرف کنید. برخی مواقع این مشکلات مربوط به ارتباط افراد با یکدیگر می‌‌باشد که شما باید نسبت به رفع آن اقدام نمایید.

در این دوره‌‌ی آموزشی ما به شما موارد و نکاتی را خواهیم گفت تا با استفاده از آن‌‌ها بتوانید مشکلات کسب و کار خود را حل کنید. اگر در کسب و کار خود با مشکلاتی در خصوص زیرساخت و اینترنت روبه‌‌رو هستید می‌‌توانید از راه‌‌حل‌‌هایی که در این دوره برای شما آموزش خواهیم داد استفاده کنید. این دوره‌‌ی آموزشی نکات مفیدی را برای شما شرح خواهد داد.

انجام تنظیمات زیرساخت اینترنتی محل کار و تامین امنیت آن

زیرساخت‌‌های اینترنتی دارای یک سری تنظیمات به‌‌خصوص هستند که شما به‌‌عنوان مدیر یک کسب و کار اینترنتی نیاز دارید با این تنظیمات به صورت کامل آشنایی داشته باشید و بتوانید امنیت آن‌‌ها را به‌‌خوبی تامین کنید.

اگر شما با تنظیمات زیرساخت اینترنتی محل کار خودتان آشنایی ندارید این دوره‌‌ی آموزشی انتخاب بسیار مناسبی برای شما است. در این دوره آموزشی ما قسمتی را به توضیح امنیت زیرساخت‌‌های اینترنتی و همچنین چگونگی انجام تنظیمات زیرساخت‌‌ اینترنتی محل کار پرداختیم.

استفاده از سیستم‌‌های MindMapping

شما در کسب و کار خود می‌‌خواهید محصول و یا پروژه به کاربران ارائه دهید.برای اینکه بتوانید طرح اولیه‌‌ی محصولات و پروژه خود را بچینید می‌‌توانید از سیستم‌‌های MindMapping استفاده کنید. در این دوره ما برای شما توضیح دقیقی در خصوص چگونگی استفاده از سیستم‌‌های MindMapping خواهیم داد.

mind mapping

این دوره آموزشی در خصوص کسب و کارهای اینترنتی است و ما قسمتی از آن را به معرفی سیستم MindMapping و کاربرد آن اختصاص داده‌‌ایم. بنابراین اگر می‌‌خواهید از این سیستم در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید می‌‌توانید از این دوره‌‌ی آموزشی کمک بگیرید.

مدیریت پروژه برای مدیریت وظایف

شما به‌‌عنوان مدیر یک کسب و کار اینترنتی باید این قابلیت را داشته باشید که پروژه و کارمندان خود را به خوبی مدیریت کنید.

اینکه شما بتوانید وظایف کارمندان خود را مدیریت کنید می‌‌تواند به شما کمک بزرگی کند. شما باید بتوانید در هر پروژه‌‌ای که دارید وظایف کارمندان خود را مشخص و مدیریت آن‌‌ها را به‌‌دست بگیرید. ما در این دوره به شما نکاتی را خواهیم گفت که با استفاده از آن‌‌ها شما قادر خواهید بود وظایف هر یک از کارمندانتان را در هر پروژه مشخص کنید. همچنین با استفاده از این سیستم این امکان را خواهید داشت که سیستم پروژه کسب و کار خود را مدیریت کنید.

سیستم حضور و غیاب بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب

معمولا دستگاه‌‌های حضور و غیاب دردسرهای مخصوص به خود را دارد و ممکن است شما بخواهید بدون این دستگاه‌‌ها از نحوه حضور کارمندان خود با خبر شوید. در واقع روشی وجود دارد که شما با استفاده از آن این امکان را خواهید داشت که بدون دستگاه بتوانید سیستم حضور و غیاب داشته باشید. در این دوره آموزشی ما برای شما روشی را شرح خواهیم داد تا بتوانید بدون نیاز به دستگاه حضور و غیاب بتوانید یک سیستم حضور و غیاب داشته باشید. 

کسب درآمد دلاری از سایت

سایت‌‌های اینترنتی به دلیل اینکه امکان ترجمه شدن دارند و برای حضور در سایت محدودیت جغرافیایی وجود ندارد ممکن است از سراسر دنیا بازدید داشته باشند. در واقع شما این امکان را دارید که با ترجمه سایت خودتان به زبان‌‌های دیگر مشتری‌‌های بین‌‌المللی داشته باشید. این موضوع باعث می‌‌شود درآمد شما به صورت ارزهای دیگری مانند دلار باشد. بنابراین اگر شما از راه‌‌های توسعه کسب و کارهای اینترنتی آگاهی داشته باشید می‌‌توانید به درآمد دلاری از سایت خود برسید. کسب درآمد دلاری دارای نکات با اهمیتی است که شما باید آن‌‌ها را رعایت کنید. ممکن است شما یک سایت چندزبانه داشته باشید اما چگونگی دریافت هزینه به صورت دلار را ندانید بنابراین با این دوره آموزشی همراه باشید.

