دیجی اسکریپت

چطور ID دسته بندی محصولات ووکامرس را پیدا کنیم؟ | دیجی اسکریپت

چطور ID دسته بندی محصولات ووکامرس را پیدا کنیم؟
[ad_1]

چطور ID دسته بندی محصولات ووکامرس را پیدا کنیم؟

چطور ID دسته بندی محصولات ووکامرس را پیدا کنیم؟

در آموزشهای قبلی مدیریت دسته بندی محصولات در ووکامرس را منتشر کردیم، در این آموزش نحوه یافتن شناسه ها یا ID دسته بندی محصولات را ارائه میدهیم. در وردپرس پست تایپ های سفارشی هر کدام یک عدد یا شناسه منحصر به فرد دارند که در پایگاه داده ذخیره و برای نمایش به کاربر از دیتابیس فراخوانی و استفاده می شوند.

در وردپرس گاهی کاربران حرفه ای نیاز دارند مطالب یک دسته خاص، را نمایش دهند و برای این امر داشتن شناسه‌ی آن دسته الزامی است و همچنین برای استایل بخشیدن به مطلب خاصی شناسه مطلب کاربرد فراوانی دارد.

در اصل برای پیدا کردن شناسه دسته بندی، برچسب ها، نوشته ها، برگه ها و دیدگاه ها طبق روش زیر پیش روید به راحتی بدون استفاده از افزونه شناسه را می یابید.

نحوه یافتن شناسه دسته بندی محصولات

در این بخش وارد بخش پیشخوان وردپرس شوید و در منو محصولات> دسته بندی ها روی دسته بندی مورد نظر، روی ویرایش کلیک کنید سپس در URL پس از عبارت product_cat&tag_ID شناسه را  مانند زیر مشاهده کنید.

به طور کلی برای تمامی محتوی وردپرس روی مطالب رفته و روی ویرایش کلیک کنید و در URL شناسه را ببینید. همچنین میتوانید با استفاده از افزونه WP Show IDs سریع تر به شناسه ها دسترسی داشته باشید، یک ستون به نام ID  کنار پست تایپ های وردپرس ایجاد میشود و میتوانید شناسه نوشته ها، برگه ها و دسته بندی و برچسب را مشاهده نمایید.

موفق و پیروز باشید.

راستی! برای دریافت مطالب وردپرسی در کانال تلگرام میهن وردپرس عضو شوید.

[ad_2]

لینک منبع مطلب

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.