دیجی اسکریپت

ناجیان وب- دانلود رایگان قالب وردپرس | پوسته وردپرس | دیجی اسکریپت

ناجیان وب- دانلود رایگان قالب وردپرس | پوسته وردپرس
[ad_1]

دانلود بانک شماره موبایل ایران بیش از ۲ میلیون شماره

نویسنده: admin

۲۵ ژانویه ۲۰۲۱

کاملترین بانک شماره موبایل رایگان

جهانی شدن به‌‌عنوان یک فرآیند اجتناب‌ناپذیر از قرن نوزدهم و بیستم آغاز شده است که دارای فراز و نشیب‌های مختلف می باشد. شبکه‌های اجتماعی مجازی در عصر جهانی شدن دارای کاربردهای زیاد و بی‌نظیری است چرا که منجر به موفقیت اقتصادی بیشتر کسب‌وکارها می‌شود. نادیده گرفتن شبکه‌های اجتماعی می‌تواند ضرر زیادی به صاحبان کسب‌وکار وارد کند. الگوهای مختلف از رشد آمار اتصال به اینترنت و کاربران آن که به صورت تصاعدی خبر می دهد. این امر به‌خودی‌خود بیانگر این موضوع می باشد که توجه به شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌توانند صاحبان کسب‌وکار را در رسیدن به موفقیت بیشتر یاری کند.

یکی از شبکه‌های اجتماعی که این روزها در بورس می‌باشد تلگرام است. بانک شماره موبایل به عنوان منبع شماره های همراه محسوب شده که برای تلگرام بسیار مفید و کاربردی می باشد. در میان انبوه اپلیکیشن‌های پیام‌رسانی که این روزها در گوشی ها مشاهده می شود تلگرام به‌‌عنوان یکی از محبوب‌ترین آن‌ها شناخته می‌شود. این برنامه در سال ۲۰۱۳ در اختیار کاربران گوشی‌های اندروید و آی او اس قرار گرفته است و دارای امکانات بی‌نظیری است. خیلی از افراد از طریق گروه و کانال‌های تلگرام توانسته اند به درآمدهای مناسب و قابل قبول برسند. اگر شما می خواهید در مورد بانک شماره موبایل بیشتر بدانید ما را همراهی کنید.

به همراه بانک شماره موبایل ایرانسل تفکیک شده+ تفکیک شده شماره های فعال در پیام رسان تلگرام

کاملترین بانک شماره موبایل رایگان

کاملترین بانک شماره موبایل رایگان

بانک شماره موبایل چیست؟

شاید در مورد بانک شماره تلفن‌های موبایل اطلاعات کافی نداشته باشید، ما در این بخش به شما خواهیم گفت که می‌توانید به تمامی شماره تلفن‌های موبایل اپراتورهای مختلف دسترسی داشته باشید. اگر در تلگرام فعالیت های مختلفی انجام می دهید و از این اپلیکیشن برای کسب و کار استفاده می کنید نیاز به شماره تلفن‌ همراه خواهید داشت. داشتن یک بانک شماره موبایل به شما کمک می‌کند تا بتوانید برای تبلیغات گروه های تلگرامی یا غیره از آن استفاده کنید. تمامی شماره تلفن‌های قرار گرفته شده در این پکیج بروزرسانی شده و جدید می باشد. مجموعه معرفی شده دارای دو میلیون شماره تلفن فعال بوده و سه هزار شماره فعال تلگرام در فرمت فایل Vcf برای شما قرار داده شده است. فرمت فایل گفته شده به گونه‌ای می‌باشد که می‌توانید به سهولت برای ذخیره‌سازی مخاطب‌ها در گوشی خود از آن استفاده کنید. تنها با چند لمس ساده می‌توانید دو میلیون شماره را وارد مخاطب یا نرم‌افزارهای تبلیغاتی کرده و از آن برای اهداف کسب‌وکار خود بهره مند شوید. بدون داشتن مخاطبان هدف قطعا نمی توانید در زمینه کسب و کارهای فضای مجازی موفق شوید.