کسب درآمد دلاری از روش های مختلف

اگر شما دارای یک سایت بین‌‌المللی و چندزبانه هستید باید راه‌‌های کسب درآمد دلاری و چگونگی آن را به‌‌خوبی بدانید. این دوره آموزشی به شما نکات با اهمیت و ابزارهای مورد نیازتان در خصوص کسب درآمد به‌‌صورت دلاری را آموزش خواهد داد. اینکه شما در ایران بتوانید یک منبع مالی به صورت دلاری برای خود داشته باشید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

کسب درآمد از مارکت‌‌های خارجی مانند تم فارست

یکی از ویژگی‌‌های کسب و کارهای اینترنتی این است که شما محدودیتی در خصوص کسب درآمد نخواهید داشت. این موضوع وجود دارد که شما می‌‌توانید از مارکت‌‌های خارجی مانند تم فارست نیز کسب درآمد کنید.

نه تنها تم فارست بلکه تعداد زیادی مارکت‌‌های خارجی در سراسر دنیا هستند که ما می‌‌توانیم با قرار دادن محصولات خود در این مارکت‌‌ها به صورت دلاری کسب درآمد داشته باشیم. این موضوع نه تنها باعث بالا رفتن درآمد ما می‌‌شود بلکه باعث جذب کاربران بیشتری از سراسر دنیا می‌‌شود.

در این دوره ما به شما آموزش دقیقی در خصوص چگونگی کسب درآمد از مارکت‌‌های خارجی مانند تم فارست به شما خواهیم داد. تمامی نکات و مواردی که ممکن است برای شما در زمینه‌‌ی کسب درآمد از مارکت‌‌های خارجی مفید باشد در این دوره جای داده شده است. در این دوره روش‌‌های کاربردی در جهت درآمدهای دلاری را برای شما شرح خواهیم داد.

ساخت اکانت Pay Pal و مدیریت آن

یکی از مواردی که شما برای کسب درآمد دلاری به آن نیاز خواهید داشت اکانت Pay Pal می‌‌باشد. ممکن است شما با واژه Pay Pal آشنا نباشید که در اینجا توضیح مختصری برای شما خواهیم داد.

سیستم Pay Pal در واقع پول شما را با امنیت کامل نقل و انتقال می‌‌دهد. شما برای اینکه بتوانید از کشورهای دیگر به‌‌صورت دلاری درآمد داشته باشید باید به طور حتم یک راه‌‌حل برای نقل و انتقال درآمد خودتان داشته باشید. Pay Pal یکی از امن‌‌ترین مواردی است که شما می‌‌توانید به صورت کامل توسط آن پول خود را انتقال دهید. 

شما در این سرویس این امکان را خواهید داشت که تنها با یک آدرس ایمیل یک اکانت بسازید. روند ساخت حساب کاربری در این سیستم در ساده‌‌ترین وکوتاه‌‌ترین زمان ممکن اتفاق خواهد افتاد و شما دردسر زیادی برای ساخت اکانت در این سرویس نخواهید داشت. در این دوره ما توضیحات کامل‌‌تری در این خصوص در اختیار شما قرار خواهیم داد.

شما با استفاده از Pay Pal می‌‌توانید به کاربران سایت خود این امکان را بدهید که از این طریق محصولات شما را خریداری کنند و به راحتی هزینه آن را به‌‌صورت اینترنتی بپردازند. شما برای استفاده از سرویس Pay Pal باید حتما یک اکانت در آن داشته باشید. ممکن است شما با روند ساخت اکانت در این سرویس آشنایی نداشته باشید از این رو به شما پیشنهاد می‌‌کنیم از این دوره آموزشی استفاده کنید چرا که ما در این دوره علاوه بر اینکه به‌‌صورت کامل چگونگی ساخت اکانت در سرویس Pay Pal را توضیح خواهیم داد به شما مواردی را جهت مدیریت آن خواهیم گفت. شما پس از اینکه یک اکانت در این سرویس ایجاد کردید باید چگونگی کار با آن و نحوه مدیریت آن را نیز به خوبی بدانید که ما تمامی این موارد را برای شما جمع‌‌آوری کردیم و به شما ارائه خواهیم کرد.

با توجه به تحریم‌‌های ایران شما امکان ساخت اکانت در سرویس Pay Pal نخواهید داشت که ما در این دوره به شما روشی را معرفی می‌‌کنید که با استفاده از آن قادر خواهید بود برای خود اکانت بسازید. علاوه بر این در این دوره توضیحاتی در خصوص کارکرد و معرفی کامل Pay Pal نیز وجود دارد.

جلوگیری از مسدود شدن Pay Pal

شما برای اینکه بتوانید از طریق خارج از کشور کسب درآمد داشته باشید به یک سرویس برای انتقال و پرداخت هزینه محصولاتتان دارید. اگر شما از سرویس Pay Pal برای نقل و انتقالات پول خود استفاده می‌‌کنید ممکن است مشکلاتی برای شما مانند مسدود شدن حسابتان پیش بیاید. 

