دیجی اسکریپت

گریه و درو – باران وب | دیجی اسکریپت

گریه و درو – باران وب
[ad_1]

قبل از قرار دادن قلم به کاغذ برای این مقاله من به نام مادر من. مدت کوتاهی پس از تبادل تعطیلات کریسمس تعارفات من به سرعت رو به پایین به کسب و کار (او گفت که او در حال بازی در انحصار با خانواده و بنابراین نیاز به عقب بر گردیم به Euston جاده) و از او خواست point blank:

“توسط داروخانه های کسب و کار سودآور است؟”

شما ببینید در یک نقطه از کارآفرینی شغل او اجرا داروخانه و پشتیبانی ۷ کودکان در زمان. نام مواد مخدر مانند منیزیم Tricilicate و پنی سیلین V بنابراین به راحتی نورد زبان من از اوایل دوران کودکی. بنابراین من اعتقاد او خواهد به من کمک کند.

او پاسخ ساده (در زبان مادری من):

“بله اما داروخانه ها همیشه بازی موش و گربه با مقامات و شما نیاز به سازمان دیده بان برای سرقت از مواد مخدر.”

در ساده شخص غیر روحانی از نظر, و بدون در رشته داروسازی یا آموزش رسمی او گذاشته فاکتورهای کلیدی برای نگاه کردن اگر شما در حال به سرمایه گذاری در این کسب و کار.

چرا سرمایه گذاری در کسب و کار داروخانه در اوگاندا?

عنوان مقاله برجسته خطر مضاعف از این بخش.

موش و گربه: دولت در مقابل بیمارستان که در آن مواد مخدر ؟

شما cry (یا گریه) برای کشور عزیزمان به دلیل آن به نظر می رسد که بسیاری از گزارش ها نشان می دهد که در حالی که دولت به طور مداوم در تخصیص پول به بیمارستان برای خرید دارو زمانی که شما رسیدن به بیمارستان پزشکان به شما بگویم وجود دارد مواد مخدر موجود در انبار و شما باید برای خرید آنها را از جای دیگری است.

اوگاندا بیمارستان ها به نظر می رسد به رو شده است انتقال به تشخیص درمانگاه شناسایی زمینه مسائل مربوط به سلامت بیماران و سپس ارسال آنها به دنبال دارو. پزشکان ادعا می کنند وجود دارد مواد مخدر در انبار. بنابراین مشترک برای بیماران در اوگاندا برای رفتن به بیمارستان های دولتی دریافت تشخیص بیماری خود و بدون ترک حتی اساسی و دارو از قاتلان درد. دولت ادعا می کند آنها ارسال دارو به بیمارستان اما این بیمارستان ها ادعا می کنند که آنها هرگز دریافت داروهای بنابراین سوال این است که آیا مواد مخدر برود ؟

داروخانه بخش: بیشتر گریه.

با توجه به دارویی جامعه اوگاندا بدن مسئول بخش وجود دارد در حال حاضر ۴۶۵ واجد شرایط داروسازان از آنها ۷۰ در خارج از کشور, خروج از حدود ۳۹۵ تمرین در داخل کشور است.

با جمعیت حدود ۳۴ میلیون نفر این نشان دهنده یک داروساز به جمعیت نسبت ۱: ۸۸,۰۰۰ است که از راه های زیر توصیه شده سازمان بهداشت جهانی (WHO) 1: 2,000 نسبت.

مزمن کمبود است که خطاب به دارویی جامعه در رابطه با دانشگاه در میان دیگران افزایش تعداد داروسازان آموزش دیده بودن اما در عین حال غیر قانونی داروخانه ها همچنان در حال آمدن به بازی موش و گربه با مواد مخدر ملی اقتدار (NDA) تنظیم کننده ادامه و در عین حال جمعیت رنج می برد به عنوان یک نتیجه از عدم تعادل.

از این رو ارائه یک فرصت برای سرمایه گذاری و از این رو درو (در حالی که گریه برای غم امور).

وقتی که من بیشتر مورد تجزیه و تحلیل دولت از داروخانه بخش در اوگاندا من ذکر تعدادی از جنبه های کلیدی را در نظر بگیرید:

۱٫ در حالی که بسیاری از مطبوعات گزارش محل تعداد درمانگاه در این کشور به بیش از ۱۰ ، ۰۰۰ وجود دارد تنها ۴۱۴ ثبت نام داروخانه ها در اوگاندا (ثبت با تنظیم بدن).

۲٫ از این ۴۱۴ ثبت نام داروخانه ها بیش از ۲۹۲ واقع در کامپالا پایتخت و در منطقه مرکزی. این است که یک عدم تعادل با توجه به جمعیت اوگاندا است که تقریبا به طور مساوی توزیع شده در ۲۵ ٪ در تمام چهار منطقه (شمال, جنوب, غربی و مرکزی).

۳٫ این فرصت رو به سرمایه گذاری در حق رای دادن و یا شبکه از داروخانه ها که هدف تا شهرهای کشور است.

قبل از سرمایه گذاری وجود دارد اما یک چند ملاحظات کلیدی:

۱٫ دارو مجوز. شما باید یک مجوز و تایید داروساز باید تنظیم شده توسط داروسازی جامعه است.

۲٫ کسب و کار خرده فروشی ملاحظات. به عنوان هر خروجی خرده فروشی شما باید در نظر گرفتن کسب و کار خرده فروشی خطرات از جمله محل سکونت و انبار کنترل (به عنوان مادر من اشاره به). بسیاری از مواد مخدر در آمده قرص, و یا به شکل قرص و مانند این مقادیر می تواند سخت برای نظارت بر. بنابراین مهم است به درک مواد مخدر در کلاس (در اوگاندا این است که عمدتا کلاس B و C) و سپس درک چگونه برای اطمینان از کنترل مناسب در محل قرار داده.

۳٫ بازگشت سرمایه گذاری. از برآورد سود از سرمایه گذاری در این بخش است که یک درآمد Shs. 187m و بازگشت سرمایه گذاری (ROI) از تنها ۰٫۸۷ ماه.

حرف آخر

در یک کشور مشخص می شود با دسترسی محدود پزشکی در بیمارستان های دولتی بیشتر و بیشتر داروسازان و تجار دیده می شود یک فرصت برای باز کردن داروخانه مستقل. آنها این کار را به دلیل ناراضی تقاضا برای دارو توسط بیماران که نمی توانید آن را در بیمارستان.

آن است که یک کسب و کار که در آن همه ما گریه برای وضعیت کشور ما و پس از آن کسانی که این فرصت را برای کمک به ایجاد تغییر (در حالی که پول) درو (شاید با کمی gnashing از دندان).

[ad_2]

لینک منبع مطلب

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

ارسال دیدگاه جدید

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.