آشنایی با وی کارت

باید بدانید امروزه وی کارت ها دارای کاربردهای فراوانی هستند. vcf به عنوان فرمت رایج وی کارت محسوب می شود که کاربرد آن در گوشی های تلفن همراه است. به عنوان مثال شما برای انتقال شماره تلفن همراه و اطلاعات مخاطبین از اکسل به تلفن همراه تنها گزینه قابل قبول برای انجام آن تبدیل فایل اکسل به Vcf بوده که پس از آن می توانید فایل های ایجاد شده را به گوشی منتقل کرده و با وارد سازی فایل مربوطه اطلاعات مخاطبین را بدون دردسر به گوشی خود اضافه کنید. باید بدانید بانک شماره موبایل دارای مخاطبین زیادی بوده که وارد کردن آن به صورت دستی امکان پذیر نیست.

وی کارت ها دارای قالب بندی مختلفی هستند و کاربران به خودی خود نمی توانند به راحتی شماره ها را تبدیل به Vcf کنند. ویراش های مختلفی از وی کارت وجود دارد که نسخه های ۲٫۱، ۳ و ۴ بیشترین کاربرد را در گوشی های اندروید دارد. در مورد سیستم عامل آی او اس باید بیان کنیم که بیشتر استفاده از نسخه ۳ می باشد.

vCard چیست و چگونه کار می کند؟

Vcf به عنوان یک پرونده تماس مجازی شناخته می شود که دارای یک استاندارد فرمت فایل برای کارت های کسب و کار الکترونیکی است. باید بدانید وی کارت ها به صورت کلی به پیام های ایمیل متصل هستند اما می توانند به شیوه های دیگر مانند نمایش وب یا پیام های فوری تبادل شوند. وی کارت به صورت عمده دارای اطلاعات مختلفی اعم از نام و آدرس، شماره تلفن، آدرس پست الکترونیک، آدرس اینترنتی، آرم، عکس، و کلیپ های صوتی هستند.

همانطور که اشاره شد بانک شماره موبایل در قالب وی کارت تهیه و عرضه شده است که وی کارت به عنوان فرمت تبادل اطلاعات در دستیارهای شخصی دیجیتال، مدیریت اطلاعات شخصی و مدیریت ارتباط با مشتری به کار گرفته می شود.

بانک شماره موبایل برای چه کسانی مفید است؟

کسب و کارهای اینترنتی نیاز به مخاطب هدف برای دستیابی به سود بیشتر دارند، افراد با داشتن یک بانک شماره موبایل می توانند مخاطبین خود را شناسایی کرده و تبلیغات لازم را برای این افراد ارسال کنند. یکی از دغدغه های ذهنی افراد در مورد خرید بانک شماره موبایل این موضوع می باشد که آیا شماره های درج شده در بانک شماره فعال هستند یا خیلی از آن ها از کار افتاده اند. باید بدانید بانک شماره موبایل دارای بروزرسانی های مختلف می باشد که آخرین آن مربوط به یک ماه گذشته است.

شما با پرداخت مبلغ تعیین شده می توانید به راحتی به شماره تمامی اپراتورهای موجود در ایران که شامل: همراه اول، ایرانسل، رایتل و تالیا می باشد دسترسی پیدا کنید. بعد از تکمیل فرم و واریز وجه پنل مدیریت در اختیار شما قرار می گیرد. پکیج فوق دارای هدیه می باشد که شما پس از خرید می توانید به ۳ هزار شماره فعال در تلگرام دسترسی داشته باشید. شماره های فعال در تلگرام به شما کمک می کند تا در پیدا کردن مشتری های خود از نظر زمان و هزینه صرفه جویی کرده و به درآمد برسید.

پکیج بانک شماره موبایل در سایت های همکار به قیمت ۵۵ هزار تومان به فروش میرسد اما کاربران ویژه سایت ناجیان وب این فایل و تمام فایل های ارزشمند سایت را به صورت رایگان دانلود میکنند 


  • فرمت
    فایل: zip
  • حجم فایل: ۳۵ مگابایت مگابایت
  • شرکت
    سازنده: ناجیان وب

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.