مسدود شدن حساب در سرویس Pay Pal برای ایرانی‌‌ها به‌‌دلیل تحریم‌‌هایی که وجود دارد زیاد اتفاق می‌‌افتد در واقع ممکن است حساب کاربری شما با صد دلار مسدود شود. این اتفاق برای میهن وردپرس نیز در دوره‌‌های قبل اتفاق افتاده است اما ما این مشکل را با راه‌‌حل‌‌ها و نکاتی از بین بردیم و این مشکل دیگر برای ما پیش نیامد.

اگر می‌‌خواهید از مسدود شدن اکانت خود در Pay Pal جلوگیری کنید این دوره اموزشی کمک زیادی به شما می‌‌کند. در این دوره ما به شما مواردی را خواهیم گفت که با استفاده از آن‌‌ها می‌‌توانید به راحتی از مسدود شدن اکانت خود در این سرویس جلوگیری کنید و مشکلات خود را در این سرویس از بین ببرید.

دریافت درگاه پرداخت دلاری

شما اگر صاحب یک کسب و کار اینترنتی می‌‌باشید و قصد این را دارید که محصولات خودتان را در خارج از کشور به فروش برسانید نیاز به یک سری ابزار دارد. مهم‌‌ترین قابلیتی که سایت شما باید برای فروش محصولات در کشورهای دیگر داشته باشد درگاه پرداخت دلاری است. این درگاه پرداخت به کاربران شما این امکان را می‌‌دهد تا از هر جای دنیا محصولات شما را خریداری کنند و هزینه آن را به‌‌صورت دلاری پرداخت کنند.

اگر شما برروی سایت خود درگاه پرداخت دلاری نداشته باشید ممکن است بسیاری از کاربران خارج از کشور خود را از دست بدهید چرا که در صورت عدم وجود این درگاه آن‌‌ها امکان خرید هیچ محصولی از شما را نخواهند داشت از این رو داشتن یک درگاه پرداخت دلاری جزء ضرورت‌‌های یک کسب و کار اینترنتی بین‌‌المللی می‌‌باشد.

ما در این دوره‌‌ی آموزشی توضیحات دقیقی در رابطه با چگونگی داشتن درگاه پرداخت دلاری به شما خواهیم داد همچنین به شما خواهیم گفت چگونه می‌‌توانید هزینه محصولات و خدماتی که در سایت خود ارائه می‌‌کنید را از مشتریان خارج از کشور به صورت دلاری دریافت کنید. به بیان دیگر هر اطلاعاتی که شما برای داشتن یک درگاه پرداخت دلاری به آن نیاز دارید را می‌‌توانید در این دوره‌‌ی آموزشی پیدا کنید. ما به شما خواهیم گفت دریافت درگاه پرداخت دلاری به چه‌‌صورت است و نحوه پیاده‌‌سازی آن بر روی سایت شما چگونه است.

ساخت سیستم اتوماسیون و انجام خودکار کارها

کسب و کارهای اینترنتی به صورتی است که شما مجبور هستید با کاربران و مشتری‌‌های خود از طریق‌‌های مختلفی در ارتباط باشید. این ارتباط که لازمه‌‌ی فعالیت شما است ممکن است از طریق ایمیل، تلفن و غیره صورت گیرد. 

شما دیگر مانند قبلا نیازی نیست زمان زیادی را برای ارتباط با کاربران خود صرف کنید و یا اینکه بخواهید کارمندانی را برای این کار استخدام کنید. شما این امکان را خواهید داشت که به سادگی برای فعالیت خودتان سیستم اتوماسیون و انجام کار خودکار بسازید و در کوتاه‌‌ترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران سایت اینترنتی خود باشید.

داشتن یک سیستم اتوماسیون که کار شما را به‌‌صورت خودکار انجام دهد نه تنها در زمان شما صرفه‌‌جویی می‌‌کند بلکه باعث می‌‌شود شما هزینه‌‌ی اضافی نیز برای استخدام نداشته باشید. اگر شما تجربه‌‌ای در زمینه ساخت سیستم اتوماسیون و انجام خودکار کارهای خود ندارید باید در این زمینه اطلاعاتی را کسب کنید چرا که این موضوع در پیشرفت کسب و کار شما و راحتی روند ارتباط با مشتری کمک زیادی می‌‌کند. ما در این دوره آموزشی اطلاعات و آموزش‌‌هایی را در اختیار شما قرار خواهیم داد که با استفاده از آن قادر خواهید بود یک سیستم اتوماسیون برای کسب و کار اینترنتی خود بسازید.

انتشار خودکار مطالب سایت در شبکه‌‌های اجتماعی

تعداد بازدیدکنندگان شبکه‌‌های اجتماعی بسیار بالا است. در واقع این شبکه‌‌ها بستر بسیار مناسبی برای دیده شدن فعالیت و کسب وکار شما می‌‌باشند. درصد بالای کاربران شبکه‌‌های اجتماعی باعث بالا رفتن این شبکه‌‌ها شده است. در واقع شما این امکان را دارید که بدون هیچ هزینه‌‌ای از طریق این شبکه‌‌ها به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. 

