دیجی اسکریپت

نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه ITRO Popup | دیجی اسکریپت

نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه ITRO Popup
[ad_1]

نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس با افزونه ITRO Popup

نمایش پنجره پاپ آپ در وردپرس

امروز قصد دارم آموزش یک افرونه آسان و ساده را توضیح دهم، با این افزونه میتوان به راحتی پاپ آپ های دلخواه خود را ایجاد و در تمامی صفحات یا برخی از صفحات به نمایش بگذارید. یکی از بهترین و کم حچم ترین افزونه های پاپ آپ در وردپرس می باشد.

این افزونه دارای رابط کاربری بسیار کاربر پسند است که به کاربران وردپرس اجازه می دهد تا بدون نیاز به برنامه نویسی به راحتی تمام تنظیمات مورد نیاز برای یک پنجره را تغییر دهند. و میتوان با استفاده از گزینه “Age restricted site”، پنجره پاپ آپ(برای اعتبارسنجی سن) مسدود کرد تا زمانی که کاربر اعلام کند بالاتر از سن قانونی کشور است. این سایت برای محتوای بزرگسالی وردپرس مفید است.

نحوه کار با افزونه ITRO Popup

در ابتدا افزونه را نصب و فعال کنید، پس از فعال سازی افزونه، گزینه جدیدی به نام ITRO Popup به منو تنظیمات وردپرس اضافه میشود. وارد صفحه افزونه شوید و حال دو قسمت را مشاهده می کنید. در سمت راست پنچره پاپ آپ را میتوانید ویرایش کنید و متن دلخواه خود را جایگذاری و ویرایش کنید.

تنظیمات پنجره پاپ آپ

سپس در سمت چپ، تنظیمات افزونه اعم از نمایش پاپ آپ در تمامی صفحه ها یا صفحه مورد نظرتان، زمان بسته شدن پنچره، اندازه پنجره، انتخاب رنگ حاشیه و پس زمینه پنجره، انتخاب تصویر پس زمینه، MARGIN و غیرفعال کردن نمایش پنچره پاپ آپ در موبایل را پیکر بندی و تنظیم کنید.

حال سایت خود را یک بار رفرش کنید و پنچره پاپ آپی که ایجاد کردید را مشاهده نمایید.

نمایش پاپ آپ

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.