دیجی اسکریپت

مشکلات با TSB اجرای منتشر شده – باران وب | دیجی اسکریپت

مشکلات با TSB اجرای منتشر شده – باران وب
[ad_1]

پس حداقل مارس IBM بوده است و نگاه به مسائل اطراف تکان دهنده TSB نرم افزار اجرای علت که خیلی درد بانکی برای مشتریان.

آبی کشف شده است که مسائل اصلی به نظر می رسد برای جلوگیری از عدم تست و کنترل اطراف نرم افزار تغییر. همه در همه, به نظر می رسد مانند اتاق جنگ را خواهد پیدا کردن یک مشکل بود که پس از آن تغییر بدون چک کردن با دیگر اتاق جنگ. این نوع از عمل تمایل به ترکیب خطاهای ناشی از عدم درک اطراف تاثیر تغییر دهید.

همراه با بیش از اعتماد به نفس در اجرای جرم به جای چندین مرحله تست و عقب به اصلاح مسائل. به نظر می رسد تکان دهنده به این نویسنده که هر نرم افزار سازمان با بسیاری از مشتریان و به خصوص در بخش مالی نمی خواهد یک برنامه را به عقب اگر وجود دارد یک شکست بود, هرگز به ذهن ساده و فکری از TSB در واقع اعتقاد داشتند که آنها تا به حال تست شده همه چیز را قبل از قرار دادن سیستم “زنده” برای جهان را ببینید (خراب و سوخته).

آی بی ام ارائه سند باعث می شود خواندن جالب با نکات متعددی برای نرم افزار خانه در IBM خود شیوه های. تمام مراحل آنها ذکر و برجسته به عنوان TSB شکست همراه با توصیه ها باید کمک به هر کسی ارسال یک راهکار جامع برای تست و نورد جدید نرم افزار.

این ex-نرم افزار تست مهندس است لطفا برای دیدن IBM اشاره به بسیاری از اشتباهات است که می تواند آموخته از دیگران. من به نظر می رسد به یاد MD یک شرکت من استفاده می شود به کار برای بیان “ما نمی نیاز به یک آزمون وزارت, این چیزی است که مشتریان هستند”. به عنوان تکان دهنده است که به هر کسی که در این بخش به نظر می رسد که TSB تست تیم فراموش کرده اند که برخی از ساده درس و باید بازگشت به تخته رسم.

در برخی از نقطه شما باید متوجه باشید که پاک کردن ارتباط بین نرم افزار تیم تست تیم و مدیریت ضروری در مورد TSB من باید به حدس زدن در ارتباطات شکست.

برای TSB مشتریان کابوس شده است بسیار واقعی برای TSB آن منجر به بد تر بانکی و مطبوعات است که برای ایجاد اعتماد به مسائل است. اجازه می دهد به یاد داشته باشید که انتشار معیوب کد است که باعث می شود سیستم به سخت کار کردن را متوقف کند هرگز اما فکر می کنم پتانسیل برای آسیب پذیری در سیستم و ناگهان من خوشحالم که من نمی بانک با TSB!

وجود دارد یک مقاله جالب در مورد ثبت نام با لینک IBM نسخه PDF این اسلاید در اینجا نشان می دهد

تعداد معدودی از شهروندان عربستانی توانستند در نزدیکی کعبه نماز عید فطر را به جای آورند. Source link

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.