منتشر کردن مطالب و پست‌‌های جدید سایت شما در شبکه‌‌های اجتماعی مختلف ممکن است زمان‌‌بر و هزینه‌‌بر باشد از این رو شما برای انتشار مطالب خودتان نیاز به یک راه‌‌حل برای انتشار خودکار مطالب سایت دارید. در اینجا ما روشی را به شما آموزش خواهیم داد که با استفاده از آن می‌‌توانید تمامی پست‌‌ها و مطالب سایت خودتان را به‌‌صورت خودکار در شبکه‌‌های اجتماعی به‌‌نمایش در بیاورید.

ساخت ایمیل‌‌های خودکار

شما در طول روز ممکن است بخواهید به تعدادی از کاربران خودتان ایمیل ارسال کنید که برای این کار به یک کارمند نیاز خواهید داشت. ممکن است شما بخواهید از هزینه‌‌های اضافی شرکت خود بکاهید و داشتن یک کارمند مختص ارسال ایمیل برای مشتری هزینه جدایی برای شما ایجاد خواهد کرد. 

ارسال ایمیل برای کاربر به‌‌جز داشتن یک کارمند راه‌‌حل دیگری نیز دارد. شما این امکان را دارید که ایمیل‌‌های کاری خودتان را به‌‌صورت خودکار برای مشتری‌‌های خود ارسال کنید. در این دوره آموزشی ما به شما روندی را آموزش خواهیم داد که با استفاده از ایمیل‌‌های خودکار بتوانید به درصد زیادی از سوالات مشتریان خود پاسخ دهید و بتوانید بدون نیاز به استخدام کارمند برای بخش فروش کارهای خود را پیش ببرید.

دریافت خدمات با پیامک توسط مشتری

روش‌‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما بتوانید در کسب و کار اینترنتی خود از طریق پیامک باعث افزایش فروش خود شوید. شما این امکان را دارید که بعد از خرید هر کاربر برای آن‌‌ها پیامک ارسال کنید. این موضوع باعث رضایت بیشتر کاربران و آگاهی آن‌‌ها نسبت به خریدی که از سایت شما داشته‌‌اند می‌‌شود.

در این دوره ما به شما آموزش خواهیم داد چگونه برای مشتریان خود پس از هر خرید پیامک ارسال کنید و چگونه از طریق ارسال پیامک میزان فروش خود را بالا ببرید.

فروش خودکار و ارائه محصول خودکار به مشتری

همه ما از این موضوع با خبر هستیم که دردسرهای زیادی پشت فروش محصول از طریق اینترنت است. این دردسرها شامل نحوه ارائه محصول و چگونگی فروش یک محصول از طریق اینترنت به افراد است.

ممکن است شما نخواهید روند زیادی مانند فروش محصول و یا ارائه آن را به صورت شخصی انجام دهید تا بتوانید زمان خود را صرف مسایل مهم دیگری کنید. راه‌‌حلی برای این موضوع وجود دارد که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود محصولات خودتان را به صورت خودکار به فروش برسانید.

درگیری‌‌هایی که صاحب یک کسب و کار اینترنتی بعد از فروش یک محصول با آن روبه‌‌رو می‌‌شود بسیار زیاد است و شاید شما نخواهید این درگیری‌‌ها را داشته باشید. روشی وجود دارد که شما را از شر تمامی درگیری‌‌ها و مسائل پس از فروش راحت خواهد کرد.

با آموزشی که در این دوره برای شما ارائه خواهیم کرد شما قادر خواهید بود به راحتی محصولات سایت اینترنتی خودتان را به صورت خودکار به‌‌فروش برسانید و محصول را کانفیگ کنید در واقع در این روش محصول فروخته شده به صورت خودکار برای کاربر ارسال می‌‌شود و شما دغدغه‌‌ای برای این موضوع نخواهید داشت و تمامی درگیری‌‌های شما از بین خواهد رفت.

پس برای رهایی از دردسرهای ارسال محصول به مشتری و امکان فروش خودکار محصول با این دوره آموزشی همراه شوید.

اتوماسیون‌‌سازی سیستم پشتیبانی کاربران 

تمامی کسب و کارهای اینترنتی فارغ از نوع کسب و کارشان باید به کاربران خودشان پشتیبانی ارائه دهند. اگر شما یک کسب و کار اینترنتی را مدیریت می کنید پس موظف هستید که برای مشتری‌‌های خودتان یک سیستم پشتیبانی در نظر بگیرید.

پشتیبانی کاربران محدودیت ندارد یعنی اینکه شما فارغ از رسته‌‌ای که در آن فعالیت دارید باید به صورت مداوم از کاربران سایت خود پشتیبانی کنید. در واقع مبنای اصلی تمامی کسب کارهای اینترنتی کاربران هستند و این کاربران سایت‌‌ها هستند که میزان موفقیت و درآمد شما را تعیین می‌‌کنند بنابراین ارائه پشتیانی به این افراد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. 

