دیجی اسکریپت

عضویت پولی در وردپرس با درگاه پرداخت ایرانی | دیجی اسکریپت

عضویت پولی در وردپرس با درگاه پرداخت ایرانی
[ad_1]

عضویت پولی در وردپرس با درگاه پرداخت ایرانی

عضویت پولی در وردپرس

در برخی از سایت ها مشاهده کردید که هنگام ورود یا عضویت در ابتدا باید هزینه ای پرداخت کنید تا بتوانید وارد و عضو سایت شوید. اگر بخواهید قابلیت افزودن عضویت پرداخت زرین‌پال را شما هم برای سایت خود اجرا به عمل در آورید با ما همراه باشید.

با افزونه Paid Memberships Pro به راحتی میتوان پرداخت حق عضویت و مدیریت کردن اعضا و تعیین سطوح کاربری را برای بازدیدکنندگان سایت خود در نظر بگیرید، و یک منبع درآمد جدیدی به سایت اضافه کرد. به طور کلی یک سیستم عضویت و اشتراکی ایجاد کنید و اجازه دهید کاربران از خدمات شما استفاده کنند.

نکته: برای بخش ورود و عضویت سایت می توانید از یوزر پرو در کنار این افزونه استفاده کنید.

دریافت افزونه یوزر پرو

ویژگی های افزونه

  • سطوح نامحدود با قیمت گذاری عضویت انعطاف پذیر
  • شامل ۶ درگاه پرداخت محبوب
  • گزینه های متعدد برای محدودیت محتوا
  • گزارش های قابل تنظیم و داشبورد کاربران عضو شده
  • بیش از ۶۰ افزودنی های اضافی برای گسترس و سفارش سازی افزونه
  • دارای مجوز GPL

نحوه کار با افزونه Paid Memberships Pro

همانند دیگر افزونه ها، افزونه را نصب و راه اندازی کنید. پس از فعالسازی، منو جدیدی به نام عضویت ها به پیشخوان وردپرس اضافه می شود. در تب سطوح کاربری میتوانید سطح های مختلفی اضافه کنید، و برای سطح دسترسی خود، نام، توضیحات و پیام تایید دسترسی ایجاد کنید.

تنظیمات افزونه

در بخش جزئیات صورت حساب میتوانید، هزینه ی اولین ثبت اشتراک را تعیین کنید، همچنین تعیین کنید کاربر تنها با یکبار پرداخت میتواند از تمامی خدمات آن سطح استفاده کند. و برای مخفی سازی این سطح از لیست سطوح عضویت و غیرفعال سازی ثبت نام، تیک گزینه “غیرفعالسازی ثبت نام جدید” را بزنید. در آخر روی ذخیره سطح کلیک کنید.

در تب برگه ها روی لینک “برای ایجاد صقحات به طور خودکار اینجا کلیک کنید” کلیک کرده تا برای هر فرایند صفحه مخصوص آن ایجاد شود و حتی میتوان صفحه های دلخواه را ایجاد و انتخاب کنید. و در تب درگاه پرداخت،درگاه پرداخت را انتخاب کنید. در این قسمت شما باید در ابتدا افزونه رایگان Zarinpal Paid Memberships Pro را  از بخش افزونه ها> افزودن نصب و فعال کنید ، سپس درگاه پرداخت زرین پال و واحد پول را هزار تومان انتخاب کنید و روی ذخیره تنظیمات کلیک کنید.

تنظیمات درگاه پرداخت

سپس در تب تنظیمات ایمیل، ایمیل و نام فرستنده را نوشته و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید. و در بخش تنظیمات پیشرفته، پیغام هایی که به کاربران نمایش داده میشود را مشخص کنید. در زیر منو لیست اعضا میتوانید از تمامی اعضا سایت خود خروجی بگیرید، روی دکمه “ذخیره با فرمت CSV” کلیک کنید. به علاوه در زیر منو گزارشها، آمار کاربران عضو شده، درآمد ها و غیره را مشاهده نمایید.

و در اخر در بخش سفارشات، سفارش های کاربران را خواهید دید و میتوان سفارشی جدید اضافه کرد و خروجی گرفت. اکنون پس از پیکر بندی تنظیمات، کاربران برای این که بتوانند عضو سایت شما شوند و از امکانات و محصولات شما بهره ببرند باید هزینه ای جهت عضویت پرداخت کنند.

نکته: برای بخش ورود و عضویت سایت می توانید از یوزر پرو در کنار این افزونه استفاده کنید.

دریافت افزونه یوزر پرو

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.