دیجی اسکریپت

قالب وردپرس اهورا - پوسته وردپرس ایرانی مناسب برای سایت شرکتی و خدماتی | دیجی اسکریپت

قالب وردپرس اهورا – پوسته وردپرس ایرانی مناسب برای سایت شرکتی و خدماتی
[ad_1]

قالب وردپرس اهورا
قالب وردپرس اهورا

همیشه وقتی صحبت از راه‌اندازی سایت شرکتی می‌شد تنها چند قالب خارجی بود که می‌توانستیم برای طراحی سایت بدون دردسر روی آن‌ها حساب باز کنیم. قالب‌هایی که قابلیت‌های زیادی مثل صفحه ساز گرافیکی، سازگاری با افزونه‌های مختلف، سازگار بودن با گوگل و … را داشتند. اما مشکلی که همیشه با این قالب‌ها داشتیم، هزینه بالای لایسنس آن‌ها و مشکلات فارسی و راست‌چین بودن این قالب‌ها بود. موضوعی که باعث شد به فکر طراحی یک قالب ایرانی در حد قالب‌های بین‌المللی باشیم.

حالا بعد از چند ماه کار بی‌وقفه تیم برنامه‌نویسی میهن وردپرس، با افتخار قالب جدید اهورا را به شما معرفی می‌کنیم. قالبی که امکانات زیادی برای طراحی یک وب‌سایت شرکتی یا خدماتی دارد و از این پس تمام تمرکز تیم ما روی بهبود این قالب خواهد بود.

خبر خوب! روی بهبود اهورا تمرکز می‌کنیم

ماه‌هاست تصمیم گرفته‌ایم به جای ارائه محصولات متعدد، تنها روی چند محصول تمرکز کنیم. قالب وردپرس آریایی را مناسب برای سایت‌های خبری و محتوایی منتشر کردیم. پس از آن قالب میهن مارکت را مناسب برای سایت‌های فروشگاهی و حالا قالب وردپرس اهورا را به عنوان قالب شرکتی و خدماتی ارائه کردیم. از این پس تمام تمرکز ما روی بهبود این ۳ قالب خواهد بود و سعی می‌کنیم هر روز امکانات بیشتری را به این ۳ محصول اضافه کنیم.

امکانات قالب وردپرس اهورا

قالب وردپرس اهورا امکانات زیادی دارد. امکاناتی در حد حرفه‌ای ترین قالب‌های وردپرسی دنیا. پس هر سایتی را می‌توانید به راحتی با اهورا طراحی و راه‌اندازی کنید. اما ببینیم اهورا چه امکاناتی در اختیار شما قرار خواهد داد.

قالب وردپرس با فونت ایران سنس

همراه با لایسنس فونت ایران سنس

لایسنس نامحدود فونت ایران سنس توسط میهن وردپرس خریداری شده و شما نیازی به خرید لایسنس نخواهید داشت.

نصب رایگان قالب وردپرس

نصب رایگان توسط میهن وردپرس

بعد از خرید می‌توانید از پنل کاربری خود درخواست نصب قالب را ارسال کنید. همکاران ما در عرض چند ساعت قالب را روی سایت شما نصب خواهند کرد.

آپدیت مستقیم از پنل وردپرس شما

آپدیت مستقیم از پنل وردپرس شما

آپدیت‌های بعدی نسخه فارسی و راست چین این قالب از طریق پنل وردپرس شما دانلود و نصب خواهند شد. فقط با یک کلیک!

۱۹۹ هزار تومان

۹۹ هزار تومان

پرداخت و دانلود قالب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.