اینکه شما برای کاربران خود سیستم پشتیبانی قرار دهید به معنای این است که شما برای آن‌‌ها ارزش قائل هستید. درسته که سیستم پشتیبانی از جهات زیادی برای شما مفید است اما ممکن است شما نخواهید عمده زمان خودتان را صرف پشتیبانی از کاربران خود کنید. در این رابطه راه‌‌ حلی برای شما وجود دارد به این صورت که شما می‌‌توانید از سیستم خودکار پشتیبانی کاربران استفاده کنید. شما این امکان را دارید که پشتیبانی از کاربران خود را به‌‌صورت خودکار توسط ساخت یک سیستم پشتیبانی اتوماتیک انجام دهید.

اگر در این رابطه اطلاعات دقیقی  ندارید پیشنهاد می‌‌کنیم از این دوره آموزشی استفاده کنید چرا که ما در این دوره اطلاعات دقیقی در خصوص اتوماسیون‌‌سازی سیستم پشتیبانی کاربران به شما ارائه خواهیم کرد.

اتوماسیون‌‌سازی بخش‌‌های مختلف سایت شما

اتوماسیون‌‌سازی فقط مختص به سیستم پشتیبانی از کاربران نیست. شما این امکان را دارید که بخش‌‌های مختلف سایت خود را اتوماسیتون‌‌سازی کنید. اتوماسیون‌‌سازی بخش‌‌های مختلف سایت فواید بسیار زیادی برای مدیران کسب وکارهای اینترنتی دارد در واقع این افراد با این ویژگی می‌‌توانند زمان کمتری را صرف مدیریت جزء به جزء سایت کنند و می‌‌توانند زمان خود را صرف موارد دیگری کنند.

شما می‌‌توانید بسیاری از بخش‌‌های سایت و خدماتی که ارائه می‌‌کنید را اتوماسیون‌‌سازی کنید و در وقت و انرژی خود صرفه‌‌جویی نمایید. نحوه اتوماسیون‌‌سازی بخش‌‌های مختلف سایت در این دوره به صورت کامل آموزش داده شده است. در واقع اگر به‌‌دنبال این هستید که قسمت‌‌های مختلف سایت خودتان را خودکار کنید می‌‌توانید از نکات و راه‌‌حل‌‌هایی که در این دوره وجود دارد استفاده کنید.

بک‌‌آپ گیری خودکار از اطلاعات

اطلاعات یک سایت مهم‌‌ترین دارایی هر سایتی می‌‌باشد.بسیاری از مدیران کسب و کارهای اینترنتی از میزان اهمیت بک‌‌آپ بی‌‌اطلاع هستند و به فرآیند بک‌‌آپ‌‌گیری توجه زیادی ندارند. 

اطلاعات هر سایت باید در امنیت کامل به سر ببرد تا زمان بروز مشکل با دردسر روبه‌‌رو نشوید. عدم آگاهی مدیران سایت‌‌ها از اهمیت بک‌‌آپ‌‌گیری اطلاعات می‌‌تواند برخی مواقع برای آن‌‌ها تهدید به حساب بیاید. اگر شما از اطلاعات سایت خود بک‌‌آپ نگیرید و به صورت ناگهانی سایت شما دچار مشکل شود تمامی اطلاعات سایت شما از بین خواهد رفت و با یک مشکل جدی روبه‌‌رو خواهید شد. در واقع تمام زمانی که شما برای درست کردن سایت خود صرف کردی در کمتر از چند دقیقه از بین خواهد رفت. پس با توجه به مواردی که گفته شد می‌‌توان به اهمیت بالای بک‌‌آپ‌‌گیری پی برد.

در این دوره برای شما آموزشی در جهت چگونگی بک‌‌آپ‌‌گیری به صورت خودکار قرار داده شده است که شما با استفاده از روش گفته شده در دوره می‌‌توانید به راحتی از اطلاعات سایت خود به‌‌صورت خودکار و دوره‌‌ای بک‌‌آپ بگیرید.

ارسال خبرنامه ایمیلی به‌‌صورت خودکار

شما نیاز دارید که کاربران خود را همیشه به‌‌عنوان دنبال‌‌کننده‌‌ی سایت و خدمات خود قرار دهید در واقع این کاری است که بزرگترین کسب و کارهای دنیا انجام می‌‌دهند.

برای اینکه بتوانید کاربران خود را دائمی کنید و آن‌‌ها را به‌‌صورت دنبال‌‌کننده نگه دارید باید از روش‌‌های موثری استفاده کنید. برای اینکه بتوانید بدون صرف وقت برای کاربران خود خبرنامه ایمیلی ارسال کنید باید سیستم ایمیلی خودتان را اتوماسیون کنید.

ارسال خودکار مطالب وردپرس در تلگرام

همانطور که در در قسمت‌‌های قبلی مقاله به اهمیت بالای شبکه‌‌های اجتماعی در کسب و کارها اشاره کردیم باید گفت که تلگرام نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. تلگرام یکی از برنامه‌‌هایی است که در ایران توجه زیادی از طرف کاربران خود دریافت کرده و تعداد زیادی کاربر را به خود جذب کرده است.

بالا بودن تعداد کاربران این شبکه باعث شده تا ارسال مطالب در آن نیز اهمیت بالایی داشته باشد. بنابراین شما باید مطالب سایت خودتان را در تلگرام نیز منتشر کنید اما ممکن است این کار از نظر شما وقت‌‌گیر باشد که در این صورت ما به شما روشی را معرفی می‌‌کنیم که با استفاده از آن قادر خواهید بود مطالب سایت خودتان را به صورت خودکار در تلگرام انتشار دهید.

ما به شما روشی را آموزش خواهیم داد که بدون صرف وقت و هدر دادن زمان خود بتوانید مطالب سایت خودتان را به صورت اتوماتیک در تلگرام منتشر کنید و برای سایت خود بازدیدکننده بیشتری جذب کنید. در این دوره ما به شما توضیحاتی در خصوص چگونگی به‌‌روز نگه داشتن سایت بدون اتلاف وقت خواهیم داد.

افزایش فالوور و لایک اینستاگرام به صورت واقعی

اینستاگرام نیز مانند تلگرام در ایران محبوبیت بالایی دارد و توانسته کاربران زیادی را به خود جذب کند از این رو انتشار مطالب سایت شما در این شبکه نیز بسیار مورد اهمیت می‌‌باشد.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خودتان را توسعه دهید و بتوانید کاربران بیشتری را به سایت خود هدایت کنید باید به ایسنتاگرام نیز توجه بسیار ویژه‌‌ای داشته باشید.

داشتن لایک و فالوور بیشتر در اینستاگرام به‌‌معنای داشتن بازدیدکننده بیشتر و در نهایت پیشرفت بیشتر می‌‌باشد. بنابراین شما باید نهایت تلاش خود را انجام دهید تا بتوانید از این طریق به اهداف سایت خود کمک کنید. ما در این دوره‌‌ آموزشی برای شما توضیح خواهیم داد که چگونه به صورت خودکار فعالیت در اینستاگرام را به سیستم اتوماسیون بسپارید تا همیشه افزایش لایک و فالوور داشته باشید.

افزایش سود و فروش بیشتر محصولات

فروش بیشتر محصولات آرزوی هر کسب و کار اینترنتی می‌‌باشد، اینکه شما بتوانید محصولات بیشتری را در سایت اینترنتی خود به‌‌فروش برسانید به معنای موفقیت و پیشرفت شما در کار می‌‌باشد.

بهبود سیستم

مسلما تمامی کسانیکه یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کرده‌‌اند می‌‌خواهند از این طریق سود بیشتری داشته باشند اما راه‌‌های رسیدن به سود بیشتر را نمی‌‌دانند و یا از روش‌‌هایی ک باعث فروش بیشتر محصولات آن‌‌ها می‌‌شود بی‌‌خبر هستند. برای اینکه نسبت به روش‌‌های افزایش سود در کسب و کارهای اینترنتی آشنا شوید با این دوره آموزشی همراه شوید. در این دوره آموزشی ما مسایلی را برای شما بازگو خواهیم کرد که با استفاده از آن می‌‌توانید درآمد بیشتری از سایت اینترنتی خود کسب کنید.

استفاده از قانون ۲۰-۸۰ در فروش محصولات و خدمات

یکی از مهم‌‌ترین مواردی که باعث موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی در هر زمینه‌‌ای می‌‌شود قانون ۲۰-۸۰ است. بسیاری از شرکت‌‌های بزرگ برای فروش کالا و خدمات خودشان از این قانون استفاده می‌‌کنند چرا که این قانون در میزان موفقیت این شرکت‌‌ها نقش موثری داشته است.

اگر شما نسبت به این قانون آگاهی لازم ندارید پس برای اینکه بتوانید کسب و کار اینترنتی خودتان را با موفقیت بیشتری روبه‌‌رو کنید نیاز دارید که از این قانون برای فروش محصولات و یا خدماتی که ارائه می‌‌دهید استفاده کنید.

در این دوره آموزشی ما علاوه بر اینکه قانون ۲۰-۸۰ را برای شما به صورت کامل توضیح داده‌‌ایم مثال‌‌هایی نیز به‌‌صورت عملی برای شما ذکر کردیم. شما با مشاهده این دوره آموزشی به راحتی قادر خواهید بود از این قانون در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید.

چطور در عرض ۶ ماه درآمد خود را ۲ برابر کنیم؟

در خصوص موفقیت در کسب و کارهای اینترنتی موارد بسیاری است که می‌‌تواند به شما کمک زیادی کند. اگر شما صاحب یک کسب و کار اینترنتی هستید و به‌‌دنبال افزایش درآمد خود در کمترین زمان ممکن هستید پس باید از روش‌‌های متعددی که برای افزایش فروش و محصولات وجود دارد استفاده کنید.

حتما تا الان برای شما پیش آمده است که راه‌‌هایی برای رسیدن به درآمد بیشتر رفته باشید اما به‌‌دلیل نداشتن آگاهی در آن موفق نشده باشید و یا با دردسرهای زیادی روبه‌‌رو شده باشید. همچنین ممکن است این روش‌‌ها تاثیر چندانی روی درآمد شما نداشته باشد بنابراین شما باید از روش‌‌هایی استفاده کنید که تضمین شده هستند. 

در این دوره آموزشی یک سری روش‌‌هایی که خود ما برای رسیدن به موفقیت بیشتر استفاده کردیم و به نتیجه رسیدیم برای شما توضیح داده‌‌ایم و شما با استفاده از این روش‌‌ها می‌‌توانید به کسب و کار خود برای رسیدن به درآمد بالا در زمان بسیار کوتاه کمک کنید.

افزایش درآمد هم‌‌زمان با کاهش اعضای تیم و کمتر کردن دردسرها

داشتن یک تیم کاری با اعضای بالا لزوما به‌‌معنای داشتن درآمد بیشتر نمی‌‌باشد. شما می‌‌توانید با داشتن کارمندان کمتر درآمد خود را ثابت نگه دارید و یا اینکه درآمد خودتان را افزایش دهید. داشتن کارمندان متعدد و زیاد با دردسرهای زیادی همراه است و شما برای مدیریت این تعداد کارمند با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بنابراین به‌‌دنبال کاهش تعداد تیم خود می‌‌باشید اما نگران این موضوع هستید که با کاهش این اعضا درآمد شما روند نزولی را در پیش خواهد گرفت اما ما در اینجا شما را با راه‌‌حلی آشنا خواهیم کرد که شما را از تمامی این نگرانی‌‌ها نجات می‌‌دهد.

شاید این موضوع برای شما کمی عجیب به نظر برسد اما باید به این نکته توجه داشته باشید که خود ما با روش‌‌هایی که پیش گرفتیم توانسیتم در حین داشتن کارمندان کمتر درآمد خود را افزایش دهیم پس این موضوع کاملا امتحان شده است و نتیجه مثبتی داشته است.

ما به شما روش‌‌هایی را خواهیم گفت که قبلا تمامی آن‌‌ها را تست کرده‌‌ایم و شما با استفاده از این روش‌‌ها قادر هستید هم‌‌زمان با کاهش اعضای تیم کاری نظاره‌‌گر افزایش درآمد خود باشید.

ارائه محصولات تخصصی به گوشه‌‌ای از بازار

کسب درآمد از اینترنت لزوما نیاز به ارائه محصولات متعدد ندارد بلکه شما می‌‌توانید با ارائه یک سری محصولات لوکس و یونیک از راه اینترنت به درآمد بسیار بالایی برسید. شما می‌‌توانید با دست گرفتن گوشه‌‌ی کوچکی از بازار درآمد بالایی داشته باشید.

در واقع شما این امکان را دارید که با ارائه محصولات لوکس و لاکچری به درآمدی باورنکردنی برسید. در این روش ممکن است درصد خریداران و مشتریان سایت شما کم باشد اما درصد سود شما به دلیل ارزش بالای کالایی که ارائه می‌‌کنید از کسب و کارهایی که بیش از هزاران مشتری دارند به مراتب بیشتر است.

اگر می‌‌خواهید روش‌‌هایی برای ارائه محصولات تخصصی در بازارهای اینترنتی را آموزش ببینید با این دوره همراه شوید. در این دوره ما برای شما موارد ضروری که برای ارائه این محصولات به آن‌‌ها احتیاج پیدا می‌‌کنید را ذکر کرده‌‌ایم.

برندینگ شخصی و تاثیر آن در فروش

در قسمت‌‌های بالاتر این مقاله اطلاعاتی در خصوص برندینگ شخصی در اختیار شما قرار دادیم و شما اگر اطلاعاتی در خصوص این نوع برندینگ ندارید می‌‌توانید آن بخش را مطالعه نمایید.

ممکن است شما در حال حاضر دارای یک برند سازمانی باشید اما حتما با وجود داشتن یک برند سازمانی باز هم به یک برند شخصی نیاز دارید. داشتن یک برندینگ سازمانی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی بسیار هائز اهمیت است. ما در این دوره آموزشی برای شما شرح می‌‌دهیم داشتن یک برند سازمانی از چه جهت هائز اهمیت است و دلیل داشتن یک برند سازمان را برای شما خواهیم گفت.

اعتبار شخصی و تاثیر آن در اعتبار بیزنس

اگر می‌‌خواهید در داشتن یک کسب و کار اینترنتی موفقیت داشته باشید باید علاوه بر برندینگ شخصی خودتان نیز دارای اعتبار باشید. شما در صورت داشتن اعتبار شخصی قادر خواهید بود یک کسب و کار محبوب داشته باشید که کاربران زیادی را به خود جذب می‌‌کند. در غیر این صورت کسب و کار شما متحمل ضرر می‌‌شود و برخی مواقع با مشکلات جدی روبه‌‌رو خواهید شد.

اگر اعتبار شخصی شما در یک مقطع زمانی هم با مشکل مواجه شود و پس از آن شما اقدام به راه‌‌اندازی یک کسب و کار اینترنتی دیگر کنید این موضوع روی کسب و کار آینده شما نیز تاثیر دارد. به بیان دیگر خدشه دار شدن اعتبار شخصی شما می‌‌تواند تا آخر عمر برای شما مشکلاتی ایجاد کند که شما به هیچ‌‌ وجه قادر به رفع آن‌‌ها نخواهید بود. 

در این دوره آموزشی ما به شما مواردی را در رابطه با اعتبار شخصی و نکاتی که نیاز دارید در خصوص آن بدانید توضیح می‌‌دهیم.

نتیجه گیری

اگر قصد این را دارید که یک کسب و کار اینترنتی راه‌‌اندازی کنید باید قبل از شروع کار خود در خصوص برخی موارد که در میزان موفقیت شما موثر است اطلاعات کسب کنید و پس از آگاهی کامل وارد دنیای اینترنتی شوید.

البته ممکن است که شما همین الان هم دارای یک کسب و کار اینترنتی باشید اما درآمدتان در حد انتظارتان نیست و در پی افزایش سود خود هستید و بخواهید محصولات بیشتری را به فروش برسانید. در این خصوص نیز شما نیاز به روش‌‌هایی دارید که باعث توسعه کسب و کارتان و افزایش درآمد سایتتان شود.

اگر شما جزء افرادی هستید که در صدد کسب درآمد از طریق اینترنت می‌‌باشید به شما پیشنهاد می‌‌کنیم در این باره آموزش‌‌ ببینید تا بعد از راه‌‌اندازی کسب و کار خود با مشکل مواجه نشوید و یا اگر با مشکلی هم روبه رو شدید توانایی مقابله با آن را داشته باشید.

میهن وردپرس آموزشی در خصوص کسب و کارهای اینترنتی تهیه کرده است که در این آموزش از صفر تا صد کسب و کارهای اینترنتی برای شما به صورت قدم‌‌به‌‌قدم و کامل توضیح داده شده است.

اگر به‌‌دنبال داشتن سود و درآمد بیشتر در کسب و کار خود هستید باید یک سری نکات و موارد را رعایت کنید برای اینکه از این نکات آگاهی پیدا کنید می‌‌توانید از این دوره آموزشی استفاده کنید. نکات ذکر شده در این دوره آموزشی نه تنها باعث کسب درآمد بیشتر شما می‌‌شود بلکه باعث توسعه کسب و کار شما و افزایش اعتبار شما در دنیای کسب و کارهای اینترنتی می‌‌شود. 

تمامی مطالبی که قرار است در این دوره آموزشی برای شما شرح داده شود در این مقاله ذکر شده است. مطالب آموزشی این دوره شما را با دنیای دیگری آشنا می‌‌کند. در واقع شما پس با استفاده از آموزش‌‌ها و راهنمایی‌‌هایی که در این دوره وجود دارد قادر خواهید بود با اطمینان خاطر کسب و کار اینترنتی خودتان را راه‌‌اندازی کنید.

مدرس این دوره کیست؟

مدرس این دوره کیست؟

رضا حسینی رادرضا حسینی راد

  • مدیر و موسس وب‌سایت میهن وردپرس
  • با بیش از ۹ سال سابقه در زمینه کسب‌و‌کار اینترنتی
  • نویسنده کتاب شاه کلید سئو
  • مشاور و مدرس کسب‌و‌کار اینترنتی

روند برگزاری این دوره آموزشی

دوره کسب‌و‌کار اینترنتی ثروت ساز بصورت آنلاین از طریق پنل اختصاصی شما در میهن وردپرس برگزار خواهد شد. نیازی به مراجعه حضوری برای گذراندن آموزش‌ها نیست.

از تاریخ ۲ شهریور ۱۳۹۸ به مدت ۶ ماه، هر هفته یک جلسه از این دوره را در پنل کاربری خود دریافت خواهید کرد.

سر فصل های این دوره آموزشی

مراحل یادگیری دوره

  • می‌توانید هم بصورت آنلاین و هم بصورت دانلودی جلسات را مشاهده کنید.
  • بعد از اتمام دوره و قبولی در آزمون آنلاین، مدرک پایان دوره به شما اهدا خواهد شد.
  • پشتیبانی دوره‌ها میهن وردپرس بصورت مادامالعمر خواهد بود.
  • آپدیت های این دوره، برای همیشه از طریق پنل کاربری شما بصورت رایگان قابل دانلود خواهد بود.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش این دوره

۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۹۵۰ هزار تومان

شروع یادگیری آنلاین و دانلود جلسات دوره

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.